Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
163.259-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Štrba zastávka - Štrba - GPS: 49°4'10.103"N, 20°4'15.183"E » - Datum: 14.8.1998 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z dia, R420 Excelsior - Zobrazeno: 5214x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Kde ty časy slovenských "Adidasů" jsou... Pěkná vzpomínka, jako vždy od Vás, sloupy nesloupy!
08.04.2015 (22:37)
Že se sloupy různě kácí a klidně i všechny jedním směrem, to je celkem běžné.
Ale co druhý důvod - zkus si představit z jaké výšky nad temenem kolejnice to bylo asi foceno? Vodorovná rovina by procházela zhruba ve spodní třetině střechy vozů, nicméně pohled hned na levém okraji napovídá, že spíše bylo stanovisko fotografa někde cca 1,5m nad temenem kolejnic (rovina proložená kolejnicemi jedné nebo druhé koleje míří skoro přímo do objektivu, naopak třeba spojnice obou trojelových drátů hodně nad fotografa).
Ale co druhý důvod - zkus si představit z jaké výšky nad temenem kolejnice to bylo asi foceno? Vodorovná rovina by procházela zhruba ve spodní třetině střechy vozů, nicméně pohled hned na levém okraji napovídá, že spíše bylo stanovisko fotografa někde cca 1,5m nad temenem kolejnic (rovina proložená kolejnicemi jedné nebo druhé koleje míří skoro přímo do objektivu, naopak třeba spojnice obou trojelových drátů hodně nad fotografa).
08.04.2015 (18:51)
Hledám, nacházím, ale nezveřejňuji. Chválím to, co se mi líbí. Proto také hodnotím jen pro mne líbivé snímky 5 hvězdami (protože jsem od přírody maximalista) a ty, které si myslím, že by zasloužily méně, nehodnotím. Buď 5 nebo nic.
08.04.2015 (13:40)
LA: Nebudu soudit, jestli se snímek kácí, ale znám na Slovensku místa, kde skutečně všehny sloupy padají do tratě a jsou dokonce přivazovány ke stromům.
08.04.2015 (10:19)
Někdy mám dojem, že někteří diskutující jen hledají chyby a krása snímku je ale vůbec nezajímá.
LA: Tak ono je to v oblouku a na KBD se dnes kácí všechno všemi směry. Jedna z mála nekácejících se věcí bývá stožár posilovacího vedení, a ten mi rozumně rovný přijde...
08.04.2015 (8:05)
Tohle se ale hodně kácí, všechny sloupy se nahýbají doleva, plus autor by musel fotit ve výšce střechy vozů, čemuž zase neodpovídá pohled na kolejnice vpředu před mašinou, kde odhaduju převýšení tak 100 mm maximálně.
08.04.2015 (18:03)
Já bych si dovolil oponovat, je to rovnáno na originále, kde jsem měl k dispozici poněkud lepší rozlišení stromů a dle těch jsem to rovnal. Ono bohužel ne všechny sloupy se nahýbají doleva, spousta se jich nahýbá i doprava...
A sloup VN je taky svisle, jako stromy, tak těžko říci...
Uznávám, že dojem kácení tu určitě je, ale rovnal jsem to podle nejlepšího vědomí a svědomí, čestný želpejdžácký ;-)
A sloup VN je taky svisle, jako stromy, tak těžko říci...
Uznávám, že dojem kácení tu určitě je, ale rovnal jsem to podle nejlepšího vědomí a svědomí, čestný želpejdžácký ;-)
08.04.2015 (8:01)
Krásný snímek připomínající nedávnou minulost dostává 5*.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko