..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Honnzok":

  1 2 3 4 5 ... 57      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
843.007-6 + 943.007-5 + 814.235-8 + 814.236-6 + 810.577-7Vetší přínos než ve zmíněném vidím v komfortu za jizdy... Přeci jen jak 843 tak i 842 dělají jako jediné rachot obdobný Regionovam. Proti tomu je i 2 000 000 km ojety Stadler komfortní stroj. Bohužel v odhlučnění interieru dostavaj tyto stroje mnoho nádavek ode všech.12.04.17 - 15:12
163.234-8Zajisté, řazení i lokomotiva 163.234 tomu jasně odpovídá13.05.16 - 19:27
854.005-6Neúmyslně jsem ohodnotil trojkou, chtěl jsem jen odejít ze stránky. Prosím adminy o možnost repete volby.05.12.15 - 15:26
854.031-2 + 912.001-5 + 812.613-8Jack Jag: Mám pocit, že se to pro "blbost" odložilo na jindy a vůbec se nezkoušelo. Jelikož prý nebyl kabel s redukcí.24.11.15 - 19:53
854.017-1 + 854.210-2Nickon: Ano, bohužel ano.... Je to ale na nic alespoň ten kolák by to tam chtělo nechat. Asi by si taky poradila, jelo by se prostě pomaleji.

Řidičák by měl být na stejné straně, ale zřejmě v souvislosti s výlukou Osek - Poděbrady se při údržbě vozů v Děčíně je podařilo nějakou jízdou otočit.
03.06.15 - 0:58
854.021-3 + 854.027-0Měchy 854 se normálně používají. U vratných souprav furt (to už musí být něco extra) a u souprav objížděných většinou. Jen v některých případech se to nedělá když je ostrý obrat - málo času - a práce s přechody by zdržovala. Na rozdíl od 842/843 je tento přechod plnohodnotný tudíž i pro cestující.17.05.15 - 13:16
150.225-1DannyfromCZ: 5ekl bych, že ne žumpa, ale to co prostě bylo. V té době byla naprostá krize u ČD s vozy na dálkovou vozbu většina byla na modernizacích a rekonstrukcích -) tudíž nemůžou jezdit.22.03.15 - 9:46
754.008-1 + 854.021-3850/1+050 už jen tak neuvidíte tyto vozidla již dojezdily všechny co byly pod ČD.19.02.15 - 8:31
754.008-1 + 854.021-3Chary: No 26km - 100 výškových metrů. Jen ta představa je pro mě složitá.

Mimochodem ten katr tomu brejláku pochopitelně může pomoci a asi bych se ani nedivil, kdyby i místně vypomáhal. Přeci jen výkon brejláků je cca jen dvojnásobek toho co má katr (čistě číslem) tudíž dohromady mají 150% výkonu brejlovce a to už není neznatelné vylepšení. Podle mého skromného názoru ta souprava totiž je docela dlouhá a pro brejláka ani zrovna nejlehčí. Jelikož tato 6 vozová souprava má díky 854 ještě BDtax navíc (cca 45 tun klasický vůz a katr s 58tunami) = cca 290 tun, to už na tom háku znát bude a dost.

Takže pokud bude potřeba třeba krátit zpoždění vůbec bych se vložce od 854 nedivil kór někde kde už bude ten brejlovec mít dost.
16.02.15 - 20:57
163.251-2Není to tak strašný ta souprava tu sic dožívá do rekonstrukce, ale novější příjde, jen se musíme ještě pár GVD smířit, že matka dráha, prostě narozdíl od Regiojetu "nevozí 5 vlaků za den a nemá na to 10 vozů s 5 mašinkama" ale je to ČD které vozí přes 7000 vlaků os přepravy denně a k tomu maj vozový park, jež byl zastaralý v momentě kdy k němu přišly. Jako slepý k houslím. A ono zmodernizovat soupravy na 7000 vlaků denně prostě stojí dost peněz a nejde to hned. Privatizace tu dráhu dost podle mého názoru zkolila. Ze státního podniku najednou byla akciovka se sedmi tisíci vlaků vypravovaných denně a vozový park zralý na kompletní výměnu. Jenže ty peníze na to moc nebyly. Tudíž to ta dráha musí dělat postupně, mimochodem proto, že když pošlete vůz na modernizaci nemůžu jezdit -) musí jet něco jiného a to musí být. A vozy Bp ikdyž jsou trochu hůře udržovány protože už 5 let se odesesílají na modernizaci zas takvou katastrofu neudělají. Horší je jistá přeplňěnost těchto spojů.09.02.15 - 9:09