Wuppertal — Soukromý dopravce National Express, který nově v jízdním řádu 2015/2016 zajišťuje dopravu na dvou železničních linkách v aglomeraci Severního Porýní-Vestfálska, se potýká s provozními problémy. Společnost má pro provoz na lince RE7, zvané Rhein-Münsterland-Express (Krefeld Hbf - Köln Hbf - Wuppertal Hbf - Hamm(Westf) - Münster(Westf) Hbf - Rheine), a na lince RB48, zvané Rhein-Wupper-Bahn (Bonn-Mehlem - Köln Hbf - Wuppertal-Oberbarmen), objednáno celkem 35 souprav Bombardier Talent 2. Jejich celkový dodaný počet však stále nedosáhl potřebného množství a dopravce se tak, stejně jako nemálo jiných soukromých dopravců v počátcích výraznějšího provozu, ve snaze vyhnout se problémům s kapacitou (což se mu první den provozu bohužel příliš nedařilo), uchýlil k zajištění některých spojů klasickou soupravou. Ta je tvořena několika vozy typu Halberstadt (obdoba našich vozů řady Bdmtee) a lokomotivou řady 182, známou též pod přezdívkou Taurus, k nahlédnutí je i její jízdní řád.
Zdroj: National Express
...lokomotiva prekracuje vodici sily...je tudiz v podstate neschvalitelna.
Ale prd! Překračuje třeba takovej TRAXX DE vodicí síly? Překračuje! A schválenej v Německu co? No přece je. Překračuje PRIMA vodicí síly? Překračuje! A světe div se, v Německu schválená je. A lze se domnívat, že třeba VECTRON na tom nebude jinak. Vztahy v trojúhelníku ČD-DB-ŠT jsou mi v této otázce trochu záhadou...
Ad Josef Petrák:
A je skutečně schválení u EBA "schválením v Německu", nebo jen "schválením o shodě podle TSI".
Schválení typu podle TSI je od EBC a pochází snad z roku 2012 (a není to překlep, EBC je opravdu někdo úplně jiný než EBA). Prokázání shody s TSI totiž předchází jednotlivým "národním schvalovačkám". Schválení od EBA (k dispozici od letošního května?) je pak opravdu schválením typu pro provoz v Německu jakožto posledním zatím uvažovaným národním schválením. Požadavky DB Netz jsou zase ještě něco jinýho...
Fakt by mě zajímalo, kdy se evropské železnice z této byrokracie vyhrabou.
To Vám povím úplně přesně. NIKDY! Bohužel. Chystá se totiž 4. železniční balíček a schvalování vozidel má převzít ERA. Pod hesly "zrychlení, zjednodušení či zlevnění schvalovacího procesu" tak můžeme zřejmě očekávat další byrokracii navíc. Jediné, co snad dokáže konkurenceschopnosti železnice v podmínkách EU relativně pomoci, může být (snad už i připravovaný?) 1. silniční balíček... :-)
Fakt by mě zajímalo, kdy se evropské železnice z této byrokracie vyhrabou.
Jo? A kde teda muze byt provozovana v tom Nemecku?
Nechtel bych byt tim soudcem....
Ja (v tomhle pripade) docela jo. Jsem si totiz celkem jist, ze presne vim co CD timto pozadavkem myslely a taky jsem si jist, ze vedeni ST ho v dobe podpisu pochopilo naprosto presne.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.