Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Linka č. 1 do Hlučína | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Hlučín - Datum: 6.8.1973 - Autor: Josef Chvosta - Pozn.: na konečné - Zobrazeno: 6812x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
23.09.2012 (21:43)
Petr Jurček: Máte pravdu, omlouvám se za dezinformaci, zmátla mě právě cedule označující směr jízdy.
Místo focení není Hlučín, ale Petřkovice. Snímek je pořízen 6.8.1973 (pondělí)- troufám si odhadnout, že to bylo v době dopoledního přepravního sedla. V té době v pracovních dnech jezdila linka č.1 ve dvanáctiminutovém intervalu s tím, že v sedle každý druhý spoj z Hrabové-Ščučí končil na trianglu "Petřkovice nádraží". Tyto spoje využívaly triangl k obracení souprav - při příjezdu od Ostravy odbočily vpravo do spojovací koleje (na snímku není vidět, je za fotografem), kde byla výstupní zastávka a pokračovaly do kusé koleje - zbytku po původní železniční trati směrem k Chalupkám, poté motorový vůz sunul vlek z kusé koleje směrem k Hlučínu. Sunutá souprava vyčkala ( v té chvíli je snímek pořízen) průjezdu hlučínských spojů po koleji vlevo, potom dokončila sunutí vleku za výhybku směrem k Hlučínu a vrátila se do nástupní zastávky "Petřkovice nádraží". V době vyčkávání již byla souprava označena cedulemi pro jízdu zpět do Ostravy - na linkové orientaci je tedy s největší pravděpodobností napsáno "Hrabová-Ščučí".
14.08.2012 (13:03)
David Chovančík:Musím trošku opravit ty směry. Tramvaj míří od Hlučína směrem na slepou kolej (resp. na Chalupki) a trať doleva vede na Ostravu. Vím to naprosto přesně, protože jsem bydlel nedaleko tohoto místa.
Historie místa je starší. Triangl byl vybudován v místě zaústění "tramvajové novostaby" do existujícího tělesa nikdy nezprovozněné říšské dráhy Troppau-Annaberg
Díky všem za komentáře, přikláněl jsem se od počátku k Petřkovicím. A nějak jsem si neuvědomil, že "1" jezdila v té době na konečnou "Hrabová-Ščučí", jejíž dny ale už byly stejně pomalu sečteny.
08.08.2012 (9:31)
Tramvaj je zachycena opravdu na Petřkovickém trojúhelníku (Petřkovice nádraží) a míří směr Hlučín. Kolej v pozadí, která míří doleva je součást trianglu (míří de facto směr Chalupki), ze kterého dnes najdeme jediný pozůstatek a to prohlídkovou jámu.
Souprava je zachycena na tomto místo z dnešního pohledu:http://mapy.cz/s/4KPL, pokud chcete vidět starší letecké snímky tak doporučuji stránku kontaminace.cenia.cz
Souprava je zachycena na tomto místo z dnešního pohledu:http://mapy.cz/s/4KPL, pokud chcete vidět starší letecké snímky tak doporučuji stránku kontaminace.cenia.cz
08.08.2012 (8:56)
Damian Kazimierczak: W Cieszynie na pewno nie. Cieszyn był wąskotorowy (rozstaw 1000 mm) i kursowanie tramwajów odbywało się tam w okresie 1911 - 1921; po zawieszeniu kursowania były wagony sprzedane do Łodzi.
Konstrukcja wagonu na zdjęciu pochodzi z 30. lat, produkowany był z zakładach Královopolská strojírna w Brnie w okresie przed oraz po II. Wojnie światowej. Podobny do tego typ produkowany był też dla Brna. Doczepa jest z tej samej fabryki z 1946r.
Konstrukcja wagonu na zdjęciu pochodzi z 30. lat, produkowany był z zakładach Královopolská strojírna w Brnie w okresie przed oraz po II. Wojnie światowej. Podobny do tego typ produkowany był też dla Brna. Doczepa jest z tej samej fabryki z 1946r.
08.08.2012 (8:26)
Czy kiesik driv takovye tramwaje jeździly v Tesine ?.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko