..: EPH majetkově vstupuje do společnosti LokoTrain :..

Siemens Vectron ELL 193.220, LokoTrain, Břeclav, foto: Siemens Mobility Praha — Trh poskytovatelů železničního outsourcingu v Česku zaznamenává zvýšený zájem investorů. Donedávna okrajové odvětví železnice patrně začíná být zajímavé i pro velké finanční subjekty, o čemž svědčí i nejnovější tuzemská akvizice: Energetický a průmyslový holding (EPH) Daniela Křetínského získal majoritní podíl ve společnosti LokoTrain, jež v současnosti působí na českém trhu jako nákladní železniční dopravce se silným důrazem na služby třetím stranám. EPH do Lokotrainu majetkově vstoupil prostřednictvím dceřiné společnosti EP Cargo, která získá 65% podíl. EP Cargo dosud zajišťovala spedici a přepravy zásilek s využitím celé řady partnerských společností. LokoTrain má v současnosti k dispozici např. tři stroje Siemens Vectron od evropského lokomotivního poolu ELL, díky kterým získává EP Cargo schopnost provozovat vlastní nákladní vlaky. Zároveň se ale skupině otevírá možnost nabízet celou řadu expertních služeb, včetně poskytnutí odborného personálu, údržby, zajištění provozu dráhy nebo přímo pronájmu železniční techniky.

Zdroj: EP Cargo, LokoTrain


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.7.2015 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
29.07.2015 (13:11)  
Zavážet elektrárnu po silnici? Nevím teda, o jak velkou má jít, ale při průměrných spotřebách se tam na vrátici vrata netrhnou, ne?

Co to je za elektrárnu a jak velký instalovaný výkon se tam zaváží po silnici?
29.07.2015 (10:26)  
Karel Kovářík: Jak víš, co by si redakce přála? :)
registrovaný uživatel Kakov 
29.07.2015 (10:21)  
FK:

žádný strach, oni ty progresivní soukromníci nepřeberou veškeré přepravy (cargo i osobku) tak rychle, jak by si redakce Želpage přála, rozhodně ne ze dne na den, navíc ty 363.5 je ten nejmenší problém, pronajmou se někomu jinému...

divil by jste se, jak někteří velcí zákazníci objednávají slepě u carga i přes problémy s tím spojené, znám elektrárnu co si nechává vozit 10% uhlí po silnici a zbytek objednává automaticky u carga
28.07.2015 (10:43)  
Farkač Karel: Projíždět na střídavé napětí přes Púchov. :)
28.07.2015 (10:23)  
Stroje 363.5 snad ještě patří ING-Lease, ta je po platební neschopnosti ČDC zabaví a poskytne těm ostatním progresivním dopravcům. :-)
28.07.2015 (10:07)  
Co bude ČD-Cargo dělat s renovovanými stroji 363.501-530 až nákladní dopravu převezmou ostatní progresivní dopravci?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko