..: Siemens zahájil dodávky jednotek Desiro RUS pro RŽD :..

Desiro RUS, foto: Siemens Krefeld — První ze 38 nových jednotek Siemens Desiro RUS zahájila svou cestu z výrobního závodu ležícího v německém Krefeldu do ruského Petrohradu. Jednotka je přepravována po moři, konkrétně po řece Rýn do Amsterdamu a následně do přístavu Usť-Luga. Přeprava po vodní cestě byla vzhledem k rozměrům a hmotnosti jednotky vyhodnocena jako nejlepší. Z přístavu Usť-Luga do domovského Petrohradu už pojede „po svých“. RŽD objednaly další sérii jednotek Desiro RUS v hodnotě kolem dvou miliard eur v září 2011, první dodávky započaly právě začátkem března letošního roku. Celkem by mělo být vyrobeno zhruba 1 200 vozů, tedy 240 jednotek.

Překládka Desiro RUS, foto: SiemensInteriér Desiro RUS, foto: SiemensStanoviště strojvedoucího Desiro RUS, foto: Siemens

Jednotky koncipované jako pětivozové s hnacími vozy na obou koncích, které si v Rusku vysloužily přezdívku „vlaštovka“ (Lastočka), jsou schopny jízdy pod dvěma napájecími soustavami – 3 kV a 25 kV/50 Hz. Maximální rychlost činí 160 km/h.

Zdroj: Siemens


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 11.5.2012 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rusko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
17.05.2012 (19:39)  
Miroslav Zikmund: my jsme tu měli "bolševiky"??
16.05.2012 (20:57)  
Deadeye : asi máte krátkou paměť ... vždyť celá ta ŠKODA WERKE byla na pokraji krachu a musela se restrukturalizovat.
Ambice (= velké oči) mít může, ale realita je prostě taková, že výrobní kapacity na tak velký objem výroby nemá ...
A proč se nic nevyvíjelo - copak České dráhy vlivem "dopravní politiky setrvávání ve stavu postupného chátrání" měly snahu obnovovat nějak vozidlový park ?
"Na dvoře v Doudlevcích" stály peršouny objednané ještě za bolševika, které ČSD (ČD / ŽSR) vůbec nechtěly, pak se politicky rozhodlo, že si ČD těch 40 (3061-3100) koupí, ZSR se nechaly ukecat na 11 kusů a devět jich skončilo v roce 1995 v Itálii a dnes je má Jančura ...
Objednávka na 471 se matlala až někdy v roce 1996 ... a to ještě se Studénkou ...
Vy byste jako odpovědný šéf firmy za této situace investoval do vývoje nějakých lokomotiv nebo elektrických jednotek když vlastně vůbec nevyrábíte a nemáte žádné tržby ...
Z čeho byste to chtěl financovat ?
registrovaný uživatel Honza  mail  
14.05.2012 (21:34)  
Jiří Kocurek: dík
jonáš: tak z toho "vyhodit" tu 3. sedačku v řadě a bylo by to taky prostorné (opticky), jako tato.
14.05.2012 (19:31)  
Honza: Tramvaj T4 má šířku kastle 2,2 m pro rozchod 1435, T3 pro rozchod 1000 mm má šířku 2,5 m.
UIC-Z vozy mají šířku skříně 2,82 m, Regionova 3,12 metru na tomtéž rozchodu. A nakonec španělé: Používají rozchod 1667 mm a vozy stejné šířky jako zbytek normálěnrozchodné Evropy - 2,9 m.
Takže to není jenom o rozchodu.
registrovaný uživatel Kakov 
14.05.2012 (16:59)  
ad. průjezdný profil: to může být ten důvod, proč škoda ne, protože na ukrajinu i litvu nabídla jen "UIC" a to rusové určitě nechtějí, tudíž možnbyla špatná preferenceá paradoxně LIT+UA
14.05.2012 (15:19)  
Na rozchodu je to dokonce jen 8,5 cm, ale důležitější je ten cca půlmetr na průjezdnym profilu i obrysu vozidla ;-)
V reálu to pak znamená šířku skříně 3480 mm proti ešusovym 2820 mm a to už je sakra znát.
Do výšky je to taky zhruba půl metru navíc, ale nevim jestli to nafukovali u Siemense i nahoru, výšku neuváděj. I když vzhledem k obecně trochu klaustrofobnim interiérům pater by to bylo rozumný.
registrovaný uživatel Honza  mail  
14.05.2012 (14:39)  
jonáš: že by těch necelých 9 cm rozchodu navíc udělalo prostor ve voze tak zásadně větší?
14.05.2012 (13:44)  
Honza: jo, stačí maličkost, rozšířit rozchod a průjezdnej profil a máte stejnou "prostornost" i doma ;-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
14.05.2012 (10:23)  
To jsou panťáky! Vypadají prostorně a moderně. A s rychlostí 160. Něco by se hodilo asi i k nám :-)
13.05.2012 (23:10)  
to Martin Keppert: Aha, takže skoro 300 jednotek? Tomu říkám kšeft.

to Miroslav Zikmund: aha, takže dle Vás je správně, že Škoda nemá žádné ambice a snahu a jde jí jen o šmudlání pár jednotek až desítek jednotek na českém trhu za občas předražené ceny a občas prodej jednotek kusů na východ od nás. Hmm, tak to možná bude lépe, když taková firma krachne. Ne vážně, i polská Pesa prodává nám,do Itálie, Německa. Škoda měla dost času vyvinout Panthera sama dříve a od něho odvozené dieselové jednotky, vždyť svoje diesely mají i Slováci. Jenže Škoda prostě čeká až dostane jistou zakázku od ČD a až pak začne s vývojem.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko