Pardubice — Zástupci Pardubického kraje a Českých dráh předali v pondělí 7. listopadu ceny výhercům prázdninové soutěže o nejlepší grafický návrh celoplošného polepu s motivy Pardubického kraje, který bude realizován na jednom z motorových vozů. Ty dopravce pořídí v dosud neuzavřeného výběrového řízení na 9 nízkopodlažních motorových vozů pro Pardubický kraj. Jako předloha posloužila soutěžícím skica motorového vozu Stadler RS1 RegioShuttle, který může být nakonec i vozidlem vzešlým z tohoto výběrového řízení. O výsledcích soutěže rozhodovala v letních měsících veřejnost v anketě prostřednictvím hlasovacích lístků a na internetu. Nejvyšší počet hlasů získal motiv Kunětické hory autorky Hany Matějíčkové, který byl odměněn Kilometrickou bankou na dva tisíce kilometrů a propagačními předměty kraje i ČD. Ceny si odneslo i dalších devět účastníků soutěže. Jednu cenu navíc získal mladý chlapec z Uherského Hradiště, který zaujal vzkazem na hlasovacím lístku, ve kterém píše, že rád jezdí „panťákem“ a až bude velký, chtěl by řídit pendolino, za což byl Českými drahami odměněn voucherem na nákup jízdenek v hodnotě 500 korun.
První vozidlo s celoplošným polepem možná už do konce roku
Prvním regionálním vozidlem, jehož exteriér bude vyzdoben dosud neupřesněným celoplošným polepem z dřívějších návrhů PK, se stane nejpravděpodobněji nová Regionova 814.166, která právě přichází do Pardubické kraje a svůj nezaměnitelný vzhled získá tedy až dodatečně. Dalšími typy vozidel, jejichž vybraní zástupci získají celoplošný polep budou elektrické jednotky Škoda 7Ev RegioPanter a rovněž zmíněné motorové vozy z probíhajícího tendru. Žhavá a ožehavá témata u celoplošných polepů, které jsou aktuálně v řešení, představují polepy oken a různé doplňkové polepy interiérů. Polepy oken budou pravděpodobně využívány jen velice zřídka, aby plnily svůj reprezentativní úkol a naopak neznepříjemňovaly cestování.
Zdroj: Pardubický kraj
No ale slova. Oni vlaky nejezdí platí jak pro zadavatele, tak zhotovitele...
Proto jsem se tak kriticky vyjádřil a když si k tomu přidáte můj zážitek z nehody, tak tím se můj postoj zcela kritický k polepům na oknech vysvětluje...
Samozřejmě nic ve zlém vůči Vám, nebo komu koliv zde diskutujícímu...
Protože polepené okno pro denního uživatele je tragédií...
Asi by ve fotogalerii pomalu stálo za to odlišit slovenskou řadu 840 od české 840 a 841. Teda až se někdo odhodlá sem vrznout fotku... ;-)
Ve vlaku sice nic podobného nehrozí, byť na přejezdu ten náklaďák teoreticky ano...
Tak proto můj tak příliš kritický postoj k polepům na oknech, zejména u busů. Věřte bylo to nepříjemné i když šlo o jak to nazvat, no středně těžké ťuknutí do boku busu...
A o nemožnosti koukat ven(sice někteří radši čumí do noťase), to je snad jasné a netřeba komentovat...
Oni vlaky nejezdí, věřte...
Nezajímá mě důvod.!!!!!!!
Nejela li nikdy vlakem/busem ze zaslepenými okny.
Neví li, co je to denně čumět do stropu.
Každý, kdo něco strašného způsobí druhému, by neměl býti odměněn, ale potestán...
Rádo by umělců(u mě totálního vyhoření lidského přemýšlení), by se to mělo týkat zvlášť...
Promiňte, dojíždím totiž na Havířovské vlakové nádraží busem cca 10 minut v buse s celoplošným polepem(je li v turnuse...). Nejen že v problematické křižovatce nemohu sledovat situaci, kdy se může stát nehoda(tam velmi častá a reagovat s předstihem), no již jen samotný pocit mě přivádí do úzkých...
Také bezcharakternost lidí, kteří výsledku svého, byť v podstatě hezkého díla nevyužívají. A tím se stávají v očích uživatele sprostými, pěnězuchtivými, no prostě bez chození kolem horké kaše odpornými.
Protože většině, ne li všem svým dílem způsobili újmu...
Hotovo...
.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.