..: České dráhy podepsaly smlouvu na soupravy Siemens Viaggio Comfort :..

Barevně řešení souprav Viaggio Comfort pro České dráhy, foto: České dráhy Praha/Vídeň — České dráhy dnes, po vleklém obchodním sporu se společností Škoda Transportation, definitivně objednaly 16 netrakčních souprav Siemens Viaggio Comfort známějších pod obchodním označením Rakouských spolkových drah jako railjet. Soupravy, za které České dráhy zaplatí 200 465 900 eur, budou dodány v letech 2013 a 2014. České dráhy je plánují nasazovat zejména na vlaky EuroCity jedoucí z Prahy do Hamburgu a z Prahy přes Vídeň do Grazu. Smlouva s výrobcem ale obsahuje ustanovení, která poskytují Českým drahám ochranu a umožňují jim příslušné jednotky neodebrat, pokud by se ukázalo nemožným jejich plnohodnotné nasazení na plánovaných trasách do Německa a Rakouska. Stejně tak si České dráhy vyhrazují právo soupravy neodebrat, pokud by jejich nasazení do provozu bránily technické požadavky úřadů, které se objeví po podpisu kontraktu. Na rozhodnutí soupravy neodebrat mají České dráhy 6 měsíců od podpisu smlouvy. Spolu s nákupem těchto netrakčních jednotek České dráhy také připravují výběrové řízení na 10 nových třísystémových lokomotiv, schopných jízdy rychlostí až 230 km/h.

Souprava Siemens Viaggio Comfort v barvách Českých drah, foto: České dráhy

Zdroj: České dráhy


JiříK. | 30.9.2011 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 24      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tarten 
03.10.2011 (19:55)  
registrovaný uživatel MuDr.  mail  
03.10.2011 (14:56)  
ad K.K.
http://rfe.railclub.ru/pix/at/electric/1116/cab/Mecanic.jpg

v dolnim rohu je vidět zmiňovaný Notausstieg...
registrovaný uživatel Kakov 
03.10.2011 (14:51)  
Raquac: děkuji za bezvadné vysvětlení, o tom jsem neměl vůbec tušení
03.10.2011 (14:32)  
Rozpojit by se měli dát je to složený z vagonů jednoho řídícího a trakční lokomotivy 380
registrovaný uživatel Raquac 
03.10.2011 (14:09)  
K.K.: Zvenku to vypada jako jakesi viko, sikmo vlevo pod bocnim okenkem stanoviste (vzdy toho praveho, kdyz se divate z boku na lokomotivu). Ma to kliku, nebo spis madlo, jen zevnitr.
registrovaný uživatel EnRico 
03.10.2011 (14:01)  
Budou tu soupravy technologicky nerozpojitelne, jako treba soupravy metra, kde ma snad kazdy vuz nejakou cast el. vybavy?
Doufam ze ne a ze se budou dat vozy prehazet dle potreby a muze tak misto 16 ks 7-vozovych vzniknout treba nejaky pocet 5- a 9-vozovych. Zabotlamy se take v 90. letech poprepojovaly.
registrovaný uživatel Kakov 
03.10.2011 (13:19)  
Raquac:
jaký nouzový východ máte na mysli? a jak funguje? děkuji
03.10.2011 (13:18)  
Kdyby nejaky sprymar udelal visi s lokomotivou 477, tak to je taky predobraz nasazeni? :D
registrovaný uživatel Ujetej 
03.10.2011 (13:09)  
Martin Utajený
z obrázku je zřejmé, že soupravu Siemensu táhne Česká loko ze Škody Plzeň řada 380 ...

myslíte, že tyto dva systémy jsou na sebe kompatibilní, nebo to může být do budoucna problém a předmět nějaké záště


Z jakého obrázku? z toho schématu? Soupravu může v podstatě táhnout vše, co má alespoň topnou spojku. Sunutí už lze provádět s lokomotivami na to uzpůsobenými. Musí mít shodný komunikační kabel a komunikovat ve stejném datovém protokolu (stejným jazykem). Prosím, neberte mě za slovo, jestli zde použiju nepřesnou terminologii.
registrovaný uživatel Raquac 
03.10.2011 (12:54)  
Hawkey: Všichni zajisté velm dobře lokomotivy OeBB 1016 a 1116, všimtěte si, kolik dveří je z lokomotivy ven. Jedny a to přes strojovnu.Nechci ani domýšlet, co by se dělo, kdyby ve strojovně propukl požár ..
Delo by se to, ze by fira vylezl primo ze stanoviste nouzovym vychodem, ktery ma k dispozici...
  1 2 3 4 5 ... 24      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko