..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "PPP":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
OknaDěkuji za zajímavou fotku. Jasně, v umělecké galerii jsou asi už i vydařenější, ale nápad tomu rozhodně nechybí. Autorce gratuluji k bystrému oku a přeji jí, aby příští nápady vyšly ještě lépe zachytit a předvést místnímu, na originalitu nepříliš navyklému publiku.02.08.13 - 9:00
BS 80Rabín: V tom případě se omlouvám za mystyfikaci a děkuji za opravu. O vnitřní dráze Králodvorských železáren jsem ještě neslyšel (resp. jestli slyšel, tak nepochytil či zapomněl). O to více věcí k prostudování a prohlédnutí tedy aspoň je.07.02.11 - 11:46
BS 80Sim: Něco je třeba zde: http://www.hornictvi.info/techpam/kbk/kbk.htm07.02.11 - 10:47
BS 80Tak zrovna v Berouně ještě pár vozů vidět bývá i dnes, viz náhodný snímek zde: http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@x=132246976@y=135481248@z=15

To ovšem nic nemění na tom, že tahle fotka je naprost úchvatná. Jak pěknou kompozicí, tak i dokumentační hodnotou. Škoda, že jsem to nikdy neviděl na vlastní oči.
07.02.11 - 10:29
ST43-263Pavloš:
A nemluví náhodou Jirka Panther spíš o tom videu z Rupperswillu, na které ve svém příspěvku odkazuje? Ve Švýcarsku na hlavní trati mi 140 přijde mnohem pravděpodobnější a narozdíl od fotky, jsou na videu i ty výhybky a nvěstidla, o kterých se také zmiňuje... :-)
31.10.10 - 11:48
Ge 6/6 I Nr. 414 RhBTak tohle byl pro mě jasný model už z náhledu. Nejhorší na tom je, že jse si otevřel fotku, roztáhl na celý monitor, důkladně zkoumal každý detail a nakonec dospěl k názoru, že to model opravdu být musí :o). Holt se mi mýlka taky nevyhne. Poklonu si zaslouží nejen autor fotografie, která jesama o soběskvělá, ale ifirma LGB, jejíž produkci jsem na fotografii tak "neomylně" rozeznal svým "znaleckým" okem ;-)09.04.10 - 14:29
150.226-9Jinak rovněž gratuluji k nádherné fotce.12.03.10 - 14:42
150.226-9Strnda: hlavně je to o přístupu a mentalitě nádražáků (čímž je myšleno veškerý zaměstnanectvo firmy ČD, tedy i management). O penězích to až tak není, protože Švýcarsko nepřispívá zdaleka tolik na jeden přepravený osobokilometr jako ČR (dle statistiky, kterou kdysi argumentovaly ČD). Že "nejsou peníze" na údržbu je dáno zastaralostí (a tedy vyšší poruchovostí a opotřebovaností) vozidel, nekvalitním dílenským zpracováním oprav a modernizací (viz "humanizace"), zbytečně vysokým počtem vozidel vzhledem k odvedeným výkonům (všechno pořád jen někde postává, místo aby to jezdilo a vydělávalo), plýtváním penězi na zbytečné lidi a neefektivní marketing (proti marketingu nic nemám, ale musí být promyšlený a dobře provedený), případně (v neposlední řadě) přihráváním financí "zpřáteleným firmám". V Německu už se dnes jezdí za stejné náklady jako tady (porovnávány údaje z regionální dopravy), přitom výše platů, úroveň údržby a kvalita vozového parku jsou někde úplně jinde.12.03.10 - 14:41
T 435.0140Ano, tak to jsou oni :-). Zíněné diorama najdete pod odkazem "Die Anlagen", "Kriegsmodul Bahnhof Schwandorf 1945". Je to sice uváděno jako Schwandorf, ale žst v pohraničí byly všechny v podobném stavu. Podle slov autora pocházela inspirace právě z Chebu, kde pan Rezek na konci války (jako kluk) byl a tedy to viděl na vlastní oči. Slíbené fotky stejně zašlu, mám záběry z lepších úhlů.29.01.10 - 9:23
T 435.0140JRtrain: Zkusím někde vyhrabat pár fotek a pošlu mailem (i případným dalším zájemcům), jen to možná nebude úplně hned. Jinak autorem modelu je Peter Rezek, MEC Rieden, takže v originále k vidění na jejich výstavách.29.01.10 - 8:40