..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Marťa":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
TU 47.0008Ta budka z prastarého úzkorozchodného vozu o pouhých třech oknech tam stávala několik desetiletí, dnes je tento vůz součástí historické soupravy JHMD.
Fotka mě taky potěšila, to místo jsem měl moc rád, byla to "Odbočka Kanclov" obsazená obsluhou, vjezd do splítky byl kryt mechanickými návěstidly, za odvratnou kolejí to políčko se starým vozem. Dnes už to není ono.
22.01.16 - 7:42
BCFe 4/4 TPCTu trať jsem znám, je to něco mezi tramvají a železnicí. Ve městech vede ulicemi, mimo na samostatném tělese, dlouhý úsek po úbočí strmého srázu vysoko nad údolím. Tyto soupravy tam běžně nejezdí, toto bude nějaká mimořádná jízda, proto taky žádní cestující.21.10.15 - 14:07
475.1127Fotka mě potěšila, na Vlárské dráze jsem vyrostl (na jejím druhém konci, na okraji Brna), a proto bych si dovolil oponovat. V září 1974 už na rychlících jezdily jen T 478.1 a soupravy byly tvořeny, s výjimkou služebního/poštovního vozu, vždy jen vozy Ba a ABa řady Y, ne staršími. Osobní vlaky ještě vozily 475.1 z Veselí a měly vždy vpředu služební, případně poštovní vůz a vždy 6 osobních vozů, většinou směs osmidveřáků, smíchováků a maďarů. Vlak na snímku proto není rychlík, ale osobní vlak, podle sluníčka nejspíš přímý Tr. Teplá - Brno, který do Brna přijížděl kolem 18.30 h.20.09.12 - 20:05
042.096-8Když je řeč o krachu ŽOS ČV, někde v areálu by měla jako pomník stát lokomotiva 414.0. Když jsem jel před pár lety na kole kolem areálu, nikde zvenku nebyla vidět. Nevíte někdo něco o jejím osudu?04.09.12 - 12:54
Linka č. 1 do HlučínaV Hlučíně na konečné to zaručeně není. Taky hlasuji pro Petřkovice, triangl, směr Hlučín. Myslím, že v té době v opačném směru jezdila linka č. 1 až do Hrabové Ščučí, není-liž pravda?07.08.12 - 21:34
44.0851Napřed jsem si myslel, že pod dýmničními dveřmi kus rámu chybí. Ale teď se mi zdá, že to je kvůli přístupu k šoupátku? Je to skutečně tříválec? To, co pod tím vypadá jako hlaveň kulometu, je pístní tyč?02.08.12 - 16:16
434.2343 + 477.036Ad Borovička: mám to chápat tak, že o spartakiádách v roce 1980 a krátce i v roce 1985 jezdily osobní vlaky Praha - Beroun, případně Zdice ve složení E 499.2 plus Dsa (Da) plus x krát Be? To si fakt nedovedu představit.
Břeclav - Znojmo: s papoušky jezdily jen rybáky, a to i mimo spartakiádu. V posledních letech parního provozu však jezdila asi polovina osobních vlaků takto a polovina s M 262.0 plus 3-4 x Balm plus M 262.0. Od roku 1975 - 76 to byly pouze motoráky v tomto složení.
13.07.12 - 20:53
434.2343 + 477.036Ad Borovička: mám tomu rozumět tak, že na osobních vlacích Praha - Plzeň jezdily v letech 1975 a 1980 rybáky? To se mi nezdá. Znojmo - Břeclav jezdily přesně takové soupravy (Dsd + 5 Be) do roku 1975, to si pamatuji, rybáky jezdily v té době na mnoha vedlejších tratích, sice stále méně, ale až do začátku 90. let.13.07.12 - 7:07
113.002-0Re Happy: já to píši jako cestující neznalý situace, když přijdu na nádraží a tímto mám jet.
Já všechno chápu a vím. Chtěl jsem tím říci, že součástí plánu výluky mělo být i zabezpečení provozovaných vozidel, např. hlídací službou v prostoru volně nepřístupném veřejnosti. V opačném případě to nemůže jinak dopadnout. A teď cestující přicházejí k vlaku a uvidí toto...
29.06.12 - 14:20
434.211Ten vůz je určitě po dílnách, běžně tak čisté nejezdily.29.06.12 - 14:11