..: Motorové jednotky řady 814 v korporátním nátěru :..

814 190-5, foto: Whupi Český Těšín — Dvě motorové jednotky řady 814, známé také pod obchodním názvem Regionova, byly opatřeny nátěrem v korporátním stylu Českých drah, který vytvořilo v minulosti Studio Najbrt. Jedná se o vozidla 814.190-5 a 814.191-3 určená pro Moravskoslezský kraj. Tyto jednotky budou nasazeny na trať 322 z Frýdku-Místku do Českého Těšína, společně s dalšími dvěma v celovozovém polepu propagujícím nákup jednotek z daní evropských daňových poplatníků prostřednictvím fondů EU. Jedna souprava zůstane v klasickém žluto-zeleném nátěru vytvořeném studiem Konting. Zajímavostí je především to, že Regionovy se měly korporátnímu laku úplně vyhnout. Podle slov tiskové mluvčí Českých drah Kateřiny Šubové nakonec budou v novém modro-bílém nátěru Regionovy zastoupeny v těchto dvou kusech. Slavnostní představení se bude konat 1. června 2012 ve Frýdku-Místku.

Zdroj: České dráhy


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 19.5.2012 (15:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
23.05.2012 (10:41)  
osobně mi ta žlutá moc nevoněla. Nevadila, mi, ale myslím, že modrá bude hezčí.
22.05.2012 (12:32)  
Antonín Kunc: Reginovy že měly zůstat na trati do Harrachova? Přesto, že mají problém vyjet do kopce a i za sucha prokluzují?
http://www.zelpage.cz/zpravy/5542
21.05.2012 (15:12)  
Tyto soupravy mohly zůstat tam, kde byly, popřípadě by měly být přemístěny do "českého" Slezska ( na mysli mám trať z Liberce do Polubného, Kořenova či Harrachova). Do Těšínského Sl. mohly přijít soupravy jiné- např.řady 840 ( na trať FM-ČTn nebo Frýdlant n.O. - Ostravice, či Veřovice-Studénka). A na
"hlavní" trať (viz zastávka Mořkov) mohly být nasazeny vozy ř. 854 (OH-Val. Mez. příp. Brno). Ano mohly, pokud by se kraj event. statutární město FM trochu o to zasadily.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
21.05.2012 (10:41)  
Pikehead: RN má snad polospouštěcí okna ne?
Stejně jako některé reko šukaf=ony.
RN má hezký interiér ale nátěr a vzhled je hnus.
21.05.2012 (10:27)  
S tim piskanim je to zvlastni vzhledem k tomu, ze vzdalenosti kol od sebe jsou uplne stejne v RN i sukafonu.

A vcera jsem jel s RN a kolem na hornim Pacifiku a musim rici, ze jsem za ni taky byl vdecny - jak za ten velky odkladaci a nizkopodlazni prostor, tak za sklopna okna.
21.05.2012 (3:40)  
Honza : ono hlavne pro mne bylo zajimave,ze jine 810 nikdy tak nepiskaly, pouze ta reko, ale pozdeji už nepiskala ani ta reko,nevybavuji si ze posledni dobou co jsem sni jel, ze by piskala
Registrierter Benutzer Honza  mail  
20.05.2012 (22:13)  
Ťululu: možná záleží taky na kolejnicích, protože v Děčíně, jak se najíždí z hlavního na most, tak když tam najížděla 810, nebo žlutá příšera, tak pískalo že by to probodlo uši desítky metrů daleko (tak rok, dva zpátky) a teď skoro nic.
20.05.2012 (20:54)  
Honza : to piskani bylo uplne hrozne,uplne to trhalo usi,takze si to vysvetluji jenom tim,ze kola nebyla vyjezdena nebo nevim
Registrierter Benutzer Rambo  mail  
20.05.2012 (20:36)  
Dneska sem ho spatřil v Zábřehu na Moravě a čuměl jak puk, když poslední, za to dávná informace byla, že se Najbrtu vyhne.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
20.05.2012 (20:30)  
Vojtěch Valeš: a ještě špatně
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko