..: National Express a Škoda získaly v Německu průlomové zakázky :..

NX_7Ev, foto: Škoda Transportation Norimberk — Český výrobce kolejových vozidel Škoda Transportation uspěl ve výběrovém řízení německého dopravce National Express Rail na dodávku příměstských elektrických jednotek. Zakázka svým rozsahem převyšuje předchozí smlouvu s DB Regio na patrové netrakční soupravy a lokomotivy 109E3. NX Rail bude prvním uživatelem jednotek 7Ev RegioPanter v Německu. Celkem 38 nízkopodlažních pětidílných souprav za zhruba 10 mld. korun má být dodáno do konce roku 2018. Společnost je objednala k zajištění průlomového kontraktu - jako první alternativní dopravce v Německu bude získal větší zakázku na příměstské vlaky S-Bahn, které doposud fungovaly téměř výhradně v režii DB Regio. Bavorský organizátor BEG u National Express Rail objednal provoz 5 linek S-Bahn Nürnberg v období 2018 až 2030. NX Rail spolu s IntEgro v současnosti rovněž připravují provoz regionálních vlaků v Porýní a Porúří. Na jejichž zajištění převezme od DB Regia elektrické jednotky Bombardier Talent 2. Zahájení provozu linek RE7 a RB48 se plánuje na prosinec 2015.

Zdroj: National Express


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru , Josef Petrák Poslat mail autorovi | 3.2.2015 (2:42)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Německo Bavorsko /Bayern


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user SYN 
07.02.2015 (11:51)  
Srovnávat cenu "za článek" v případě 4n článků pantera a "jakobsovského" talenta není vhodné. Jak by to dopadlo na sedadlo?

Není v případě nedostatku informací o počtu míst lepší to přepočítávat na metr délky?
Jinak distribuovaný pohon... tuším že se při diskuzi o Panterech došlo nějak k tomu že to mají rozmyšlené do max. dvou traf, dvou výkonových kontejnerů a čtyř hnaných podvozků (=čtyřvozová jednotka)? Bylo by zajímavé vědět co koncepčně změnili pro tuto verzi, žeby další vložák byl nehnaný?
Zakázek se zdá mají momentálně docela dost, tak jen to rozumně dotáhnout k realizaci a bude na nějakou dobu dobře...
Registered user IM 
03.02.2015 (19:12)  
Nevíte někdo, zda není součástí kontraktu také servis na nějakou dobu? To by molo vysvětlovat trochu vyšší cenu...
Registered user Keprt 
03.02.2015 (16:10)  
Dcera National Express Rail GmbH už je asi Němka :-)
03.02.2015 (16:03)  
V článku je napsáno německý....
Registered user Keprt 
03.02.2015 (15:56)  
Pitrys os: jasně, jejich busy se v GB nedají přehlédnout :-)
03.02.2015 (15:52)  
Není National Express britský dopravce?
Registered user Keprt 
03.02.2015 (14:38)  
7Ev se zpočátku dělaly i v Plzni. Tam je ještě k dispozici areál MOVO (aktuálně nevyužitý), tam by se dalo s výrobou expandovat, po nějakých investicích. Na vložácích k Jánošíkům se aktuálně podílí ŽOS Trnava. Škodovce patří i někdejší ŽOS Šumperk, tam po ukončení regionov asi taky bude nějaká kapacita. Kombinací vlastních kapacit a subdodávek to snad zvládnou.
03.02.2015 (14:30)  
JiP: Lokomotivy se stejně jako tramvaje dělají v Plzni. Naproti tomu RegioPantery a NEM soupravy se vyrábí ve Vagonce v Ostravě-Vítkovicích. To by mohli dát, ne? :)
Registered user JiP 
03.02.2015 (14:19)  
Taktez souhlasim, nelze nez gratulovat. Neni to jenom vytezstvi Skody, ale take mnoha subdodavatelu. Je to urcita reference, ze cesky prumysl opet ziskava zvuk. Jenom by me zajimalo, jak je to s vyrobni kapacitou ve skodovce-maji ted vyrobit jeste tech 6 souprav pro DB, tj je 36 pater, 6 lokomotiv ted to je dalsich 36x5, to do 4 let. Navi je tu i zakazka na rychlikove Panthery pro CD. A pokud se chteji uchazet o dalsi jeste vetsi zakazky...nevim nevim, jak se s tim do stavajici firmy vejdou. Je nejaky plan expanze vyrobnich prostor firmy?
03.02.2015 (13:17)  
Tohle je událost, která velmi mile potěší. A zbývá jen dodat, že se snad zadaří i v případě té obří soutěže za 80 miliard na dodávku vlaků a výstavby depa, se kterým má díky Plzni ŠT taky zkušenosti.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko