..: Všechny EuroRunnery pro METRANS dodány – schvalují se v zahraničí :..

METRANS 761.001 a 002, Dunajská Streda, 12. 5. 2011, foto: Jan Vagala Praha/Dunajská Streda/Rajka — Dopravce a operátor intermodální dopravy METRANS se stal prvním českým vlastníkem lokomotiv Siemens Eurorunner řady ER20 Cargo, známé z Rakouska pod jménem Hercules. Tři kusy ve verzi se zvýšenou kapacitou palivových nádrží si společnost objednala na sklonku léta minulého roku. V současnosti jsou všechny tři exempláře dodány do ČR a registrovány jako řada 761. Ve čtvrtek 12. května absolvoval třetí ze série technicko–bezpečnostní zkoušku pro provoz v České republice. Den předtím podstoupily první dva stroje schvalovací jízdy v Maďarsku. Zkušební jízdy třetího stroje v zahraničí jsou plánovány v nejbližších týdnech. METRANS chce lokomotivy EuroRunner nasadit na kontejnerové expresy především mezi terminály Praha–Uhříněves a Dunajská Streda, objevit by se však mohly i v terminálu v Budapešti nebo Lípě nad Dřevnicí. Vůbec první jízdu lokomotivy EuroRunner s nákladním vlakem v ČR zajistil v roce 2008 dopravce Railtransport mezi Prahou a Dunajskou Stredou strojem pronajatým z poolu MRCE Dispolok.

Zdroj: Siemens, Railtrains.sk, Railcolor.net, ŽelPage; foto: Jan Vagala


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 15.5.2011 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Maďarsko Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Raquac 
16.05.2011 (23:34)  
P.S. Traxx s agregatem last mile neni resenim? Samozrejme,tezko by jste s nim jeli v pripade potreby pres Furth im Wald....
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
16.05.2011 (22:49)  
Ad Pikehead: neni to mozne.
Ad dvouzdrojova diskuze: panove, ty dve skrine je potreba taky zaplatit. Jako sotousi sen je to krasne, ekonomicky na vykonu, kde nam vzdy staci jedna loko je to sebevrazda.
16.05.2011 (22:30)  
Raquac) Nebo dvoudílný Vectron v kombinaci DE+MS, pokud by se dostal do katalogu. Inspirace viz IranianRunner. :)
registrovaný uživatel Raquac 
16.05.2011 (22:23)  
P.S.: Vase pozadavky hrave splni sprazeny Eurorunner a Eurosprinter :-) V jedne skrini to jeste bude trvat...
16.05.2011 (22:18)  
mah) To není homologace typu, ale TBZka každého ze strojů.
16.05.2011 (22:17)  
Petre: a je mozny opt-out z toho elektrickeho pausalu v pripade, ze je na masine namontovany elektromer?
registrovaný uživatel mah 
16.05.2011 (22:16)  
ER20 Dispolok je vcelku pravidelně k vidění v UL Trmicích. Tak nerozumím tomu, že se teprve děla homologace pro provoz v ČR, když to bežně jezdí
16.05.2011 (19:02)  
Petře typicky skromný podnikatel..... :-))))))
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
16.05.2011 (17:29)  
Ad Sim hybridni lokomotivy: projekty hybridnich lokomotiv dlouhodobe sleduji, ale zatim zivotaschopnou variantu pro trate stredni Evropy nevidim. Bud to je udesne tezke (Bombardier Amtrak) nebo nevykonne a slibovane za dlouho (Vossloh 2,4 MW na 15/25 a 1.2 MW v dieselu a prototyp v roce 2012) nebo jeste za dele (totez co predchozi + 3 kV, prototyp 2014), oboje 90 tun hmotnosti a nebo pouze stejnosmerne (CAF 6/4 MW). Pro pohyb v nasem prostoru je nutne dosahnout na 3/15/25 vykon alespon 4 MW, v dieselu alespon 2 MW pri prechodnosti C, tedy maximalne, ale opravdu maximalne 84 tun, radeji 80 tun. A to asi jen tak nekdo nevyrobi, kdyz tam jeste prihodim zabezpecovace PZB, MIREL, SHP a mozna i ETCS.
16.05.2011 (17:14)  
AD ufo....já samozřejmě vím, poznámkou o CAT motorech jsem si chtěl zjednodušit výčet 752.6, 753.7,.....
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko