..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Navrátil":

  1 ... 95 96 97 98 99 ... 174      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.204-9Zcela cíleně v souvislosti s mojí aktuálně zamítnutou fotkou se ptám cenzorů, není fotka kompozičně trochu nezvládnutá? Není před vlakem málo místa a celkově zbytečně hodně kolizí? Proč chybí konec zábradlí vlevo např? Sloup VN z čela? Pohybová mázlost?

Toto není určeno jako kritika autorovi, jehož snahu zachytit ponurou atmosféru hodnotím kladně.
18.05.15 - 21:41
380.002-6hortulana: Nepovedlo se mi dohledat nic bližšího než píšeš, neměl by někdo detailnější info?28.04.15 - 21:32
380.002-6Tohle bys už dneska také takto nenafotil, jsou tam úplně jinak sloupy TV, chybí pár stromů a je tam navíc spousta zabezpečovacího harampádí :)
Také čelo ř.380 doznalo změn a to nejen kosmetických...
27.04.15 - 22:07
193.205Hlavní výhodou žlutých vectronů proti ř.162 bude spíše možnost vozit více než 10 vozů, to zrychlení na 160 kmh a lepší akcelerace zase takový rozdíl při okolním provozu a stavu tratí neudělá.17.04.15 - 21:29
163.259-5Že se sloupy různě kácí a klidně i všechny jedním směrem, to je celkem běžné.
Ale co druhý důvod - zkus si představit z jaké výšky nad temenem kolejnice to bylo asi foceno? Vodorovná rovina by procházela zhruba ve spodní třetině střechy vozů, nicméně pohled hned na levém okraji napovídá, že spíše bylo stanovisko fotografa někde cca 1,5m nad temenem kolejnic (rovina proložená kolejnicemi jedné nebo druhé koleje míří skoro přímo do objektivu, naopak třeba spojnice obou trojelových drátů hodně nad fotografa).
08.04.15 - 22:37
372.009-1Trochu nechat popojet by se to dalo, ale podle mě by to stejně nevyšlo, aby nebyl sběrač v kolizi s izolátorem zesilovacího vedení... anebo moc nalepený na sloup TV.
Mě se fotka líbí tak jak je a jsem rád, že mírné kolize už nejsou důvodem zamítání ;)
08.04.15 - 22:28
163.259-5Tohle se ale hodně kácí, všechny sloupy se nahýbají doleva, plus autor by musel fotit ve výšce střechy vozů, čemuž zase neodpovídá pohled na kolejnice vpředu před mašinou, kde odhaduju převýšení tak 100 mm maximálně.08.04.15 - 8:05
ET41-117 PKP CargoZmiňovaná kolejnice byla vložena zřejmě v nedávné době, podle její barvy. Jedná se o kolejnicovou vložku délky do 10m na překlenutí nějaké vady, tj. zřejmě starý svár nebo styk.
Kolej dále v oblouku je stykovaná, v přímé kde stojí fotograf ale už nejspíše svařená do BK. Svaření v oblouku zřejmě neproběhlo z důvodu malého poloměru oblouku a použitých dřevěných pražců, možná i s rozšířením rozchodu. V koleji by nejspíše před svařením museli být osazeny pražcové kotvy atd... tzn. na to zatím nedošlo a čeká se na obnovu celého svršku.
Někdo s místním poznáním by nám určitě pověděl více, já tam nikdy nebyl :)
12.03.15 - 21:12
742.397-3 + 742.347-8Jenom ty mašiny nejsou úplně ideální pro traťovou službu, navíc v tomto řazení kabinama k sobě :)01.03.15 - 14:36
193.215-1Tak 193.216 už má i polep
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000001&lang=1&file=siem_21942_52&action=image
01.03.15 - 14:09