..: Fotogalerie - detaily fotografie 350.014-7 :..
 

350.014-7


350.014-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Nové Mesto nad Váhom - Trenčianske Bohuslavice
 - GPS: 48°47'36.513"N, 17°51'55.466"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 2.8.2012
 - Autor: Martin Mačanga 
 - Pozn.: IC 501 Kriváň
 - Zobrazeno: 5696x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Rambo  mail  
Počet komentářů uživatele438 »fotek 0
23.08.2012 (15:33)  
ad Raven může to tak být a nemusí, ale v porovnání z dobobými fotografiemi mají k omalovánkám blíže. No ale nebudem tu slovičkařit a proto netvrdím, že tomu tak musí být ve všech případech. Nýbrž totok byl pouze příklad, že?
23.08.2012 (15:09)  
Moc hezká fotka...:)
23.08.2012 (12:07)  
Hezká perspektiva :)
23.08.2012 (7:00)  
Pěkná fotka, jak je vidět, na Slovensku jde portál alespoň obložit kamenem, hned to vypadá lépe. Mám tedy otázku na SŽDC, pročpak to nejde u novostaveb u nás v cz?
22.08.2012 (22:36)  
Ano. Je to novostavba. Cez tunel sa jazdí od 13.7.2012.

Tu je na fotografii vidno ešte starú trať (http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/350/350024.html) , ktorá obchádzala Turecký vrch. Dnes je už táto trať minulosť a je presmerovaná cez nový tunel, ktorý má 1775m.
registrovaný uživatel Mrwigles  mail  
Počet komentářů uživatele30 »fotek 0
22.08.2012 (22:08)  
>Rail-2005 - Žel. tunel Turecký vrch na trati Nové Město nad Váhem – Trenčianské Bohuslavice, tunel je dlouhý asi 1700 metrů. Tunel je vybudován pro max. rychlost 200km/h.
22.08.2012 (21:58)  
Vďaka všetkým za zaujímavé a podnetné názory. Správcovia galérie tiež neboli vo svojich názoroch úplne jednotní a ich cieľom bolo vyvolať menšiu diskusiu práve na tému kompozície. Takže som rád, že sa to podarilo :)
22.08.2012 (21:39)  
Já tamní končiny neznám, proto se ptám. Tento tunel je nějaká novostavba (přeložka)? Jak je dlouhý?
22.08.2012 (20:37)  
Rambo: Aha, zajímavá teorie. Takže když na fotce mám celou, neuříznutou soupravu, neuříznuté sloupy a vlak na pohled příjemně kompozičně posazen, ne od jednoho okraje fotky k druhému, tak dělám omalovánky?
registrovaný uživatel Mrwigles  mail  
Počet komentářů uživatele30 »fotek 0
22.08.2012 (18:44)  
> BBvK - Pokud bychom měli brát v potaz cenu za pokládku PJD + údržba vs. klasické štěrkové lože + údržba, v horizontu 35-40 let je PJD levnější za všech okolností. Myslím si tedy, že zrovna u Nového Spojení bych byl pro PJD (přístích min. 30 let by se to obešlo bez větších výluk při údržbě štěrkového lože, dotahovaní šroubů atd.), Jenže jsou tu jiná kritéria, která jsou mnohem důležitější (např. úrověn hluku, čímž pochybuju, že by PJD v centru Prahy prošla).

K fotce: jako amatérovi se mi fotka libí, hlavně násvit (vycházejícího?) slunce :)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko