..: Staré vozy řady Bdt pro ZSSK zmodernizuje ŽOS Trnava :..

Výstražná samolepka, upozornění na vypadnutí, Bdtee ZSSK, foto: Georgo Bratislava — Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) před nedávnem vyhlásila veřejnou soutěž na modernizaci až 30 vozů řady Bdt. Ze dvou nabídek pak vyhrála ta, kterou podala společnost ŽOS Trnava. Ta zvítězila s nabídkou, že všech 30 vozů zmodernizuje za částku 23.106.840 eur (633,6 milionů korun), což byla mírně menší částka, než původně předpokládaných 23,9 milionů eur. Smlouva počítá s modernizací nejdříve pouze jednoho vozu a následnou opcí na 29 dalších. Vozy budou po rekonstrukci podobné řadě Bdgteer ZSSK — velkoprostorové, klimatizované, s prostorem pro jízdní kola a oddílem pro vlakvedoucího. Modernizace má být spolufinancovaná z kohezního fondu EU.

Zdroj: TED Europa


JiříK. | 16.5.2014 (17:34)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Slovensko (celé)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
16.05.2014 (10:35)  
Kolejová vozidla jsou snad ze zlata a platiny, proto ta cena.

Podle mně přestavba Bautzenu 1977 jakéhokoli provedení není až tak náročná, například chladící články klimatizace mají už z výroby připravené, tedy původně fungovaly jako parní topení. Rozvod vzduchu je, ventilátor je, topení je, osvětlení je. Chtělo by to kotoučovou brzdu a posuvné dveře a chemické WC. A ponechat umývárny.
16.05.2014 (9:37)  
Jeden vlozeny vozen 671ky (zmluvu na pushpull som zatial nenasiel, hoci zverejnena niekde urcite musi byt) stoji 2 050 000 eur bez DPH. Cize 15 (ekvivalent cca 30 Bdteerov, alebo co bude z tych Bciek) by ich stalo 30 750 000 eur bez DPH, teda s DPH asi 36,9 milona.

Ono hlavne ak to bude podobne kvalitne ako Bdteer tak sa nie je o com bavit, to su mimoriadne kvalitne vozne, hoci "len" modernizovane.
registrovaný uživatel Neonym  mail  
16.05.2014 (9:25)  
Opravdu za ty peníze nelze sehnat nějaká novostavba na 140-160kph regionálního typu, když na 50mil nás vyšel vůz RailJetu včetně hospod a řídících vozů na 230kph? Na kolik třeba vychází vůz z toho PushPullu, který dělá pro SK Škodovka(který má navíc mnohem větší kapacitu)?
registrovaný uživatel JB 
16.05.2014 (7:08)  
Pokud je v té částce přestavba podvozku na kotoučovou brzdu, pak dejme tomu. Jinak je to hrůza.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko