Berlín — Není tomu často, abychom informovali o odborových aktivitách, nota bene v zahraničí. Letošní požadavek Německých odborů strojvůdců (GDL) je však zajímavý a navíc podepřený hrozbou stávky. Jde o smluvní zajištění (tedy aby dráha převzala pojištění) především strojvůdců pro případy, kdy strojvůdce ze zdravotních důvodů, nebo věku, nebude moci dále vykonávat svou profesi (ztratí způsobilost). Další kolo jednání proběhne mezi víkendem a středou příští týden. Odborová organizace je ochotna pro prosazení i stávkovat. Požadavek jde nad rámec postupu obecných drážních odborů. Rovněž bude zajímavé prosazování této otázky u soukromých (na DB) nezávislých dopravců. To vše probíhá v době, kdy byl smeten návrh na odchod do důchodu v 67 letech místo současných 65 let. Navíc se vážně uvažuje o změně a přiznání důchodu již dříve – v 63 letech.
Zdroje: Wirtschafts Woche, ZDF
The German pension system is very difficult to understand,
but for all this information. If a train driver involved in an accident while serving or becoming victims of crime, which is considered work-related accident and is regulated by the professional association. This paid sick leave, treatments and recommendations reintegration into working life.
If the previous work can not be carried out, a financial compensation to the new work is paid. The same applies if an employee suffers on the way to work and from work an accident.
The only exceptions are the supplements for night work, weekend and holiday work.
Therefore, the requirements of the GDL not understanding and in my eyes are completely covered. I can say from personal experience, for 40 years I am in the DB and I am well protected.
Německý důchodový systém je velmi obtížné pochopit,
ale pro všechny tyto informace. Pokud strojvedoucí účastníkem dopravní nehody a zároveň slouží nebo se stanou obětí trestného činu, který je považován za práce související nehody a je upraven profesního sdružení. Tato placená nemocenská, ošetření a doporučení znovuzačlenění do pracovního života.
Pokud předchozí práce nemůže být provedena, finanční odškodnění do nové práce je věnována.Totéž platí, pokud zaměstnanec trpí na cestě do práce a z práce nehodu.
Jedinými výjimkami jsou doplňky pro práci v noci, o víkendech a svátcích práce.
Proto požadavky GDL nerozumí a v mých očích jsou zcela pokryty. Mohu říci z vlastní zkušenosti, 40 let jsem v DB a já dobře chráněné.
"ztráta schnosti vykonávat" - pojitění rozdílu v příjmu v případě ztráty schopnosti ...
ano, a to by mela byt primarne tvoje starost - si takove pripojisteni (komercni) zajistit. proc by to mel resit zamestnavatel? nehlede na fakt, ze me neskutecne irituje socialisticky pozadavek "pojitění rozdílu v příjmu" - to uz snad nikdo ani nemuze myslet vazne...
Toto je cesta do pekla, podrezávajú si pod sebou konár. Držím palce českým a slovenským fírom, aby sa uchytili v Nemecku. :) Raz to určite bude možné.
Pri vyssich rychlostech vetsinu informaci musi dostat stejne jinak nez ocima.
Laserova operace se jako omluva pocita nebo ne (pravda, nevim, jestli operace dokaze vadu vyresit do 0.0)?
Paušálně pojišťovat nikoliv,je-li zaměstnavatel rozumný, může si takovou pojišťovnu udělat sám. Prostředky které by vyhodil oknem externí pojišťovně do chřtánu může věnovat zaměstnancům a zaplatit těch několik případů nemocí, které jsem příkladně uvedl. Jsou to nemoci, které se téměř s jistotou vyskytou u lidí, kteří jezdí 20,30 a více let, za tu dobu si je takoví lidé prostě zaslouží...........
die Bahn even more sick pay paid as before.
I can train themselves as employees to say, these are
Claims that no one can understand.
Svaz GDL je v Německu "malý" organizace a odmítl v minulosti pracovat s EVG. Dokonce i dnes, strojvedoucí, kteří musí sledovat osoby nehodu v provozu s již zajištěné. Pouze GDL chce
vlak ještě nemocenské vyplácí jako předtím.
Můžu trénovat sami sebe jako zaměstnance říci, se jedná o
Tvrdí, že nikdo nemůže pochopit.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.