Praha — Jízdenka na léto 2012. Tak zní název nové síťové jízdenky, kterou České dráhy zavedly jen před pár dny. Jízdní doklad s 14denní platností stojí 990 korun a lze na něj cestovat 2. třídou všech vlaků ČD v České republice. Jízdenku je možné koupit od 29. června, a to v platnosti 14 dní po sobě jdoucích dní od 1. července 2012 do 31. srpna 2012. Jízdenka je ovšem nepřenosná a mohou si ji koupit pouze majitelé In-karty s jakoukoliv zákaznickou aplikací nebo držitelé ISIC karty. Při nákupu přes EPIK na pokladně se vám na účet u In-karty nahrají 3 % z ceny jízdenky, což činí 30 korun. V srpnu se navíc plánuje akce na In-karty pro držitele ISIC karty.
Zdroj: České dráhy
Ale za sebe musím říct, že in-Kartu sice mám (ona zase tolik nestojí), ale také ji moc nevyužívám. Občas se hodí Railplus pro nějakou krátkou přeshraniční cestu, případně ušetřím dvacku na Sporotiketu Česko, někdy ji využiju pro zákaznické jízdné. V ostatních případech to jsou pak různé IDS doklady, SoNe, Regionety (včetně Libnetu, Elbe-Labe apod.), CityStary, mnohostranné dohody a přeshraniční styky, Sporotikety Evropa, Sparschiene apod., takže tady je in-Karta k ničemu. Takže v zimě jsem ji třeba za dva měsíce vytáhl jednou, a to když jsem potřeboval oškrábat sklo u auta, ale nijak mě to netrápí.
Každopádně je jasné, že podle typu nabídky ČD tady budou brblat buď ti, kteří in-Kartu mají, nebo naopak ti, kteří ji nemají. Nevím co je špatného na tom, potěšit stávající zákazníky - už jen protože ČD jsou do složitého tarifu víceméně tlačeny a stávající zákazník v něm lépe najde jeho výhody. Jak už tady bylo napsáno, podívejte se kolem sebe do Evropy a najděte podobnou nabídku (Sommerticket už jsme tady probrali).
ale no tak... to je poprve, co te vidim v uzkych bez logickeho argumentu! teda alespon si myslim, ze je to porve...
Ta karta ale stojí 150 Kč (což není ani 5 liber - pro vaši lepší představu). A dostanete ji v podstatě na počkání.
O zmíněné lákání jednorázových cestujících se ČD snaží taky. Podívejte se třeba na ceny obyčejných SporoTiketů. Připadá vám to moc?
ale vubec ne, neni to moc. a oba vime, ze v tom problem neni. nebot ja jsem se zminil o PRINCIPU. a ty to samozrejme vis.
Myslím, že kdyby nabídka byla orientovaná jen na nové zákazníky, např. "Pořiďte si tříletou In-kartu a dáme vám 14 dní ježdění zdarma", prskal byste (když ne přimo vy, tak vám podobní) ještě více, že ČD "hodily věrné zákazníky přes palubu", "plivly do tváře stávajícím majitelům In-karty" apod. Takové řeči jsme tu už slyšeli i u slev, které stojí stejně majitele In-karty i ostatní (např. Lidlenky atd.).
Navíc ten, "co už s nimi jezdí", např. do školy, nemusí nutně vlak využívat i o prázdninách. A tohle ho třeba přiměje.
neprskal bych, pokud by k tomu nebyl duvod - a ten je u CD prakticky porad a u vseho. navic, prijit s lakavou nabidkou ktera je nasmerovana primo na snahu ziskat nove zakazniky ja osobne problem nemam - je to bezna obchodni praxe. a nabidnout vyhodne programy stavajicim zakaznikum mi prijde docela normalni - bez ohledu na to, jestli jezdi o prazdninach, nebo ne.
Nevím, v jaké firmě pracujete, ale tam kde dělám já, se snažíme "dělat radost" i stávajícím zákazníkům. Aby si nenechali příště totéž udělat u někoho jiného. Stabilní a dlouhodobý zákazník je velmi cenný, cennější než ten, kterého jste právě získal a může třeba po jednom projektu zase odejít.
dekuju za optani, pracuju a jsem spokojeny ;) nic mene. vytrhl jsi vetu z kontextu, coz mi vadi vic, nez tvoje neargumenty. protoze ta otazka bez te prvni casti uplne meni podstatu a tim padem samozrejme i vyslednou reakci.
rekni mi, proc zrovna ty pouzivas praktiky tech, ktery neumi obhajit svuj nazor? u nich me to neprekvapuje, u tebe je to skutecne zvlastni...
Nemusíš platit. Ale reagoval jsem na to, že někteří lidé tu vyjadřovali nelibost nikoliv nad cenou 150 Kč jako takovou, ale nad principem se registrovat. A přesně to musíte udělat u SA/RJ. A dokonce se následně registrovat předem i ke každé jízdě.
pokud by se CD snazily nalakat lidi do vlaku bez ohledu na to, jestli vlastni, nebo nevlastni nejaky druh slevove karty, bral bych to jako vcelku solidni pocin, ktery by svedcil o uzdravovani se sede kury mozkove u nekolika jedincu, kteri se snazi CD ridit.
Ta karta ale stojí 150 Kč (což není ani 5 liber - pro vaši lepší představu). A dostanete ji v podstatě na počkání.
O zmíněné lákání jednorázových cestujících se ČD snaží taky. Podívejte se třeba na ceny obyčejných SporoTiketů. Připadá vám to moc?
neboli: netusim, proc se CD snazi podbizet tem, co uz s nimi jezdi.
Myslím, že kdyby nabídka byla orientovaná jen na nové zákazníky, např. "Pořiďte si tříletou In-kartu a dáme vám 14 dní ježdění zdarma", prskal byste (když ne přimo vy, tak vám podobní) ještě více, že ČD "hodily věrné zákazníky přes palubu", "plivly do tváře stávajícím majitelům In-karty" apod. Takové řeči jsme tu už slyšeli i u slev, které stojí stejně majitele In-karty i ostatní (např. Lidlenky atd.).
Navíc ten, "co už s nimi jezdí", např. do školy, nemusí nutně vlak využívat i o prázdninách. A tohle ho třeba přiměje.
ale za to jsem udelali radost tem stavajicim...
Nevím, v jaké firmě pracujete, ale tam kde dělám já, se snažíme "dělat radost" i stávajícím zákazníkům. Aby si nenechali příště totéž udělat u někoho jiného. Stabilní a dlouhodobý zákazník je velmi cenný, cennější než ten, kterého jste právě získal a může třeba po jednom projektu zase odejít.
priznam se, ze ten tvuj argument jsem ne tak uplne pochopil:
u jancury snad musis neco platit za to, ze jsi pěkně registrovaný a zorganizovaný (dokonce přesně v konkrétním vlaku, voze a sedadle)??
pokud by se CD snazily nalakat lidi do vlaku bez ohledu na to, jestli vlastni, nebo nevlastni nejaky druh slevove karty, bral bych to jako vcelku solidni pocin, ktery by svedcil o uzdravovani se sede kury mozkove u nekolika jedincu, kteri se snazi CD ridit.
neboli: netusim, proc se CD snazi podbizet tem, co uz s nimi jezdi.
(sef: podarilo se vam ziskat nove zakazniky?? Odpovedny manazer: ne, nepodarilo. ale za to jsem udelali radost tem stavajicim...)
Na tom přece není nic špatného. I ten Jančura se snaží mít všechny zákazníky pěkně registrované a zorganizované (dokonce přesně v konkrétním vlaku, voze a sedadle). A že k tomu ČD mají čipovku? Však se to hodí - pak lze mít bezhotovostní prodej ve vlaku a automatech bez provizí bankám.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.