..: LE na Slovensku váhá, RegioJet zvolil lokomotivy Traxx :..

Odjezd vlaku RJ z pražského Smíchova, foto: Aleš Petrovský Praha/Brno — Soukromí dopravci RegioJet a LEO Express v minulých měsících oznámili zájem o provoz na Slovensku. LEO Express si však stále není jistý, zdali vstoupí na trh ve spolupráci se ZSSK, nebo jako přímý konkurent, což podtrhují i slova Petry Valentové, tiskové mluvčí LE: „Stále platí dvě varianty vstupu na trh, a to buďto v kooperaci se ZSSK nebo na vlastní komerční riziko.“ A to i přes fakt, že ZSSK v této souvislosti začátkem června zaujala poměrně jasné negativní stanovisko. Oproti tomu RegioJet se v současné době vymezuje vůči ZSSK jako jasný konkurent s již avizovanou agresivní cenovou strategií (Bratislava — Košice od 10 €). Po řadě spekulací z různých zdrojů dostává jasnější obrysy i hnací vozidlo pro vedení vlaků RegioJetu na Slovensku. Petra Nováková, tisková mluvčí Student Agency a RegioJetu, oficiálně potvrdila, že: „…pro žluté vlaky RegioJet na Slovensku plánujeme používat elektrické lokomotivy Bombardier Traxx.“ Níže v článku naleznete výtah jízdního řádu vlaků RJ z návrhu grafikonu vedení vlaků ŽSR pro rok 2015.

Předběžný jízdní řád spojů RJ na Slovensku

Stanice/Číslo vlaku REX 401 EC 1003 REX 403 REX 791 REX 405 EC 1011
Bratislava hl.st. 5.50   11.50 15.37 17.50  
Trnava 6.17   12.17 16.04 18.17  
Trenčín 6.57   12.57 16.45 18.57  
Považská Bystrica 7.27 z Prahy 13.27 17.15 19.27 z Prahy
Žilina 7.57 12.59 13.57 17.47 19.57 20.55?
Vrútky | 13.16 | | | |
Martin ) ) ) 18.09 ) 21.17
Ružomberok 8.37 13.43 14.37   20.37  
Liptovský Mikuláš 8.55 14.01 14.55   20.55  
Štrba 9.23 14.29 15.23   21.23  
Poprad-Tatry 9.37 14.44 15.37   21.37  
Kysak 10.31 15.40 16.31   22.37  
Košice 10.43 15.52 16.43   22.43  
Stanice/Číslo vlaku REX 790 EC 1006 REX 400 EC 1010 REX 402 REX 404
Košice     5.17 8.08 11.17 17.17
Kysak     5.30 8.21 11.30 17.30
Poprad-Tatry     6.23 9.16 12.23 18.23
Štrba     6.37 9.30 12.37 18.37
Liptovský Mikuláš     7.04 9.58 13.04 19.04
Ružomberok     7.22 10.17 13.22 19.22
Martin 5.56 6.36 ) ) ) )
Vrútky 6.05 | | 10.44 | |
Žilina 6.25 7.04 8.05 11.04 14.05 20.05
Bytča 6.44 do Prahy | do Prahy | |
Považská Bystrica 6.58   8.34   14.34 20.34
Púchov 7.11   |   | |
Ilava 7.22   |   | |
Trenčianska Teplá 7.32   |   | |
Trenčín 7.41   9.04   15.04 21.04
Nové Mesto Nad Váhom 8.01   |   | |
Piešťany 8.14   |   | |
Leopoldov 8.27   |   | |
Trnava 8.41   9.45   15.45 21.45
Bratislava-Vinohrady 9.05   |   | |
Bratislava hl.st. 9.11   10.10   16.10 22.10

Vysvětlivky: ) = vlak jede mimo stanici Martin, | = vlak příslušnou stanicí projíždí.

Zdroj: Prvý návrh GVD 2015 ŽSR


Aleš Petrovský | 2.7.2014 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3 4 5 ... 21      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Dusanh 
08.07.2014 (7:00)  
Když vidím inkviziční soudy, ehm insolvenční soudy, co udělaly například výrobci vagonů Legios

Tak si o tom nejdřív něco zjistěte, zejména o panu F.S., než se tady začnete ztrapňovat naprostou neznalostí faktů... :-/
registrovaný uživatel Jugy  mail  
07.07.2014 (20:22)  
K čemu 9 lokotek? A co třeba na trať Praha - Ostrava? Jízdní doby jsou údajně stavěné na ř.162 + 8 vozů, tak se ten výkon u 10-ti vozových souprav bude hodit, no ni? A další rok šup s nimi na Brno, ať se modrý mor jde i s railjetama vycpat.
06.07.2014 (23:50)  
z celé diskuze pro mě vyplývá:
- pokud by dopravce X měl mezi Prahou a OV nejméně stejnou cenu jako mezi Prahou a Studénkou, pak i dopravci Y (RJ) a Z (LE) mohli stanovit cenu v obdobné výši
- pokud by dopravci Y (RJ) a Z (LE) mohli mít mezi Prahou a OV podobnou cenu jako dopravce X mezi Prahou a Studénkou, pak by byli v zisku
- pokud by dopravce Y zvolil koncepci highjet, pak by ztráta za současné situace mohla patrně dosahovat výše ztráty Z a další diskuze je patrně zbytečná
06.07.2014 (20:58)  
danovy poradce

horší to snad nemůže ani být, již dnes přemýšlím o emigraci sídla.

Začínám si všímat vzrůst bankovní totality.

Kam to vlastně spěje? Místo, aby byli rádi, že zaměstnávám, že platím za lidi konfiskační odvody a že vlastně nic po státu nechci, ale mu dávám, že vratky a potíže, že chystají záruky na DPH, a takové jiné svinstva ... nevím ...

Když vidím inkviziční soudy, ehm insolvenční soudy, co udělaly například výrobci vagonů Legios, nebo pánovi co vyráběl trouby MORA, to už není NORMÁLNÍ. Místo aby soud chránil před věřiteli, soud postupuje v součinnosti s věřiteli a ti za součinnosti popravčího - ehm insolvenčního správce konají a co člověk roky tvořil, dostal se do druhotné platební neschopnosti ne svou vinou, exekutor vlastně je insolvenční správce dílo dokoná ... hrůza
06.07.2014 (20:04)  
omlouvám se, zapomněl jsem na jednu do Martina
06.07.2014 (19:58)  
a ještě poslední dotaz:
k čemu je těch 9 lokotek?
3 vlaky Blava - Ke a 3 vlaky z5. podle času stačí 2. Pak bych asi ještě chtěl záložní, pokud ZSSK mi nebude dělat záchranku. A kolik? 4? Blava, ZA, LM, KE? Myslím, že v ČR jsou Pha,Pce, Olc, Hav?
06.07.2014 (18:54)  
to Gale:
a teď prosím pro laika/y
Nariadená skúšobná prevádzka do 31.1.2015 a iba za podmienok stanovených úradom.
Co se bude dít po polovině prosince 2014, a začne platit nový JŘ, když je zkušební provoz do 31.1.2015?
A co se může dít do té doby? Budou ty lokotky jezdit zbůhdarma od nikam do nikam?
Děkuji za odpověď
06.07.2014 (18:19)  
mimo téma, vyhýbám se emocím, ale nedá mi to
to Lukáš Hradecký
nevěděl jsem, že Jančura je tu chráněnej a lovit se nesmí ... já začínám rozumět, kdo je tu diskuzní bůh...
myslím, že se spíš jedná o to, že příznivci a odpůrci jedné či druhé strany někdy používají polopravdy a mystifikace. Když kouknete do historie, vždy se rozvine diskuse v případě, že se něco týká konkurence. Zatímco jeden využívá státní moci, druhý musí bojovat za své, dosaďte si prosím, kdo je kdo

jsem jediný jednatel společnosti, kterou i vlastním 100% - s.r.o.
takže dobře víte, o čem to je, a jistě máte také potíže s vrchnostenským přístupem státní moci...a bude ještě hůř, to mi věřte
06.07.2014 (14:49)  
Bachmann, Lukáš Hradecký: Měl jsem za to, že se tu bavíme o firmách RJ a SA. Nebo tu běží dvě paralelní diskuse? :) Majitel těch dvou firem je snad všem volný.

Gale: Dobrý intel! :)
registrovaný uživatel Gale 
06.07.2014 (12:48)  
Děkuji vám všem za pěkné počtení :-))
Dovolím si však - snad ne příliš mimo téma - do pléna otázku trochu konkrétnější: to bude jezdit s těmi devíti BR186 co mají od června schválený zkušební provoz?
http://www.urzd.sk/interoperabilita/Zoznam_povoleni_2014.pdf
  1 2 3 4 5 ... 21      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko