Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1216.238 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Úvaly - Praha-Klánovice - Datum: 5.9.2012 - Autor: Strnda - Pozn.: EC 172 Vindobona, mimořádně se soupravou MAV - Zobrazeno: 3819x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Borovička: Já myslím, že Jožko má na mysli, že se termín "zatáčka" v železniční terminologii nepoužívá, proto ten smajlík na konci.
Jožko: Pokud na snímku nevidíte zatáčku, tak jste přesně potenciálně jednou obětí, kterou každoročně na zastávce v Klánovicích přejedou. Ta zatáčka je záludná, vyjíždí to i120, zrovna tak jako je záludná nultá kolej. Kombinace s tím a lenost chodit do podchodu je příčinou pravidelných smrťáků.
Souhlas s tím pletivem pro zvěř, ale zase má účel, stejně jako u dálnic.. A klánovičtí - na jih je jen hotel Smolík. Ten by možná potřeboval odhlučnit občas naopak .-) A na severu je nejprve zástavba oddělena lesem a za nadjezdem je hospoda U Dašů a pák pár místních už částečně oddělených staniční budovou. Když se to postaví blbě, bude tam hluk a možná i víc než nyní. Vlastním pozemek za PHS na 221 (nahradil plot) - hluk je naprosto stejný. Jen se vypařila nákladní doprava, obzvlášť v noci, ale za to může chytrý marketing. Osobáky za zdí mají zastávku, tedy hluk je minimální. A rychlíky, pokud přežijí, hlučí zatím zhruba stejně, jen není vidět mašinka a vagónky. Štamgasti naštěsti dostali jako dárek elefanty a z patra je výhled na rozdíl od rychlíku zachovám. U rychlíku se napak při otevřených oknech láme hluk zpátky do vozu, takže v létě je to teď správné techno.
Ono i směrem na Rostoklaty, kde je jen pole a silnice, mi PHS přijdou zbytečné, ale asi lepší než to stavět směrem na Klánovice, kde se dá i příjemně pokochat tím lesem. Ale bohužel, pár klánovických vlivných "chatařů" si stavbu PHS už na úřadě Prahy 9 nějak zdůvodní:-)
Ještě mne napadlo, kdyby v tom měli prsty i ochránci zvířat, stačilo by tam dát pletivo, jako je u dálnic a je klid.
Ještě mne napadlo, kdyby v tom měli prsty i ochránci zvířat, stačilo by tam dát pletivo, jako je u dálnic a je klid.
Borovička: Můžu se jen zeptat, jak v Úvalech ovlivní stavbu PHS v klánovickém lese? Pochopil bych to směrem na Rostoklaty od úvalského viaduktu. A směrem na Klánovice to nemá smysl vůbec už od silničního mostu na Jirny. Když jsem v Úvalech bydlel tak se řešilo pouze "narovnání" trati a tím pádem zrušení oblouků na obou úvalských zhlavích. Ale to snad zůstalo jen u nápadu.
V Klánovicích uhráli, že nebude golf. Takže snad nebudou ani PHS, protože vlak potom nebude rušit golfisty :)
Ale tady snad v Úvalech byli místní úspěšní a PHS nebude a dál lesem až k té zatáčce na snímku to nemá smysl. Snad k tomu nedojde ani v Klánovicích, i když tam řeší teď hlavně golf. A asi k tomu dojde u Újezda na jižní staně na konci lesa Vidrholce. Mimo jiné tam trať vede skrz hráz bývalého rybníka. u té hráze asi 100 metrů od trati se nachází i golfový betonový rybníček.
Milane, nikdy nevíš. Projeď se do Benešova a uvidíš, že PHS se staví i do lesa - např. Mrač ;-/
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko