..: Náhradní soupravy u dopravce National Express v Německu :..

Náhradní souprava National Express Rail, RB48, foto: NX Rail DE Wuppertal — Soukromý dopravce National Express, který nově v jízdním řádu 2015/2016 zajišťuje dopravu na dvou železničních linkách v aglomeraci Severního Porýní-Vestfálska, se potýká s provozními problémy. Společnost má pro provoz na lince RE7, zvané Rhein-Münsterland-Express (Krefeld Hbf - Köln Hbf - Wuppertal Hbf - Hamm(Westf) - Münster(Westf) Hbf - Rheine), a na lince RB48, zvané Rhein-Wupper-Bahn (Bonn-Mehlem - Köln Hbf - Wuppertal-Oberbarmen), objednáno celkem 35 souprav Bombardier Talent 2. Jejich celkový dodaný počet však stále nedosáhl potřebného množství a dopravce se tak, stejně jako nemálo jiných soukromých dopravců v počátcích výraznějšího provozu, ve snaze vyhnout se problémům s kapacitou (což se mu první den provozu bohužel příliš nedařilo), uchýlil k zajištění některých spojů klasickou soupravou. Ta je tvořena několika vozy typu Halberstadt (obdoba našich vozů řady Bdmtee) a lokomotivou řady 182, známou též pod přezdívkou Taurus, k nahlédnutí je i její jízdní řád.

Zdroj: National Express


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 15.12.2015 (6:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci

Ďalšie z regiónu Německo


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
15.12.2015 (12:42)  
Ad JiP:
...lokomotiva prekracuje vodici sily...je tudiz v podstate neschvalitelna.
Ale prd! Překračuje třeba takovej TRAXX DE vodicí síly? Překračuje! A schválenej v Německu co? No přece je. Překračuje PRIMA vodicí síly? Překračuje! A světe div se, v Německu schválená je. A lze se domnívat, že třeba VECTRON na tom nebude jinak. Vztahy v trojúhelníku ČD-DB-ŠT jsou mi v této otázce trochu záhadou...

Ad Josef Petrák:
A je skutečně schválení u EBA "schválením v Německu", nebo jen "schválením o shodě podle TSI".
Schválení typu podle TSI je od EBC a pochází snad z roku 2012 (a není to překlep, EBC je opravdu někdo úplně jiný než EBA). Prokázání shody s TSI totiž předchází jednotlivým "národním schvalovačkám". Schválení od EBA (k dispozici od letošního května?) je pak opravdu schválením typu pro provoz v Německu jakožto posledním zatím uvažovaným národním schválením. Požadavky DB Netz jsou zase ještě něco jinýho...

Fakt by mě zajímalo, kdy se evropské železnice z této byrokracie vyhrabou.
To Vám povím úplně přesně. NIKDY! Bohužel. Chystá se totiž 4. železniční balíček a schvalování vozidel má převzít ERA. Pod hesly "zrychlení, zjednodušení či zlevnění schvalovacího procesu" tak můžeme zřejmě očekávat další byrokracii navíc. Jediné, co snad dokáže konkurenceschopnosti železnice v podmínkách EU relativně pomoci, může být (snad už i připravovaný?) 1. silniční balíček... :-)
15.12.2015 (12:22)  
JiP: A je skutečně schválení u EBA "schválením v Německu", nebo jen "schválením o shodě podle TSI". V druhém případě by to sice byla nutná, nikoliv postačující podmínka pro schválení v Německu. :)

Fakt by mě zajímalo, kdy se evropské železnice z této byrokracie vyhrabou.
registrovaný užívateľ JiP 
15.12.2015 (12:14)  
bartik09: Soudce nebude zajimat, kdo co si myslel. Vyraz "homologace" je jasny a "homologaci" lokomotiva v Nemecku ma. Jina rovina problemu je, toto mozna bude jedno vytezstvi Skody nad CD, nicmene pro Skodu samotnou to dlouhodobe nic neresi, protoze tu lokomotivu nikdo nekoupi. Proto navrhuji, aby lokomotivy 380 (asi jen cast a cast nechat pro vnitro Ex, kde jsou take potreba) prevzalo CDCargo, cimz se muze zrovna zrusit planovane vyberove rizeni na nove lokomotivy, kde Skodovka cekala ze muze zase uspet a na EC lokomotivy bych vypsal nove rizeni. Tim by mely CD dvoujnasobnou paku na Skodu. Jednak by nebylo objednavka na zadne dalsi nove lokomotivy pro Cargo a pro EC vlaky uz by byla Skoda v prime konkurenci napr. s Vectronem kde se bude muset hodne hodne snazit, aby uspela.
15.12.2015 (11:23)  
JiP: lokomotiva musi byt zhomologovana pro provoz v Nemecku, COZ SKUTECNE JE
Jo? A kde teda muze byt provozovana v tom Nemecku?

Nechtel bych byt tim soudcem....
Ja (v tomhle pripade) docela jo. Jsem si totiz celkem jist, ze presne vim co CD timto pozadavkem myslely a taky jsem si jist, ze vedeni ST ho v dobe podpisu pochopilo naprosto presne.
15.12.2015 (9:50)  
JiP: Otázka je - má tedy DB Netz jiné požadavky na vodící síly, než má norma TSI? Pokud ano, neměla by s tím DB Netz něco dělat. Nejsem fyzik ani konstruktér, tak se nemůžu zapojit do úvahy, kdo je ten špatný.
registrovaný užívateľ JiP 
15.12.2015 (9:45)  
Sim: Mimochodem to je take jeden ze sporu Skoda versus CD. Ve smlouve je, ze lokomotiva musi byt zhomologovana pro provoz v Nemecku, COZ SKUTECNE JE ! a Skoda timto tvrdi ze splnila zadani. Relane tam ale jezdit nesmi. Nechtel bych byt tim soudcem....
registrovaný užívateľ JiP 
15.12.2015 (9:41)  
Sim: Presne tak. DB Netz to zduvodnuje prekorocenymi vodicimi silami podvozku.
registrovaný užívateľ JiP 
15.12.2015 (9:40)  
Keprt: DB Netz tvrdi, ze 380, coz je schvalena a zhomologovana lokomotiva prekracuje vodici sily na kolejnice pri vysokych rychlostech. Neumim si predtavit, tak by toto nekdo chtel odstranit. To je dano jiz samotnou konstrukci podvozku a lokomotiva je tudiz v podstate neschvalitelna. Leda s nejak modifikovanym (novym, jinym typem) podvozkem.
registrovaný užívateľ Sim 
15.12.2015 (9:39)  
Josef Petrák > takze ekvivalent toho, jako kdyz je lokomotiva schvalena pro provoz v CR, ale SZDC nevydalo povoleni ke vstupu na sve koleje?
registrovaný užívateľ Rail-2005  mail  
15.12.2015 (9:38)  
Některé spoje National Express jsou dokonce odřeknuty bez náhrady. Včera mě vypekl jeden pozdní večerní spoj RB48, tak jsem musel holt za jasné noci mrznout dalších 40 min, než přijede MRB26.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko