..: Siemens zahájil dodávky jednotek Desiro RUS pro RŽD :..

Desiro RUS, foto: Siemens Krefeld — První ze 38 nových jednotek Siemens Desiro RUS zahájila svou cestu z výrobního závodu ležícího v německém Krefeldu do ruského Petrohradu. Jednotka je přepravována po moři, konkrétně po řece Rýn do Amsterdamu a následně do přístavu Usť-Luga. Přeprava po vodní cestě byla vzhledem k rozměrům a hmotnosti jednotky vyhodnocena jako nejlepší. Z přístavu Usť-Luga do domovského Petrohradu už pojede „po svých“. RŽD objednaly další sérii jednotek Desiro RUS v hodnotě kolem dvou miliard eur v září 2011, první dodávky započaly právě začátkem března letošního roku. Celkem by mělo být vyrobeno zhruba 1 200 vozů, tedy 240 jednotek.

Překládka Desiro RUS, foto: SiemensInteriér Desiro RUS, foto: SiemensStanoviště strojvedoucího Desiro RUS, foto: Siemens

Jednotky koncipované jako pětivozové s hnacími vozy na obou koncích, které si v Rusku vysloužily přezdívku „vlaštovka“ (Lastočka), jsou schopny jízdy pod dvěma napájecími soustavami – 3 kV a 25 kV/50 Hz. Maximální rychlost činí 160 km/h.

Zdroj: Siemens


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 11.5.2012 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rusko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
11.05.2012 (11:31)  
Redakce >
Racek - s dovolením jsem to tedy upravil.
11.05.2012 (11:29)  
Racek: Napis na tom vlaku je ???????? a transliterace do cestiny je podle Akademie ved Lastočka, viz:
http://www.lib.cas.cz/space.40/CYRILLIC/RU-EN-T3.HTM
11.05.2012 (11:27)  
Racek - název je 100% ???????? (Lastočka), je to pěkně vidět i na fotce.
registrovaný uživatel Racek 
11.05.2012 (10:42)  
Nebude ta přezdívka spíš ???????? (Lastočka) než ???????? (Lastochka)?
registrovaný uživatel Keprt 
11.05.2012 (10:28)  
Tak tak, klasické električky z Rigy mají dokonce sedáky "fiktivně" rozděleny jako 3+3, ale to je docela maso. Asymetrické 3+2 jsou samozřejmě mnohem pohodlnější včetně luxusně široké uličky.
registrovaný uživatel thingie  mail  
11.05.2012 (10:22)  
Však to taky není s profilem dlouhého UIC Z vagonu. A sovětský průřez dovoluje o pěkných 300 mm víc než kontinentální. TO pak není moc těžké.
registrovaný uživatel PepaN 
11.05.2012 (10:05)  
Zaujal mě počet míst v řade 2+3...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko