..: Stadler získal kontrakt na jednotky pro moskevský Aeroexpress :..

Stadler Aeroexpress, foto: Aeroexpress Moskva — 12. února byly oficiálně vyhlášeny výsledky výběrového řízení na dodání 16 čtyřvozových a 8 šestivozových dvoupodlažních jednotek, s možností opce, pro moskevský AeroExpress, který zajišťuje spojení největších moskevských letišť Vnukovo, Šeremetěvo a Domodědovo s nejvýznamnějšími železničními stanicemi. Vítězem tendru se stal švýcarský Stadler Rail, který porazil výrobce drážních vozidel Alstom a Škoda Vagonka. Celkově bude objednáno 112 vozů, s možností kontrakt rozšířit o dalších 60 v případě uplatnění opce. „Díky těmto jednotkám je možné vyřešit problém navyšování kapacity spojený s neustále rostoucí popularitou vlaků Aeroexpress při omezené infrastruktuře, která vyžaduje neobvyklé koncepce vozidel,“ sdělil ředitel společnosti Alexej Krivoruško a dodává: „Díky novým vlakům se zvýší kapacita o 30-40 %.“ Nové jednotky budou uvedeny do provozu v průběhu roku 2015, přičemž kompletní série, vyrobená částečně ve Švýcarsku a částečně v nově vybudované továrně v běloruském Minsku, dorazí k provozovateli do konce roku 2016.

Zdroj: RailJournal, AeroExpress


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 13.2.2013 (23:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Rusko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
14.02.2013 (15:19)  
Pořád mě udivuje, čímto, že se do finálního "síta" nedostal Transmashholding. Postavit silnou relativně spolehlivou lokomotivu umějí (EP 20) a ve velkých sériích dodájí soupravy metra do Moskvy a Varšavy. Ostatně ani cena by nebyla ve srovnání se Škodou/Stadlerem o moc vyšší, pokud vůbec. Je pravdou, že konstrukce patrové skříně je o něco komplikovanější, ale to zřejmě kámen úrazu nebyl?
Registrierter Benutzer Raquac 
14.02.2013 (13:56)  
Vlad: To se ovsem nepovedlo soudruhum od Bombardieru (tehdy jeste Adranzu). A dotycny podvozek si vybrali pracovnici CKD. Pro uplnost - DPP si pak pral stejne podvozky i pro ty serie M1, ktere se pozdeji vyrabely pod taktovkou Siemense.
Registrierter Benutzer Kakov 
14.02.2013 (13:22)  
lucky_24
co znamená Praha se mu nějak nepovedla?
14.02.2013 (13:12)  
Jiří Bajer: ona většina výrobců dělala jednou metro poprvé, takže to čeká i Stadler. Siemens zkušenosti měl a Praha se mu nějak nepovedla
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
14.02.2013 (8:25)  
pro Jiří Bajer:

... aneb další kolo "lásky" mezi BVG, Bombarďákem a výrobnou v Pankow - dnes Stadler, předtím ABB (AdTrans) atp? ... Jak jsem psal, mám rád ty "staré" U Bahn soupravy - neb mají sedadla 2+2 napříč, a ne lavice. :-)
14.02.2013 (8:08)  
A taky bude zajímavý sledovat, jak to Stadler stihne, protože totálně nestíhají. RS1 dodávají pozdě, nové Kissy pro ODEG měly teď začít jezdit od nového GVD a nic. Hlavně že vyhrávají tendry.

(Osobně mě zajímá, jak si Stadler poradí s novými vlaky pro berlínské metro, protože to nikdy nedělali a podle zadání to byl opravdu hóóódně specifickej vagón. Hlavně že nám to vyfoukli...)
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
14.02.2013 (7:42)  
... man solle gratulieren" :-) ... a držet jim palce, jak budou řešit námitky v důsledku nedodržení předpisu výrobce pro provoz a údržbu...
Registrierter Benutzer Dusanh 
14.02.2013 (7:08)  
ГородСлона небудет...
Registrierter Benutzer Komín  mail  
14.02.2013 (6:26)  
Škoda. Škodovce sem to docela přál. Tak aspoň dostála svého jména :-D
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko