..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rail-2005":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1116.235Naprosto luxusní! To bys mohl prodat ÖBB jako propagační foto.26.02.13 - 13:11
1216.238Pěkné. Vypadá to solidně přizoomované. Jaké bylo ohnisko?14.02.13 - 12:24
162.117-6 + 162.112-7Pěkné 5*
To je nějaká supervýkonná souprava, akorát těch vozů má nějak málo :-)
24.01.13 - 14:01
480.005-8Fotka mooc pěkná! Ale řada 480 prostě nikdy nebude dálkový vlak (už jsem to vyzkoušel). Je to opravdu taková hodně rychlá regionální tramvaj. Dynamika jízdy velmi slušná, ale to je tak vše. Chování podvozku na trochu horším svršku (pokud není úsek čerstvě podbitý a přebroušený) neodpovídá komfortu vozidla dálkové dopravy. I řada 680 se svými poměrně tvrdými podvozky vítěží. O komfortu vozů Xmz, SVIC, ICE, TGV se už vůbec nemá cenu bavit. A co teprve Alstom AGV od NTV... Navíc kvůli nízkopodlažnosti ztísněný interiér, málo místa okolo sedačky ve 2. třídě.05.01.13 - 11:34
Ge 4/4 III 648 RhB "Lanxess"To je jednoduché, někde jsem četl, že civilizace již 2000 let degeneruje a toto tempo se prudce zvýšilo koncem 20. století s prudkým rozvojem infromačních technologií.

To, že se dostalo několik lidí na povrch Měsíce se dá už považovat za pouhý dozvuk 2. světové války a produkt pozdější války studené.

Jinak foto nádherné 5*. Tuhle trať ještě projetu nemám.
21.11.12 - 10:12
TGV DuplexJá bych řekl, že ve Francii je pro regionální TER na hlavních tratích používáno I=130 mm a pro TGV je I=150 mm. Pěkným příkladem jak vyždímat z konvenční trati maximum je Tours - Poitiers - Angloul?me - Bordeaux, kde se jezdí i 220 km/h. V úseku několik km jižně od Poitiers opravdu stojí za to! Kdo v TGV stojí a neupadne, tak je borec. Ale TGV je přece povinně místenkový a pouze k sezení, takže to nikomu vlastně nevadí.02.11.12 - 15:21
TGV DuplexBudete se asi divit, ale je tam povoleno 140 a pro TGV 155. Tu trať mám mnohokrát projetou, jednou dokonce na mašině. Jízda je tam jak na centrifuze, zkrátka kvůli několika obloukům nemá smysl dělat rychlostní cimbuří. Francouzi mají povolenou vyšší složku nevyrovnaného bočného zrychlení než v Německu nebo u nás.02.11.12 - 14:01
TGV DuplexNádhera! Foto pěkné, ale i z okna vlaku je to moc pěkná projížďka.01.11.12 - 17:29
350.014-7Já tamní končiny neznám, proto se ptám. Tento tunel je nějaká novostavba (přeložka)? Jak je dlouhý?22.08.12 - 21:39
Thalys 4536Tohle WiFi připojení na Thalysech je satelitní systém (nepracuje tedy na bázi UMTS/EDGE) jako např. u nás v Pendolinu a RegioJetu nebo v ICE. Cena kompletního vybavení pro jednu jednotku je okolo 1 mil. EUR. Nicméně systém je velmi spolehlivý i při rychlosti 300 až 320 km/h a není závislý na pokrytí dané lokality mobilním signálem. A v oblasti, kde tyto vlaky operují, je minimum tunelů.13.08.12 - 12:56