..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 5 6 7 8 9 ... 16      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Komín  mail  
06.02.2012 (19:15)  
Doufam, že v provozu budou třídy označovány běžně 2,1 dále už bussines, premium nebo 1+. Cestující by se v tom špatně orientovali, rušilo by to zažité pořádky.
06.02.2012 (18:47)  
I'm proud. This one has been build in Poland. ;)
registrovaný uživatel Busman 
06.02.2012 (18:10)  
IC Hutník ad rudlík - já tomu věřil, nehnul jsem brvou, když vidím s čím jezdí různí urblíci...
registrovaný uživatel SergeS 
06.02.2012 (18:08)  
nazornej: ad lowcost - já, když se potřebuji dost z místa A do místa B, tak zákonitě hledám nejlevnější způsob dopravy, který mi vyhovuje. Ale neřeším rozdíl v ceně menší než 10 procent. V případě Praha - Ova vybíram RJ, cenově tu moc vybírat nejde, aby se mi vyplatila IN 50, musel bych tam jezdit co dva týdny. Ale když jsem teď volil dopravu do Palerma tak jsem skončil u Wingjet-u, protože je levnější než Ryanair (protože ten je s přestupem a z Brna). A jelikož mi nevadí, že tam mam minimum služeb a minimum místa, tak neřešim, že to je low-cost
registrovaný uživatel IC HUTNIK  mail  
06.02.2012 (18:07)  
topič 5.2.2012 22:48 : opravdu jste mě rozesmál. Než jsem si otevřel odkaz s "rudlem", tak bych vám na to pomalu skočil :-)

Rád bych vyjádřil své pocity z komentářů pod tímto článkem a v krátkosti připojil svůj názor. Ad 1.) Pan Kudrna vcelku přesně vystihl mé rozpaky, když jsem se poprvé doslechl o novince z marketingové dílny ČD. Ne snad, že bych našim ženám nepřál příjemné a bezpečné cestování, ale myslím si, stejně jako on, že ČD, se mají postarat především o to, aby tyto samozřejmosti byli zajištěny pro všechny jejich cestující bez rozdílů a nikoli jen pro určitou skupinu. Jednotka řady 680 byla díky okolnostem, které se vztahují k jejímu zrodu poněkud zastaralá již v době, kdy začala být (konečně) nasazována do běžného provozu. Na jejím interiéru je to tedy znát. Flirt LEO Expressu, jsem osobně neviděl a proto jej nechci zatím detailně hodnotit. Dle mého názoru, však budou 3 WC na celý vlak docela problém. K produktu RJ bych řekl asi tolik, že i s tím vozovým parkem, kterým disponuje, udělal na naši železnici větší revoluci, než ČD za XY let nazpět. Z pohledu cestujícího, který díky tomu zažívá úplně jinou kulturu cestování, než jaká mu byla doposud předkládána, je tento obrat vnímán zásadně pozitivně.
registrovaný uživatel danz  mail  
06.02.2012 (17:55)  
Zásuvky 230V v Leo Expressu samozřejmě budou a to tak, že prakticky pro každé místo 1 zásuvka (přímo u místa, ne na stěně).
06.02.2012 (17:16)  
k vlaku říkám, že designově se mi to moc líbí. Jak už tu někdo podotknul, milionkrát lepší, než humanizované ČD Janoza, srovnatelné s RJ.

Zahlédl jsem zmínku, že tam nemají být zásuvky 230V, pokud je to pravda, tak to považuju na trase Praha-Ostrava za docela velkou slabinu - aspoň ve 2 vozech to mohli dát a udělat z toho volbu v rezervačním systému.

Jinak k těm dámským kupé - upřímně říkám, že až zase někdy nebudu mít jediný místo volný a jediný plac k sezení bude označený dámským piktogramem (a nemám zrovna slušnou asociaci jakým), tak se obávám, že budu dělat ve vagonu asi pěkný dusno...
registrovaný uživatel SYN 
06.02.2012 (15:40)  
turista: Ono to u RJ jde i bez pisného? Já mám dojem, že přímo palubě dostanete ke koupi akorát "obyčejné" jízdné a slevy z něj odvozené, rozhodně ne "akční" a "zlevněné", takže pisné tomu sice neříkají, ale má to ten efekt.

A jako Vám se zdá že ČD na pokladně prodávají eLišku či co?
registrovaný uživatel Sim 
06.02.2012 (15:38)  
Michal Jaroš > blbost. Zpravidla ty nejvyhodnejsi nabidky (lidlenka, sporotiket) u pruvodciho neni mozne ani vyzvednout, natoz zcela koupit (ono dost na tom, ze to nejde koupit ani v den cesty na kase).

Slevy spojene s vlastnictvim inkarty do toho nema smysl pocitat, jelikoz na to uz prave musite mit neco navic, nez jen ze "nastoupim do vlaku a jedu" ...

... takze jake slevy nam zustavaji? Pro studenty, duchodce, invalidy? A ty plati jen u modrych? A pokud je nekdo student, dostane to bez pisneho?

Nehledejte problemy tam, kde nejsou ... od toho tu mame tarifery u modrych.
06.02.2012 (15:37)  
Chiellini: No, tak to je otázka, jestli to jsou přiměřené a nezbytné prostředky. Podle mě by to testem proporcionality neprošlo.
  1 ... 5 6 7 8 9 ... 16      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko