..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Zdeněk Šnajdr":

  1 2 3 4 5 ... 22      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.201-7Ono jak se roztočí turbo a začne dodávat motoru dost vzduchu, tak už jde z komína jen horký vzduch ;-)02.03.12 - 10:59
710Příjemná fotka...:-)07.01.12 - 13:02
742.387-4 + 742.340-3och, 721, do by jsme za ně dali....Nejspolehlivější stroje co kdy z ČKD vyjely.04.01.12 - 11:13
770.536-1 + 742 xxxKrása, víc takových fotek ;-)28.12.11 - 12:26
KSP 411-S-1 + 743.010-1 + 743.001-0ty dvě 743 mají vícečlen?...26.12.11 - 12:15
T 478.3022 + T 478.3064 + T 478.3146A když už se to tady tak rozjelo, taky přidám pár slov do soudku, ikdyž s Brejlovci to nemá skoro nic společného. Ono je sice fajn že se dá mašina složit z různých komponent které různě poskládáš a ty pak fungují, ale třeba u nás je daleko důležitější opravitelnost než "spolehlivost". Dám příklad. Ještě nedávno u nás jezdily dva stroje, doslova mašiny které se vytáhly po letech z kopřiv aby doplnily flotilu. Šlo o stroje 721 533 a 535. 533 je naprostá klasika se združeným regulátorem, prostě tak jak to vyjelo z továrny, tak to jezdí. 535, pokroková, do ní se před léty namontoval systém řízení stroje od firmy myslím že Lokel, nebo něco takového. Na pultu přibyla obrazovka, místo volantu "pádlo", regulátor se dal pryč a místo něj se dosadil nějáký ultradrahý krokový motor. Zatímco 533 jsem za ten rok co jezdila viděl na dílně snad 2x a to jen s prkotinama. 535 u nás stála 2x týdně se závadami elektroniky a řízení výkonu, hlavně trpělo na čidlo otáček které se začalo kazit. Bohužel ale nešlo sehnat, protože firma jako taková skončila.

Takže můj názor je ten, že čím je lokomotiva jednodušší tím je i lepší a spolehlivější, protože žádná součástka nemůže být na 100% spolehlivá. 721 533 teď stojí jako studená záloha na parní hale a až bude nejhůře, zase vyjede. Za dobu co jezdila se na ní neměnil ani jednou olej, jen se jednou přetěsňovala hlava. Tahala tu samou zátěž co 740tky. A ultramoderní 535? Hádejte.......ta už je ve šrotu.....a proč? Protože prostě nešla spravit, nebo možná šla, ale stálo by to hrozně času, peněz a lidských zdrojů....a na to se u nás nehraje :)

Je to dost OT, ale snad to nebude nikomu vadit :)
23.12.11 - 9:49
702.627-1Takhle fotka se mě moc líbí...Takový roztomilý šrot, dveře pootvírané kvůli chlazení, zašlý lak, to je přesně dle mého gusta :-)20.12.11 - 11:24
T 239.1010Ono s těma baterkama je to kříž dycky. Když ještě bývaly staré baterky, myslím že Ni-Fe, ty vydržely hodně. Ale jak se začaly dávat Ni-Cd všechno šlo do háje, ty vydrží tak dvě zimy a jdou "srát". On je to už takový problém, že se mašiny ani nestopují a běží prakticky non-stop. Baterky na to reagují tak, že se hřejou a hřejou. Nejvíc na to trpí T419tky, zřejmně mají něják jinak řešené dobíjení a Ni-Cd baterie to doslova ničí....03.12.11 - 14:08
740.309-0 + 740.632-5 + 740.631-7A hele, tady jsem byl, když jsme jeli s Čochtanem pro Mercedesa po přetočení...Jaksi jsme se ale nemohli z depa dostat, furt svítila červená :-D17.11.11 - 12:20
753.122-1Tak toto je parádní kousek. Moc se mi líbí.24.10.11 - 10:16