..: Staré vozy řady Bdt pro ZSSK zmodernizuje ŽOS Trnava :..

Výstražná samolepka, upozornění na vypadnutí, Bdtee ZSSK, foto: Georgo Bratislava — Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) před nedávnem vyhlásila veřejnou soutěž na modernizaci až 30 vozů řady Bdt. Ze dvou nabídek pak vyhrála ta, kterou podala společnost ŽOS Trnava. Ta zvítězila s nabídkou, že všech 30 vozů zmodernizuje za částku 23.106.840 eur (633,6 milionů korun), což byla mírně menší částka, než původně předpokládaných 23,9 milionů eur. Smlouva počítá s modernizací nejdříve pouze jednoho vozu a následnou opcí na 29 dalších. Vozy budou po rekonstrukci podobné řadě Bdgteer ZSSK — velkoprostorové, klimatizované, s prostorem pro jízdní kola a oddílem pro vlakvedoucího. Modernizace má být spolufinancovaná z kohezního fondu EU.

Zdroj: TED Europa


JiříK. | 16.5.2014 (17:34)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Slovensko (celé)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
16.05.2014 (22:23)  
A jedná se o vozy řady bdt ze Studénky ?Pokud ano dobrá zpráva ,ty slovenské vypadají dobře.
16.05.2014 (22:18)  
redaktor

Tak nakonec se opravdu jedná o rekonstrukci vozů řady Bdt, nikoliv B. Ve zveřejněné smlouvě (viz odkaz na konci článku) je sice výslovně uvedena řada B, nicméně tam to je zřejmě pouze v tom smyslu zjednodušené. V tomto smyslu byl upraven i text článku.
registrovaný uživatel tarten 
16.05.2014 (20:54)  
ondrejskalak:
Nové vlaky se musí průběžně kupovat tak jako tak. Při věčných rekonstrukcích se jednoho pošmourného dne rozpadne všechno najednou a nebudou prachy koupit najednou vše nové - a s dopravcem je konec. Nebo nastane přinejmenším drastická redukce.
16.05.2014 (16:46)  
Pokud to bude vypadat pěkně, tak by žádné Elefanty či jiné jednotky vůbec nemuseli vytahovat...
registrovaný uživatel chio 
16.05.2014 (15:57)  
Benpat: Vozeň je určený pre zaradenie do Os, Zr. vlakov s predpokladaným nasadením na traťových úsekoch do 200 km

Takže je dosť možné, že naozaj ide o rekonštrukciu niektorých zo zvyšných Bdt, čo naznačujú aj detaily ako sklopnú sedačku vedľa skrine rozvádzača zrušiť (v Béčku nie je žiadna sedačka na predstavku), predeľovaciu priečku aj s dverami zrušiť či 2ks štvorsedenia zrušiť
16.05.2014 (15:56)  
Tie stare Bcka ti mozu prist aj namiesto tej jednotky. Dolezite je vediet komunikovat nejaky poskytovany standard a garantovat jeho dodrziavanie. Ak ho vies dodrziavat, dobre marketingove oddelenie ti ho dokaze odkomunikovat ci uz je to jednotka, alebo vozen. Ak zas dobre marketingove oddelenie nemas tak ti nepomoze ani najlepsia jednotka na svete.
16.05.2014 (14:37)  
Error404: Protože se marketingově dobře prodává tzn. vypadá dobře na propagačních materiálech a když se pojmenuje tak to jméno lidé často užívají (viz.city elefant, pendolino apod.). Ostatně moje přítelkyně (která se obecně o vlaky nezajímá) jezdí vlakem anebo Elefantem případně pendolinem. Mimochodem hodně lidí co znám nechce jezdit expresy na Ostravu, protože se bojí, že místo nového vozu k nim přijede staré Béčko, jako náhrada za nefunkční modernizované vozy.
registrovaný uživatel Benpat 
16.05.2014 (14:32)  
Co jsem tak vyčetl z té smlouvy tak brzdy a pojezd nejsou předmětem rekonstrukce. Jediné co se bude dělat je přemostění záchráné brzdy a změna vypružení vozů (kvůli vetší hmotnosti).

Bude se tedy kompletně předělávat celý interier, budou nové předsuvné dveře, CZE, akustický IS, klimatizace a lak. Na představku se záchranou brzdou bude prostor pro kola (budou tam i sklopné sedačky a prostor pro vlakvedoucího). Na druhém představku budou dvě WC.

Jediné co mi nesedí, je rok výroby vozů. Ve smlouvě jsou roky 1990/1992, že by to bylo z Bdt?
registrovaný uživatel JB 
16.05.2014 (14:17)  
A vmax 140 + špalíková brzda = kravál 100 dB(A), i více, při měření vnějšího hluku podle normy
16.05.2014 (14:13)  
M 474 003: Na Bautzeny mi nesahejte, jsou to skvělé vozy
Co je podle me na B od zacatku spatne:
8 mist v kupe
kozenka
system otevirani oken - uplne/vubec
Vmax 140
spalkova brzda
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko