..: Brejlovci Českých drah zamíří k polským PKP Intercity :..

754.086-7, Frenštát pod Radhoštěm - Kunčice pod Ondřejníkem, foto: Martin Grill Varšava — PKP Intercity, polský dopravce provozující dálkové vlaky, se chystá si od Českých drah pronajmout několik lokomotiv řady 754 pro provoz vlaků na relacích Białystok – Šestokai a Ełk – Korsze. Toto řešení je dočasnou náhradou za 10 nových motorových lokomotiv pro PKP Intercity, na které bylo nedávno zrušeno výběrové řízení. Do Polska by měly zamířit tři lokomotivy, které by měly podstoupit homologační proces v březnu příštího roku. Tato smlouva byla dohodnuta v rámci vyrovnání výkonů a spolupráce mezi ČD a PKP Intercity. Procesem homologace již prošla jedna odnož „brejlovců“, nákladní řada 753.7, a to koncem května letošního roku.

Zdroj: Kurier Kolejowy


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 16.9.2013 (6:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Polsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
16.09.2013 (18:53)  
Se mi zdá, že někteří žijí v iluzi, že ty brejle tam jedou navždy. Si to přečtěte pořádně, jede to tam na dobu, než se zrekonstrují SM42. Polsko bych smetištěm určitě nenazýval. Naše lokálky s Regiošuky by se měly před Pesama stydět. Za pár let na tom budou líp než slováci, v mnohých ohledech jsou na tom líp už teď. Polsko nejsou jenom GŁuchoŁazy, jak si většina šotoušů bez povědomosti myslí.
16.09.2013 (15:40)  
JindraŠ: navíc jim to tam evidentně i pomůže. Je škoda, že na nájmu lokomotiv se docela s Poláky domlouvat dá, ale na dopravě samotné (a infrastruktuře) je to katastrofa.
16.09.2013 (15:16)  
Pikehead: Já bych čtyřkové brejlovce neodsuzoval. Jasně, nulky a trojky už můžete s klidem považovat za šrot, ale čtyřky jsou přece jenom novější a ještě pár let v pohodě vydrží. Vždyť taky zatím de facto žádná nebyla vyřazena (kromě tuším dvou po vážných nehodách).
Ten pronájem do Polska je podle mě krok správným směrem - u nás už pro tyto stroje nejsou výkony.

Mimochodem, chápu to správně, že do Polska půjdou pouze tři kusy?
16.09.2013 (13:51)  
Ad Sim:
A chcete to srovnavat s fatamorganou desirem, nebo realnymi brejlemi se tremi? ;-)
Tak pokud vezmeme v úvahu trojitou žraločí trakci, která se občas na Plzeňsku vyskytne a která hmotnostně i kapacitně zhruba odpovídá tomu brejlovci se čtyřma (bude-li tam jedno BDs, tak s pěti), tak můžeme s klidem porovnávat i toto... ;-)
16.09.2013 (13:23)  
No ono to bude asi bilaterální šrotiště. Obsah té vyrovnávky se tu nepíše, ale divil bych se, kdyby za to sem poslali na Polonce a Sobieskim Taura. :)

No je možné, že někdo k nereko brejlím má nějaký nostalgický vztah, ale ono to nic jiného než šrot dneska už není. Pokud ještě pár vytuněných kousků podává slušné výkony, je to spíš na poklonu lidem, kteří se o ně starají, než na nějakou národní hrdost...
Registrierter Benutzer Sim 
16.09.2013 (13:08)  
ythomas_ct > by mě zajímalo, na kolik tenhle rozdíl přijde na naftě za nějakých 30 let provozu...

A chcete to srovnavat s fatamorganou desirem, nebo realnymi brejlemi se tremi? ;-)
16.09.2013 (11:22)  
Ad Radek Papež:
...motoráky si umí vyrobit sami a hodně slušné.
Tady bych byl taky opatrnější. Třeba ti regionální žraloci, co se dováží k nám, jsou sice celkem slušná vozidla, ale z provozního hlediska mi nepřijde zrovna jako výhra jezdit na osobních vlacích, co staví "u každé vrby" s něčím, co má v prázdném stavu 86 tun, tedy zhruba o 20 tun více než srovnatelné Desiro. Jasně, plní to požadavky EN 15227; ale to jednak nemůže dělat skoro 20 tun navíc a jednak by mě zajímalo, na kolik tenhle rozdíl přijde na naftě za nějakých 30 let provozu...
16.09.2013 (11:13)  
Pikehead: Je pravdou, že v Polsku jezdí kde co z druhé ruky, ale pokud si PKP něco pronajmou i v rámci vyrovnání výkonů, tak v souvislosti s tím nazývat Polsko šrotištěm mě přijde trochu moc
Registrierter Benutzer Boguš 
16.09.2013 (9:30)  
Pokud je nákladní řada 753.7 homologována v polsku,pak se možná dočkáme toho že vápence ze Záwidowa do Turoszowa a zpět uhli z Turoszowa budou tahat Brejlovci.PKP cargo na tuto krátkou trasu musí navážet lokomotivy Lv z vnitrozemí.
Editor oder ŽP Admin RaPa  mail  
16.09.2013 (9:17)  
Šukafony ne, motoráky si umí vyrobit sami a hodně slušné. S tím smetištěm bych byl opatrný, ČD chystají zas 80 ojetin od OeBB...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko