..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Starouš":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
741.512-8 + 742.xxx + 3x 753.7 + 741.510-2Děkuji za vysvětlení. Myslel jsem si, že "problém" bude asi v tom zařazení do kategorie. Ale po pravdě - když nejsem fotoodborník, tak mě zmiňované chyby neurážejí a chtěl jsem dát plný počet hvězdiček kvůli atmosféře snímku. Je taková... neotřelá.20.07.15 - 14:40
741.512-8 + 742.xxx + 3x 753.7 + 741.510-2Škoda jen, že se k této fotce nedá přidělit plný (nebo jakýkoliv) počet hvězdiček :-( Proč?20.07.15 - 12:42
Půlnoční svítáníBohužel musím souhlasit s MirKo. Tohle úplně neklaplo, i když záměr to byl pěkný.09.07.15 - 12:54
680.001-5Klopidlo klopí = já myslím, že je to moc hezky zachyceno.08.07.15 - 13:57
387.043 + 475.179Stejně mám pocit, že stará nádražní budova je odsouzena ke spadnutí, protože pochybuji, že neziskovky by měly dost desítek miliónů, aby ji opravily a státní instituce i ČD se (překvapivě naprosto logicky) od budovy distancují - http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/304555-zachrana-nadrazi-dil-druhy-chatrajici-budovu-ma-spasit-neziskovka/
Nerozumím tomu, proč už aktivisté z obou neziskovek nevyrazili do boje nejenom s lejstry v rukou, ale hlavně také se zednickou lžící, tesařskou sekerou a kýblem s vápnem. Jistě mezi sebou mají i spoustu odborníků jak přes stavařinu, tak přes architekturu, aby to zvládli... nebo snad čekají, že to někdo udělá za ně?
Zatím to všechno spěje k tomu, že budova bude ještě deset či dvacet let stát vlastní silou a z vnějšku bude na pohled přijatelná. Pak se támhle něco odloupne, tu něco upadne, propadne se kousek střechy, spadne okap... a za třicet let tu máme prvotřídní ruinu, okolo které se bude, z bezpečnostních důvodů, projíždět 20 km/h, aby ji vibrace náhodou neporušily. (Berte to jako nadsázku, ale ne zase tak moc velikou.)
01.07.15 - 6:23
BNSF 7269 + Santa Fe 670Tomuhle se konečně může říkat pan Vlak. :-)27.06.15 - 12:51
163.076-3Vypadá to jako mýtná brána :-))10.06.15 - 21:33
ES 499.1001 + 362.001-0 + (dvě čísla pro vyhledávání)Moc se mi líbí odrazy na čelních sklech mašiny.30.05.15 - 15:37
771.182-3Chary, díky za odkazy. Ano, samozřejmě, jsou to hezky provedené fotky, ale moje otázka spíš směřovala opačným směrem - nemohla by být stejně kvalitní nebo i lepší fotka s nenasvícenou čelní stranou vlaku? Chápu, že nasvítit čelní stranu může vypadat pěkně, ale proč je to NUTNÉ a příručka o násvitu vlastně ani jinou variantu nepřipouští a jenom řeší, jak násvitu čela vlaku docílit?

Jako jediná odpověď mě napadá, že je to zkrátka jakási zvyklost, o které se prostě nedebatuje :-)
30.05.15 - 13:35
771.182-3Jiří, děkuji za odkaz. Pročetl jsem a rád jsem pročetl i některé související stránky. Ale pořád mi to neřeší zásadní otázku - proč musí být všechno nasvícené. V článku se pouze řeší, jak zařídit, aby to bylo nasvícené. Osobně mi opravdu přijde, že obraz má větší plastičnost, když má (i vlak) na sobě stíny.
Mimochodem, dovedete si představit, jak by to vypadalo divně, kdyby i cisterny měla čela stejné barvy jako boky? Já si to představuji jako takový jedoucí lesklý monoblok.
28.05.15 - 20:56