..: Arriva spouští provoz vlaků do Benešova i Trenčína :..

Jednotka 845/945.001, foto: Arriva vlaky Praha – Železniční dopravce Arriva vlaky spustí v pondělí 29. února provoz dvou nových linek. Zatímco každý pracovní den vyjede 7 párů zrychlených spojů z Prahy do Benešova, o víkendu motorová jednotka řady 845/945 zavítá na Slovácko a do Trenčínského kraje. V příměstské dopravě již Arriva provozovala linku z Prahy do Kralup nad Vltavou (na podzim 2013), trasa do Benešova je tedy druhou v pořadí. Jízdenky dle tarifu dopravce budou v prodeji přímo ve vlacích a na internetu, spoje nejsou integrovány v systémech PID a SID. Za cestu z Prahy do Benešova cestující zaplatí 50 Kč, ušetřit mohou například s týdenní či měsíční jízdenkou nebo nákupem online. Na trase na Slovensko pak Arriva propojí Prahu a Olomouc s Uherským Brodem, Bojkovicemi a Trenčínem. Vlak se na cestu na východ vydá v sobotu v 8.40 ráno, do cíle dorazí v 13.42. Nedělní zpáteční spoj odjíždí v 14.19, do Prahy přijede v 19.24. Základní jízdné z Prahy do Trenčína stojí 350 Kč, výhodnější cenu pak zaplatí držitelé průkazu ISIC či žákovského průkazu.

Zdroj: Arriva vlaky


RaPa Poslat mail autorovi | 22.2.2016 (21:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci Jízdní řád

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 ... 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   
23.02.2016 (10:20)  
Starouš, Chary: Na 011 to háže asi podobně jako LEO Express Flirt či Pendolino. :) Co k tomu víc říct.

Sim: Vidím to podobně na cestách Pelhřimov - Tábor.
23.02.2016 (9:58)  
Má Arriva k dispozici i 610 s naklápěním? Tady be se hodila.
registrovaný užívateľ Sim 
23.02.2016 (9:56)  
MirKo > ze to bude ztratovy, je asi vsem u Arrivy jasne. Arriva dlouhodobe bojuje za to, aby si ji vubec nekdo "vsimnul" a zacal o ni uvazovat, jakozto o moznem dopravci.

Starouš > no vidite, a ja treba v regiosuku lezu dolu jen pokud vezu mimino v kocare, jinak se snazim sedet v motoraku - paradoxne je mi prijemnejsi trvale vrceni motoru, nez ten sileny kontrast mezi relativne tichou vlastni jizdou a hlasitym bouchanim podvozku nebo ramusem brzd u vlekoridicaku.

Dale Cooper > evidentne jste touto nebo podobnou jednotkou jeste nejel; ano, motor se projevi, ale neni to zas takova divocina, jak si covek jezdici v nasi kotline motorakem predstavuje.
23.02.2016 (8:49)  
Mirko a nebo taky skusit přímou linku Sedlčany - Olbramovice - Praha. I tahle relace by mohla bít rentatabilní. Hrozí že to skončí stejně jako již dřáve provozovaná linka z Prahy do Kralup. Tak uvidíme jak to v porovnání sní vydrži dlouho dotoho Benešova.
dopisovateľ alebo člen ŽP MirKo 
23.02.2016 (7:56)  
Linka spěšňáků do Benešova je dobrý nápad, ale bohužel asi dlouho nevydrží, neboť pravidelní cestující mají lítačku Ropidu a tam tedy neplatí. A těch několik nepravidelných cestujících asi na to, aby se to vyplatilo, stačit nebude. Ale myslím, že spíše než Benešov - Praha by bylo vhodnější udělat přímou rychlou linku Týnec nad Sázavou - Čerčany - Praha nebo Vlašim - Benešov - Praha. To by mohlo být rentabilnější.
editor alebo admin ŽP Chary  mail  
23.02.2016 (7:44)  
Starouši, jestli Josef Petrák píše o "osobním benchmarku" (subjektivní věc), tak zrovna rameno LBC-PCE je dost nefér hra, protože mně osobně (opět subjektivně) přijdou vozy 043 jako jedny z nejpohodlnějších mezi přívěsnými vozy vůbec, a vozy 843 jako největší tragedie v tomto ohledu.
23.02.2016 (7:08)  
Josef Petrák, já právě vycházel ze zkušenosti třeba z rychlíků Liberec - Pardubice. Tam je docela rozdíl, když si člověk vleze do motorového vozu nebo do zbytku soupravy. Z hlediska vnímání vibrací. O regionovách se v této souvislosti ani nemá cenu bavit, že je lepší vždycky využít nízkopodlažní vůz - ale to je extrém.
S touto jednotkou zkušenosti nemám.
23.02.2016 (0:03)  
Jo koukal jsem mají docela jednoduchý systém nákupu lístků.Jen mě zajímá co udělá náš pán žlutý, aby tam taky nejezdil (Trenčín).Na Slovensku ho mají plný zuby.Do Benešova se mu to nevyplatí.
22.02.2016 (23:56)  
Vyzkouším na výlet do Senohrab (tam je na nádraží hospoda).Jel jsem s nimi když jezdili do Kralup a nestěžoval jsem si, ale do Trenčína ......
22.02.2016 (22:25)  
Starouš: Máme - je to srovnatelně tiché a klidné s jinými vlaky na trase Praha - Olomouc. Nevím, jaký je Váš osobní benchmark.
  1 ... 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko