Komentáře uživatele "Raquac":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
103.301 | JiP: Vyvoj 109E stal 950 milionu. Skodovka vykazala v roce 2004 (je to neuveritelne, ale ano, tehdy vyhrala vyberko CD na lokomotivy) zisk kolem 500 milionu, rok předtím take asi tolik. Pro zajimavost, v roce 2014 to bylo uz 2,27 miliardy... Obrazky vozidel pro NIM jsou pekne - Skodovka se asi prohne, když mela byt v beznem provozu od prosince letošního roku. | 28.02.16 - 13:49 |
18.201 | Astartoth: Ten druhy tendr ma samozrejme vyhrivani mazutu a v budce cerpadlo k precerpavani mazutu do tendru za lokomotivou. | 27.10.15 - 15:54 |
18.201 | Rabin: Bylo to mineno tak, ze je schopna provozu jen s jednim tendrem, ten druhy je "range extender" - coz by v pripade jednoho tendru na vodu a druheho na mazut nebylo mozne. | 27.10.15 - 12:28 |
18.201 | Andrew33: Oba tendry vezou mazut i vodu - lokomotiva ten druhy nutne nepotrebuje. | 27.10.15 - 11:27 |
184.504-9 | AL: Jakou vyhodu by mely u lokomotivy na 16,7 Hz prinest nerizene usmernovace jako na laminatce? | 26.10.15 - 19:09 |
660.001-9 | Uzavřít komponenty na střeše do nějakého druhu kapotáže znamená - zkonstruovat, vyrobit a zaplatit příslušné díly, vozit neustále několik tun navíc (tedy urychlovat a brzdit, čti platit - nejen za spotřebovanou elektřinu, ale například i za instalovaný výkon), kapotáž by se musela při údržbě demontovat, nebo vybavit velkými klapkami (takové klapky se pak ovšem neotevírají klikou, ale šroubovákem - to stojí čas, čti peníze), kapotáž zabere celkem dost místa mezi obrysem a agregáty na střeše (ty tak musí být nižší a užší, čti dražší), kapotáž by musela být vybavena řadou nasávacích mřížek (což její aerodynamický efekt redukuje), celá by musela vyhovět mimo jiné i protipožárním normám. Kromě toho stojí za to si uvědomit, že všechno na střeše prakticky schovat nejde (sběrač, příslušná VN-bižuterie). To všechno dohromady jsou velké investiční i provozní náklady...ty se na ceně trakční energie při rychlostech do 160 km/h jen těžko vrátí. | 12.10.15 - 23:39 |
RENFE 252.007-0 | EDIT: Uvedena data nejsou data dokonceni - S252 byly dodavany od 6/1991 (roll-out v Mnichove), 127 001 na podzim 1992 (DB pronajate od zari). | 15.12.12 - 10:18 |
RENFE 252.007-0 | Rabin: Lokomotivy RENFE byly prvni a jeste v prubehu jejich vyvoje se zacalo pracovat na konstrukci "Erprobungsträger" rady 127 - prvnim Eurosprinterovi s vidinou jendotne lokomotivy (tzv. Einheitslok :-)). Kdyz to vyjadrime casove - 1. lokomotiva RENFE S252 byla dokoncena 2/1992, nasledovala 127 001 v unoru 1993. Ta sice nemela primeho pokracovatele, ale poskytla zaklad pro stroje rady 152 (12/1996) a tak dale. Pro zajimavost - puvodne mela 127 001 spalikove brzdy, pozdeji byly podvozky upraveny a dosazen "HAB" mit der "Wellenscheibenbremse", kterou zname z Tauru. | 14.12.12 - 12:49 |
422.025 | Rabin: Rekl bych, ze ta druha byla 354.1217 | 24.11.10 - 19:27 |
524.1110 | Myslim ze Jirka (TexxO) nemel na mysli hvezdy, ale hakovy krize - takovou "vyzdobu" preci meli nemecky masiny (nevim jestli uplne vsechny). Pokud je nejaka masina uvedena do stavu z toho obdobi, tak ma pod orlici mito kruhu s krizem jen kolecko. | 03.04.09 - 12:08 |