Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.217-3 + 162.013-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Dolní Zálezly - Ústí nad Labem hlavní nádraží jih (Vaňov) - GPS: 50°37'26.196"N, 14°3'37.391"E » - Datum: 29.6.2010 - Autor: Jan Faigl - Pozn.: R 976 Větruše - napěťová výluka z důvodu vykolejení vlaku - Zobrazeno: 3436x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Byl odpojen pouze úsek UL jih - a zhlaví směr Praha. Celé se to dalo projet samotíží,takže traktor jen pomohl pokud bylo třeba. Samozřejmě,že musel jezdit v celém úseku,protože odstupování a najíždění T někde jinde nebylo možné.
03.08.2010 (20:36)
díky za poučení
03.08.2010 (20:02)
Andrew33 : strojvedoucí si poradí i bez TRSky ... tak jako v době, kdy žádná TSKka (a podobné) neexistovala ... od toho existují zvukové návěsti.
Zastavil-li vlak před návěstí zakazující jízdu, tak po změně návěsti - pokud není vysílačka a strojvedoucí "na konci" na návěstidlo nevidí, dá strojvedoucí vozidla v čele vlaku zvukovou návěst "Povolte brzdy úplně", která přikazuje strojvedoucím ostatních vozidel "zvýšit tažnou sílu".
Strojvedoucí na hnacím vozidle v čele soupravy ovládá průběžnou brzdu ... v podstatě stejná situace, jako v případě jízdy vlaku s postrkem, když přední mašina trakčně chcípne ...
Zastavil-li vlak před návěstí zakazující jízdu, tak po změně návěsti - pokud není vysílačka a strojvedoucí "na konci" na návěstidlo nevidí, dá strojvedoucí vozidla v čele vlaku zvukovou návěst "Povolte brzdy úplně", která přikazuje strojvedoucím ostatních vozidel "zvýšit tažnou sílu".
Strojvedoucí na hnacím vozidle v čele soupravy ovládá průběžnou brzdu ... v podstatě stejná situace, jako v případě jízdy vlaku s postrkem, když přední mašina trakčně chcípne ...
JAKÝCH 600V ??? Pokud se tam zatoulalo nějaké napětí tak pak po pokusu o jeho použití ze strany strojvedoucího spolehlivě zmizelo. Tak asi část cesty byla napěťová výluka a část cesty ne, snad je lepší použít energii z troleje co největší část cesty.
ladislav koudelka: Řekl bych že TRSkou, od toho co seděl na tramvaji vepředu...
03.08.2010 (17:24)
měl bych k té výluce jeden dotaz,některé soupravy byly taženy dieslem který byl připojen na konci vlaku,jak strojvůdce dostával informace o situaci na trati, díky
03.08.2010 (16:01)
ty ZÁLEZLY JSOU OD ÚL hlavního 9km od ÚL jih asi 7-8km takže trolej mohla být už pod napětím
Ať koukám jak koukám, nikdo tu nikoho nevěší. Jen se tu na pravou míru uvádějí dvě tři nepřesnosti - proč má peršan hrábě nahoře, kde se tam vzalo napětí když je tam napěťová výluka, jestli je možné/logické, aby v úseku, kde se na troleji dělá bylo nějaké zbytkové napětí a jako bonus jak se jmenuje ten vehement, co má dole páku a nahoře to udělá cvak.
Těžko se někdo zapojí do komunity, když reaguje tak afektovaně, žejo?
Těžko se někdo zapojí do komunity, když reaguje tak afektovaně, žejo?
03.08.2010 (15:27)
Okej, ja to beriem, netvrdím, že sa vyznám, len som sa pýtal, škoda, že ak človek prejaví neznalosť tak ho tu idú hneď obesiť. Už rozumiem tým rečiam, že do komunity železničných nadšencov je extrémne ťažké sa zapojiť
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko