..: EBA schválila lokomotivy Škoda 109E :..

380.002 ŽZO Cerhenice, foto: Chary Berlín — Německý drážní úřad schválil lokomotivy Škoda 109E, provozované u Českých drah jako řada 380, pro provozování v Německu. Ke schválení došlo v průběhu tohoto týdne a díky němu bude možno dodržet původní plánované nasazení těchto strojů na vlacích z Prahy do Hamburku od začátku platnosti jízdního řádu 2015/2016. Schválení k provozu v Německu také znamená pro samotnou Škodu velký úspěch. Vyřešil se jím totiž jeden z nejčastěji proklamovaných problémů ohledně provozu těchto lokomotiv u samotných Deutsche Bahn, kterým má být dodáno několik strojů typu 109E3 pro provoz s vratnými soupravami NIM Express na lince Mnichov - Ingolstadt - Norimberk.

Zdroj: Škoda Transportation


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 24.5.2015 (9:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
editor nebo admin ŽP RaPa  mail  
24.05.2015 (16:30)  
743 010-1 V každém případě odpadne přepřah v DD, ale nevím, zda tam EC nebudou stejně čekat na nějaké přípoje.
Lze očekávat požadavek na těsnější zapojení linky do uzlu, tedy pozdější příjezd do Drážďan a naopak dřívější odjezd z Drážďan zpět do Čech.
dopisovatel nebo člen ŽP Rabín 
24.05.2015 (16:06)  
Jak se budou s DB vyrovnávat výkony? Můžeme se pak také v Praze těšit na EC třeba s řadou 186 nebo jinou?
24.05.2015 (15:58)  
Pozdě, ale lépe než nikdy.
24.05.2015 (15:39)  
Je dobře, že 380 Němci schválili. Uvidíme, jak se tam osvědčí. V každém případě odpadne přepřah v DD, ale nevím, zda tam EC nebudou stejně čekat na nějaké přípoje. V Berlině taktéž.

Co s 371? No, je to úroveň spekulací, ale na těch 5 vagonů na vnitro R (třeba na 020) by to snad mohlo stačit...
registrovaný uživatel JiP 
24.05.2015 (11:07)  
Slovan276: Tezko, rict, je ale treba si priznat ze 371 byly dost nestastne lokomotivy-maly vykon na 160km/h. Skoro bych videl ze nejplesi se dohodnout s CD cargo a udelat prevaz podvozku s nejakou nejspis 163 tak, aby vsechny 371 se zmenily na 372 a mohly slouzit pro nakladni dopravu do Nemecka a samotne CD mely par kusu lok "161" na nejake lehci rychliky a expresy s Vmax 160 pro vnitro. Idelani by bylo ucdelat neco jako 361.5xx. Takove stroje by zcela jiste vyuziti nasly, spis nez 371 tak jak jsou. Nevyuzil by se Nemecky napajeci system a v nakladni doprave jsou prakticky nepouzitelne.
24.05.2015 (9:55)  
Nemá někdo znalejší informace, jak to bude teď s 371ičkama? Budou vozit nějaké rychlíky, nebo tak? Díky za odpověď.
24.05.2015 (9:39)  
To je dobře a jsem tomu rád.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko