Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
854.017-1 + 854.210-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Babín odbočka - Velké Zboží - GPS: 50°10'7.816"N, 15°5'40.166"E » - Datum: 16.5.2015 - Autor: Pavel Šturm - Pozn.: Potkali se u Velkého Zboží. - Zobrazeno: 6814x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Předpokládám, že zmíněné krpály nejsou několik kilometrů dlouhé. Ale i tak, byl v tom samozřejmě kousek nadsázky, nicméně když se tu hydry potkávají s desiry, sharky, shuttly, sprintery a koneckonců i reginami, nelze si toho propastného rozdílu v dynamice nevšimnout :)
NIcKON:
No boje o každý metr.. Když muže hydra se dvěma jezdit do nějakých 30 promile na Rapotice a ještě v tom největším krpálu zastavovat a rozjíždět se nebo do minulýho GVD mohla několikrát denně tahat dva vozy do nějakých 28 promile na Křižany, tak proč by nezvládla oproti tomu mnohem mírnější kopeček na Novou Huť...:) Takže bojem o každý metr bych to určitě nenazýval..:) Možná by se to projevilo na jízdní době, ale neni to zas tak velkej krpál, takže bych tipnul prodloužení JD v řádu jednotek minut..
No boje o každý metr.. Když muže hydra se dvěma jezdit do nějakých 30 promile na Rapotice a ještě v tom největším krpálu zastavovat a rozjíždět se nebo do minulýho GVD mohla několikrát denně tahat dva vozy do nějakých 28 promile na Křižany, tak proč by nezvládla oproti tomu mnohem mírnější kopeček na Novou Huť...:) Takže bojem o každý metr bych to určitě nenazýval..:) Možná by se to projevilo na jízdní době, ale neni to zas tak velkej krpál, takže bych tipnul prodloužení JD v řádu jednotek minut..
S vozem (nebo dokonce dvěma) navíc by se na Jedlovou jelo hodně rozvážně, už teď tam fíra jak ze Svoru, tak z Rybniště hydře zpravidla naloží co má a je rád, když po několika kilometrech dosáhne nejvyšší traťové - a to jen když zrovna nenasněžilo. Dříve se hydra na rumburáku občas ukázala s 2x 054 a to byly zejména mezi Svorem a Jedlovou prakticky boje o každý metr.
ale zřejmě v souvislosti s výlukou Osek - Poděbrady se při údržbě vozů v Děčíně je podařilo nějakou jízdou otočit.
Jojo.. Do Děčína jezdí hydry pravidelně otočené oběma směry, v pracovní dny řidičákem vzadu z České Lípy, o víkendech pak řidičákem vpředu z Rumburka. Takže stačí, aby hydří souprava po údržbě v Děčíně pokračovala jinam než odkud přijela a otočení je na světě... :)
Jojo.. Do Děčína jezdí hydry pravidelně otočené oběma směry, v pracovní dny řidičákem vzadu z České Lípy, o víkendech pak řidičákem vpředu z Rumburka. Takže stačí, aby hydří souprava po údržbě v Děčíně pokračovala jinam než odkud přijela a otočení je na světě... :)
Nickon: Ano, bohužel ano.... Je to ale na nic alespoň ten kolák by to tam chtělo nechat. Asi by si taky poradila, jelo by se prostě pomaleji.
Řidičák by měl být na stejné straně, ale zřejmě v souvislosti s výlukou Osek - Poděbrady se při údržbě vozů v Děčíně je podařilo nějakou jízdou otočit.
Řidičák by měl být na stejné straně, ale zřejmě v souvislosti s výlukou Osek - Poděbrady se při údržbě vozů v Děčíně je podařilo nějakou jízdou otočit.
Aha, velice zajímavé řazení. Počítám, že dva přívěsy navíc se připojují až v České Lípě, jinak si stoupání na Jedlovou nedovedu moc představit :) Takže už neplatí, že je řidičák vždy na stejnou stranu? Dříve to tak bylo - řidičák vpředu, pak motor a na konci 054.
Při nynějších zpožděních rumburaků byl autor opravdu ve spráný čas na správném místě
Copak to je za spoje? Pokud jde o dva šluknováky, tak je docela zajímavé, že má každý řidičák na jinou stranu. Jinak díky za super úlovek.
02.06.2015 (11:18)
Od Kolína (do Rumburka) jedoucí 1102 ve složení 854.210 + 954.
Od Nymburka (ze Šluknova) 1109 ve složení 854.017 + 954 + Bvt + BDtn
Od Nymburka (ze Šluknova) 1109 ve složení 854.017 + 954 + Bvt + BDtn
02.06.2015 (9:24)
Tak to je hodně originální !
02.06.2015 (8:05)
Pěkně zachycená potkávačka :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko