..: Fotogalerie - detaily fotografie KSP 411-S-1 + 743.010-1 + 743.001-0 :..
 

KSP 411-S-1 + 743.010-1 + 743.001-0


KSP 411-S-1 + 743.010-1 + 743.001-0Informace o fotografii:
 - Místo focení: Kořenov
 - GPS: 50°46'12.382"N, 15°21'56.745"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 13.3.2005
 - Autor: Pavel Šturm  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 12143x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.12.2011 (20:32)  
...a zde je Snowkilla z trochu jiné pesrpektivy...

http://www.flickr.com/photos/czeightyfour/2352621484/in/set-72157604199325922
27.12.2011 (15:54)  
27.12.2011 (15:12)  
Velmi hezká videa dokumentující práci pluhu, jsou tam k vidění záběry ze stanoviště pluhu, v druhém odkazu pak ze stanoviště lokomotivy. Fakt hezké na podívání:
http://www.youtube.com/watch?v=rFIGzGbxAz4
http://www.youtube.com/watch?v=50bLvjenXvo&feature=related
27.12.2011 (9:18)  
Ano, pluh má možnost vertikálního nastavení. Pluh má naftový motor pouze pro pohon hydrauliky, která umožňuje pohyb předního pluhu a bočních křídel. Pro jízdu pluhu je nutná lokomotiva (strojvedoucí a obsluha pluhu ve spojení vysílačkou). Sněhový pluh se pohybuje nahoru/dolů a má dvě poloviny, které lze naklápět pro tři varianty nastavení (šíp na obě strany, natočení vlevo, natočení vpravo). Dále má pluh postranní křídla, které lze různě rozevřít (nastavit vzdálenost) - viz druhé foto výše v galerii. Pro ovládání pluhu je potřeba mít perfektní místní znalost tratě (i přesto se občas podaří něco zbourat :-)).
Pluh se používá nejen pro zprovozňování zavátých tratí, ale především pro preventivní projetí celých tratí tak, aby v normálním provozu bylo opět místo na sníh při odhrnování menšími pluhy na MUV a lokomotivách.
27.12.2011 (0:20)  
Fajnové zachycení života kolem železnice, pro mne trochu víc o to, že tolik sněhu tady na jihu nikdy neleželo. Moc se mi líbí ta obloha, která je v každé části trochu jiná, vypadá to na příslib dalších srážek...
Technický dotaz- předpokládám správně, když si myslím že tento pluh má možnost vertikálního nastavení úrovně nad TK? Je toto nejnižší hodnota, které lze dosáhnout?
Díky
26.12.2011 (23:47)  
Máš pravdu, je to u kořenovského depa.
26.12.2011 (23:04)  
Není ten pluh otočen poněkud opačně, tj. směrem k Tanvaldu místo k Harrachovu?
26.12.2011 (23:19)  


Pluh je otočen správně. Míří do Harrachova, v zadu jsou 2x743 tedy pluh tlačí z Tanvaldu do kopečka.
26.12.2011 (19:05)  
Radiat: Nejsou.
26.12.2011 (18:39)  
Tady ty pluhy jsou samohybné nebo ne?
26.12.2011 (14:29)  
Pěkná večerní byť mrazivá atmosféra

Zdeňku, podle toho co se píše zde http://www.atlaslokomotiv.net/loko-743.html by mnohočlen mít měly
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko