..: První návrh jízdního řádu 2012 je právě připomínkován :..

Jízdní řád platný od 13. června 2010 Praha — Na stránkách většiny krajských úřadů, které jsou objednateli regionální dopravy v ČR, se již tradičně v uplynulých týdnech objevily první návrhy jízdních řádů pro rok 2012 s výzvou k odeslání připomínek. Ta má v každém kraji jiné termíny (v některých případech již v následujícím týdnu) a jiné podmínky, někde například očekávají připomínky výhradně prostřednictvím obcí, jinde i od občanů. Každopádně ve všech případech je třeba připomínky zaslat příslušnému krajskému úřadu, nikoliv dopravci. S výjimkou Pardubického kraje, kde jsme již informovali o připravovaných rozsáhlých strukturálních změnách v souvislosti se zavedením IDS IREDO, jsou změny v jiných krajích prozatím bez komentáře. Pokud jde o dálkovou dopravu, samo ministerstvo za sebe návrhy nepublikovalo, nicméně mnohé lze vyčíst právě z krajských úřadů. Žádný z dopravců ani správce infrastruktury ani letos návrhy v tomto stádiu příprav nezveřejnil. Nezbývá tedy než ještě jednou varovat — uvedené návrhy jsou podklady k jednání a od konečného jízdního řádu se mohou i výrazně lišit.

Zdroj: MDČR, kraje ČR


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 10.7.2011 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer tarten 
12.07.2011 (18:41)  
V Prohlášení o dráze ( http://www.szdc.cz/soubory/prohlaseni-o-draze/11-12/prohlaseni-11-12.pdf ) je na str. 52 termín "Publikace mezistátního ročního Jízdního řádu do: 4.července 2011".

Je termín splněn? Už ho někdo viděl?
12.07.2011 (18:35)  
kramtrik: ne Ty dvě minuty ho nezabijí, ale cestující v EC, leckdy jezdící bez jakékoliv slevy, opravdu nepovažují za standard narvané uličky studentů apod.

Souhlasím s níže napsaným, zrušit platnost studenských slev na IC/EC (ovšem pouze za předpokladu adekvátního suplování R/Ex) nebo zavést zpět příplatky. Věřím že by naprosto stačilo 50 korun za využití spoje IC/EC. Ať si student, který si připlatí, klidně jede.
Registrierter Benutzer Kakov 
12.07.2011 (17:11)  
tarten:
OK, chtěl jsem se ujistit, zda jste to nečetl v nejakem novějším předpisu, než věstník z roku 2004
Registrierter Benutzer tarten 
12.07.2011 (16:53)  
Lo Wang: takže teoreticky by IC nemělo existovat a EC zastavit v Praze a dále ve Vídni či Krakově

Zdá se, že máte naprosto jinou představu o zastavovací politice než železnice. Např. německé dráhy se nestydí s ICE zastavovat v třicetitisícovém městě, šinkansen Kodama staví v průměru každých 30 km.
Registrierter Benutzer bazo 
12.07.2011 (13:49)  
Vedení Zlínského kraje likviduje veřejnou dopravu dlouhodobě (nejen železniční, viz. třeba redukce MHD ve ValMezu a okolí)...Asi jim přijde lepší, aby si obyvatelé pořídili plecháčky a jezdili s nimi všude ještě ve větší míře než dnes....Nezastavování Ex/IC/EC v Hranicích, osobáky na ValMez o víkendu jen jednou za 2 hodiny, poslední večerní spoj zrušen + noční rychlíky zrušeny úplně, ale to je už nějaká doba...Takže vpřed soudruzi ve zlíně, zpátky ani krok:)))...
Místo těhle likvidačních kroků by víc měli podporovat protažení tratě z Vizovic směrem k Valaš. Polance a napojení na 280 ve směrech Vsetín a Slovensko. Pak by šly zavést v rámci integrovaného systému (který tady neexistuje) např. spěšné vlaky spojující celý kraj, tj. Rožnov - ValMez - Vsetín - Zlín - Otrokovice...Ale to ne, radši postavíme nějakou pěknou dálnici:)))
12.07.2011 (12:57)  
Pekař: A kdo mi zaručí návaznost spojů do Polska? Pokud zruší tyhle spoje na Ostravu, jaký mi zbude? Rychlík, který pojede jednou za 2 hodiny? Díky, ne. A celkem lituju lidí, kteří bydlí v oblasti Vsetína atd. U nich bylo jediné rozumné přestupování právě v Hranicích.
Registrierter Benutzer tarten 
12.07.2011 (12:12)  
Zákonné slevy v plné výši patří jistě jen na vlaky ZDO.
KK: a toto Vaše přesvědčení pochází odkud??

Popisuji své přesvědčení, ne stav. Proto píšu "patří jistě", ne "je".
12.07.2011 (11:18)  
František) Problémem je, že na 270ce ty Ex/IC/EC dosud suplovaly rychlíky a když se teď zavedlo projíždění, tak tu náhradní R (až na pár nesystémových výjimek) nadále nejsou. Reálně pro oblast Hranicko–ValMez–Vsetínsko seškrtali o skoro 50 % spoje do Olomouce a Prahy.
Registrierter Benutzer pekař 
12.07.2011 (10:35)  
kramtrik: a proč nejedeš do Ostravy a pak do Polska?
12.07.2011 (9:58)  
No, mně to celkem vadí. Každý týden jezdím do Varšavy a zpět (ubytování mám přímo ve Varšavě). Teď abych jezdil rychlíkem do Olomouce a až pak do Varšavy....to tomu EC udělá hodně velký problém když se na 2 minuty zastaví a nabere lidi...
  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko