..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 474 003":

  1 ... 81 82 83 84 85 ... 94      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
80-29.221-6 + 854.222-7Někde jsem četl, myslím že v ČD pro vás, že tyhle soupravy mají zůstat červené.10.09.10 - 12:08
T 679.1006Tuhle barvu dolní světla od Sergeje nikdy neměly, zkus přidat trochu žluté.06.09.10 - 17:38
365.404365 4 mohla nějaký čas jezdit s ohřívačem napájecí vody, k unifikaci s našimi lokomotivami nedošlo hned.30.08.10 - 23:34
754.012-3P Ř I V O L Á V A Č K A

Vážení... obstarejte si D1. D2, případne D3 a nastudujte si to může se to hodit.
29.08.10 - 16:15
451.045-9Taková fotka na železniční propagační brožurku, třeba Zapojení železnice do PID nebo jak se to jmenuje. Její přínos bude po několika letech až nebudou ani 451 ani průvodčí, protože 471 zřejmě dostanou označovače a občas bude revizor.27.08.10 - 22:17
797.806-7 + 797.804-2Tohle charakterizuje celé myšlení vedení DP. Místo aby pořídily lokomotivy akumulátorové, které by se dobíjely z třetí kolejnice a v mnoha případech by dojely na místo pracoviště ještě na proud z třetí kolejnice, tak raději pálí naftu a dusí zaměstnance. A pokud někdo navrhne používat akumulátorové lokomotivy tak je mu naznačeno, že by mohl být odejit. Ovšem kdyby nastaly problémy s požárními čidly, tak by se řešení hledalo hned, požární čidla mají u DP větší cenu než zaměstnanci.24.08.10 - 10:05
797.806-7 + 797.804-2Ještě jsem si nevšiml, že by v metru jezdilo něco akumulátorového. Obvykle jede diesel s takzvaným katalyzátorem, smrad až do rána, nejlepší je údržba osvětlení v tunelu, to se dělá z plošiny, tažené MUV při neustálem běhu motoru, plíce 5cm od výfuku.23.08.10 - 7:14
M 152.0002Ono se to čtyřnápravové vozidlo s pohodlnými sedačkami, které mělo nahradit M131 na počátku šedesátých let skutečně vyrábělo, jak to dopadlo víme všichni. Po 110 vyrobených kusech se řeklo dost, a ty co zůstaly, i když byly předmětem šotoobdivu, tak působily jenom provozní komplikace.

M152 byl světový unikát, protože do té doby nikoho nenapadlo vzít trakci z městského autobusu a vyrobit kolejový.

Co se týče ovládání dveří, tak to je prostě geniální a kéž by tento systém byl jednotný evropský pro všechny vozy. Masivní element, žádný knoflíček a každý ví, jak dveře otevřít.
21.08.10 - 23:22
M 152.0002Psal se rok 1974, první pokus nahradit vozy M131 těžkotonážním čtyřnápravovým vozem nevyšel, druhý pokus se podařil. Tenkrát se nehrálo na nízkopodlažnost a řídící vozy, velká chyba byla absence vícenásobného řízení. Jinak jako náhrada za M131 to byly v té době skvělé vozy, a kdyby byly používané v souladu s původním určením, tak by dnes na ně nikdo nenadával a neměly by tak špatnou pověst. Jěště mohly být doplněny vozy s oběma hnacími nápravami pro horské tratě a byla by úplná spokojenost.
Ten druhý vůz je Blm má mřížku sání vzduchu na bočnici.
21.08.10 - 13:27
2 x M 131.1Dneska by to vlastně šlo 810+021 to spolupracuje bez problémů, strojvedoucí by asi nebyl nadšený.20.08.10 - 11:14