..: Náhradní soupravy u dopravce National Express v Německu :..

Náhradní souprava National Express Rail, RB48, foto: NX Rail DE Wuppertal — Soukromý dopravce National Express, který nově v jízdním řádu 2015/2016 zajišťuje dopravu na dvou železničních linkách v aglomeraci Severního Porýní-Vestfálska, se potýká s provozními problémy. Společnost má pro provoz na lince RE7, zvané Rhein-Münsterland-Express (Krefeld Hbf - Köln Hbf - Wuppertal Hbf - Hamm(Westf) - Münster(Westf) Hbf - Rheine), a na lince RB48, zvané Rhein-Wupper-Bahn (Bonn-Mehlem - Köln Hbf - Wuppertal-Oberbarmen), objednáno celkem 35 souprav Bombardier Talent 2. Jejich celkový dodaný počet však stále nedosáhl potřebného množství a dopravce se tak, stejně jako nemálo jiných soukromých dopravců v počátcích výraznějšího provozu, ve snaze vyhnout se problémům s kapacitou (což se mu první den provozu bohužel příliš nedařilo), uchýlil k zajištění některých spojů klasickou soupravou. Ta je tvořena několika vozy typu Halberstadt (obdoba našich vozů řady Bdmtee) a lokomotivou řady 182, známou též pod přezdívkou Taurus, k nahlédnutí je i její jízdní řád.

Zdroj: National Express


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 15.12.2015 (6:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci

Ďalšie z regiónu Německo


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ JiP 
15.12.2015 (9:34)  
Josef Petrak: Je schválená u EBA, ale není schválená DB Netz. :) Je to presne jak pisete. Toto je ale typicka ukazka, jak je zeleznice oproti silnicim zkratka nepruzna a zkostnatela. Jak je mozne, ze lokomotiva projde homologaci a je schvalena EBA a pak nasledne vyrukuje jina statni instituce, ktera je papezstejsi nez papez jeste s dalsimi parametry nad ramec homologace a provoz zarizne. Bud tedy nemela projit homologaci, protoze je neco technicky spatne a nebo proste prosla, tudiz je vse v poradku a to co predvadi DB Netz. je jenom arogance moci. DB Netz stejne tak i SZDC by si prece mela vyzadat dokumenty o provedene a platne homologaci, vozidlo zaregistrovat a pustit do provozu. Nerozumim stavu, ze neco proslo homologacnim procesem a presto nevyhovuje normam jakesi nadrazene instituce, ktera fakticky do technickych parametru nema co mluvit, neb na to nema zadne nastroje.
registrovaný užívateľ Keprt 
15.12.2015 (9:29)  
Ach so. To už je na mě moc. Je možno nějak stručně říci, kde je zakopán pes? Děkuji.
15.12.2015 (9:20)  
Keprt: Je schválená u EBA, ale není schválená DB Netz. :)
registrovaný užívateľ Keprt 
15.12.2015 (9:15)  
Rubmgaakutkt: ano; snad můžu říci, aniž bych byl popotahován, že chronicky.

JiP: já se v tom vůbec neorientuju - v květnu vyšla TZ, že 109E je bez omezení schválená v Německu. Mám tomu tedy rozumět tak, že problém není u EBA, ale někde mezi ČD a DB? Nebo to s tím "úplným schválením" nebyla pravda? Děkuji.

Mimochodem, tento týden by se mělo "definitivně" rozhodnout o vítězství NEx v soutěži na S-Bahn Nürnberg a tedy o osudu derivátu 7Ev pro tuto síť (který taky bude mít minimálně roční zpoždění).
registrovaný užívateľ JiP 
15.12.2015 (8:37)  
Ukulele: jak by to asi mohlo byt? Skvele 380 jezdi na Ex do Ziliny a Bastardi do Drazdan, kde se stale prepraha. Vagony stejne jako loni. Jsem zvedav, jak toto Skodovka obhaji, v podstate bezi zase dalsi rok, kdy lokomotivy nebudou nejzdit do Nemecka. Ja byt CD, tak se na slavne 380 uz vyprdnu. POkud vim, tak schvalit 380 na 160km/h by nemel byt problem. 380 bych predal do uzivani ci najmu pro CDCargo, ktere stejne chce lokomotivy poptat a 380 by jim i na 160 skvele vyhovovaly a CD at vypisi novou soutez s podminkou ze lokomotivy do souteze musi byt jiz pro provoz schvalene, dostanou behem par mesicu Vectrony a muzou pristi rok zacit jezdit.
15.12.2015 (7:37)  
Podľa informácií a fotiek na railcolor.net ide o 2 náhradné súpravy v zložení Taurus MRCE ES 64 U2 (čísla 30 a 34) a 5 vozňov (v náteroch DB a NX).
15.12.2015 (7:10)  
Omlouvám se za OT, ale jak to vypadá s větví Praha - Berlin? Na to, že měly vyjet ČD380 s vagonama na 200km/h, je všude nějaký podezřelý klid.
15.12.2015 (6:52)  
Bombardier také nezvládá termíny dodávek?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko