..: EPH majetkově vstupuje do společnosti LokoTrain :..

Siemens Vectron ELL 193.220, LokoTrain, Břeclav, foto: Siemens Mobility Praha — Trh poskytovatelů železničního outsourcingu v Česku zaznamenává zvýšený zájem investorů. Donedávna okrajové odvětví železnice patrně začíná být zajímavé i pro velké finanční subjekty, o čemž svědčí i nejnovější tuzemská akvizice: Energetický a průmyslový holding (EPH) Daniela Křetínského získal majoritní podíl ve společnosti LokoTrain, jež v současnosti působí na českém trhu jako nákladní železniční dopravce se silným důrazem na služby třetím stranám. EPH do Lokotrainu majetkově vstoupil prostřednictvím dceřiné společnosti EP Cargo, která získá 65% podíl. EP Cargo dosud zajišťovala spedici a přepravy zásilek s využitím celé řady partnerských společností. LokoTrain má v současnosti k dispozici např. tři stroje Siemens Vectron od evropského lokomotivního poolu ELL, díky kterým získává EP Cargo schopnost provozovat vlastní nákladní vlaky. Zároveň se ale skupině otevírá možnost nabízet celou řadu expertních služeb, včetně poskytnutí odborného personálu, údržby, zajištění provozu dráhy nebo přímo pronájmu železniční techniky.

Zdroj: EP Cargo, LokoTrain


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.7.2015 (16:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Dopravci

More from Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user stoupa  mail  
11.08.2015 (10:25)  
Text mi zmizel, smazal se. Ano, elnu lze zavážet auty, zvláště když se uředlníci na ČD Cargo chovají tak, jak se za mne chovali. A k tomu hrozba stávky. Strávil jsem s elektárnami asi 30 let, většinou ČEZ, včetně studia ČVUT FEL, pak studium Mannheim, Baden /Schweiz, Wasington DC, Essen, Dublin. pak i CEO a Chairman pro Amiky a bylo (mi) hej. Nato dorazil nový vlastník EpH a dál to nekomentuji . nejsem tam a jsem rád. Od začátku 2008 jsem v Berlině, stále u elektráren. Leč 2012 nouzová operace Anorysma, a mozková mrtvice. A v Berlině se o mne hezky starají, i když mám jen zákonnou podporu. Shrnují - elnu lze zavážet i auty, K. Kovařík má recht. A já snad vím, co říkám.
Registered user Kakov 
30.07.2015 (9:56)  
Keprt:

v tom s Vámi sice naprosto souhlasím, nicméně to nic nemění na faktu, že takové podniky existují a tudíž zakázky nepřejdou ze dne na den z Carga na soukromníky,

samozřejmě, že v rychlosti přechodu hraje roli i případná menší kapacita dosavadních soukromníků
Registered user Keprt 
29.07.2015 (23:07)  
podstatou mého příspěvku rozhodně nebyla vlastnická struktura, ..., ale fakt, že někteří slepě objednávají automaticky u Carga, přesto, že si neustále stěžují

No a já se snažil svým příspěvkem říct, že (teď tedy budu explicitní) vlastnická struktura je zásadním faktorem ovlivňujícím chování jakéhokoliv podniku, resp. jeho managementu. Takový "chvaletický" Dienstl, ať si o něm myslíme cokoliv, prostě nebude slepě objednávat u Carga, když s jeho službami (cenou za ně) nebude spokojen. Pokud ovšem onu tajuplnou firmu na multisoutoku řídí, v zastoupení "nás všech", orgány složené z tesilových strýců jmenovaných napříč politickým spektrem, nelze se divit, že je kolem ní podivností více a že slepě objednává u další "nás všech" firmy, řízené nemlich stejným způsobem, tedy nikoliv "aby to dávalo ekonomický smysl", ale "tak nějak politicky", aby to vyhovovalo potřebám stranických sekretariátů.
Registered user Kakov 
29.07.2015 (20:18)  
pánové, podstatou mého příspěvku rozhodně nebyla vlastnická struktura, ani konkrétní elektrárna, ale fakt, že někteří slepě objednávají automaticky u Carga, přesto, že si neustále stěžují, jinou alternativu nehledají, jak psal kdysi Stoupa, tu firmu (ČD Cargo) by poptal jen z piety....

= nástup soukromníků nebude ze dne na den... od mála k většině....
29.07.2015 (18:33)  
Ona tajemná elektrárna provozuje také autodopravu (dceřinná firma), což vysvětluje zavážení uhlí po silnici. Desetina výkonu je 13,7 MW, což je cca 14 tun uhlí za hodinu. To lze autem odvozit, zvlášť když je to elektrárna špičkovací, tj nejede na plný výkon pořád.
A ano, obchodní rejstřík uvádí jako jediného akcionáře statutární město se sídlem na náměstí Republiky 1.
29.07.2015 (16:51)  
ad tajemná elektrárna: kdepak dominantní hráč, tahle patří městu, ne? :)
Registered user Keprt 
29.07.2015 (13:59)  
každopádně jsem nikdy nepochopil, proč nevypsali výběrko na dopravu uhlí, jako třeba Chvaletice.

Chvaletické hledání levného dopravce úzce souvisí se změnou majitele této elektrárny z ČEZu na SEVEN. Kdo že je majitelem té tvojí tajemné elektrárny? Dominantní hráč?
29.07.2015 (13:37)  
Chary - kdysi jsem to počítal pro jednu teplárnu. 70 automobilů/den. Proti 2-3 vlakům za týden je to podstatný rozdíl...
Registered user Kakov 
29.07.2015 (13:33)  
JP: o tom Vám s dovolením napíšu raději večer po mailu, myslím, že není nutné to tu ventilovat
Registered user Kakov 
29.07.2015 (13:32)  
Chary:

Instalovaný výkon "uhelných"* turbín 137 MW, o tom rozdělení dodávek nám jednou říkaly na exkurzy, osobně si to také nedovedu představit, ale myslím si, že to bude spíš nějaký doplňkový převoz, každopádně jsem nikdy nepochopil, proč nevypsali výběrko na dopravu uhlí, jako třeba Chvaletice.

Co je to konkrétně za elektrárnu Vám s dovolením nepovím, nechci tu konkrétně jmenovat z důvodů osobních vazeb.

*rozuměj takových, do kterých jde pára z uhelných kotlů
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko