..: Požár podvozku vozu Bdghmeer na rychlíku 603 v Púchově :..

R 603 Obchodné centrum Mirage, Štrba, 4.12.10, foto: Tomáš Kubovec Púchov — Během včerejšího dopoledne došlo v obvodu železniční stanice Púchov k požáru víceúčelového osobního vozu řady Bdghmeer v soupravě rychlíku 603 Obchodné Centrum Mirage z Bratislavy do Košic. Na místo byly v 10.18 po ohlášení operačnímu středisku vyslány jednotky Hasičského a záchranného zboru (HaZZ) z Púchova se dvěma zásahovými vozy. Průzkumem a ohledáním bylo zjištěno, že došlo k zahoření podvozku vozu číslo 2. Oheň se však podařilo ještě před příjezdem hasičů zlikvidovat přenosnými práškovými hasícími přístroji zaměstnancům ZSSK, kteří zároveň evakuovali cestující z postiženého vozu. Hasiči následně po zazkratování trolejového vedení, vyřazení a přestavení vozu ze soupravy na vedlejší kolej podvozek ochlazovali vodou do příjezdu drážních kolegů ze Žiliny, kterým později místo zásahu předali. Jako pravděpodobná příčina požáru byla označena porucha na brzdovém systému. Vagon Bdghmeer č. 003 je jeden z prvních dodaných modernizovaných víceúčelových vozů řady BDshmee, které pro Železničnu spoločnosť Slovensko (ZSSK) realizuje ŽOS Trnava.

Zdroj: Požáry.cz, Railtrains.sk


Vítek_V | 8.1.2011 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Slovensko Žilinský


registrovaný uživatel Paya  mail  
09.01.2011 (10:11)  
Palec nahoru pro zaměstnance ZSSK za příkladný zásah *****
registrovaný uživatel Matej Babič  mail  
08.01.2011 (23:52)  
Tu sa trošku pristavím aj ja... v podstate všetky moje osobné výčitky som prihodil už k článku na railtrains.sk (nick 420.962) takže tu len jednoducho vyjadrujem svoju nespokojnosť nad tým, aký to je voz. Viezol som sa, nič príjemné to nebolo... ale to je vec vkusu a aj tak, pokiaľ to nie je IC, tak má človek vždy možnosť presadnúť si....
08.01.2011 (23:18)  
Takže vyzerá to tak, že po "průseri" zvanom Bmeer tu máme ďalší paškvil Made in Trnava :(
08.01.2011 (22:51)  
Šéfredator >
Xxxcompany) Dvě věci.

1. Link na railtrains je ve zdrojích, tak proč ho uvádíte podruhé.
2. + a - u komentářů hodnotí kvalitu sdělení, ne to, jestli se vám komentář líbí a souhlasíte s ním. ;-)
08.01.2011 (22:24)  
XXX

ja som zatial isiel len 001 a ten mal velmi dobre jazdne vlastnosti(lepsie nez Bmpeer), jedine co tam vibrovalo bol panel osveltenia v kupe, aj to bolo sposobene jeho subtilnou konstrukciou, ono to ani nic ine robit nemoze, tenky plast s mnozstvom otvorov
- vsetky dvere tak ako su su vhodne, len sa nad treba zamysliet preco su tam (hluk, teplo...). Nastavenie otvarania je kompromis, s min som sa dokonca za asistencie technika hral :-D , tam ide okrem ineho aj o to, ze je to vozen pre zdravotne postihnutich ludi a deti, tak sa nemozu dvere rychlo pohybovat
- ta posuvna stena tam dost pomoze udzrat vhodnu teplotu, pretoze v tejto casti vozna nie je najhodnejsie vykurovanie, ale vraj to inak neslo, ked som videl co je v strope tak sa ani necudujem...
- jedine co je nelogicke su tie skladacie sedacky :D tie som nepochopil uz v 001 :-/
registrovaný uživatel XxXcompany  mail  
08.01.2011 (19:33)  
Uvádzate nepravdivé údaje.
Bol som na mieste a prosím opravte si nasledovné :
- Horel vozeň číslo 2 ,štvrtý za rušňom. (Za rušňom sú radené :Vozeň prvej triedy číslo 1,reštauračný vozeň ,vozeň druhej triedy pre cestujúcich s deťmi do 10 rokov ČÍSLO 2 a vozne druhej triedy číslo 3-8. Plus vozeň neprístupný cestujúcim uzamknutý Wlab za rušňom)
-Požiar uhasil náhodný cestujúci s kuchárom s Wrrm - viď foto na railtrains.sk
-Evakuáciu cestujúcich nezabezpečila ŽSR ale ZSSK a.s. a ŽP

Moje vyjadrenia ku komentárom a + a - ktoré som udelil:

Juraj Kováč (-) : Vôbec mi to nepripadá bežné,normálne a v poriadku a tentokrát to bolo rozsiahlejšie a jednalo sa o vozeň,ktorí je krátko po rekonštrukcii.

laik8 (+) : Aj mňa by zaujímalo kto a kde urobil chybu a prečo niekto dopustil rekonštrukciu takéhoto naj-problémovejšieho nepodarku.

Tomáš Palíšek (-) : Hrubo a riadne nesúhlasím ! Vozeň Bdghmeer je naj-problémovejší a nepodarení vozeň. Hlavné nedostatky :
-Zlé jazdné vlastnosti (hrkotanie interiéru,vibrovanie,dunivé zvuky)
-Je tam plno dverí ktoré sú nevhodné,zle nastavené a nikdy som nezažil ,aby všetky fungovali
-Malý služobný oddiel
-Pôvodný prototyp nemal stenu k batožinovej časti
- 002,003 a 004 majú zas stenu ale nelogicky vyriešené vnútro interiéru.

Samozrejme vítam stolíky,zásuvky,perfektné je aj to,že má kupé aj veľkopriestorový oddiel.

Na www.railtrains.sk som pripravil reportáž k danej situácii a téme aj s prílohou odkazov na iní web ku komentárom jedného používateľa ku kvalite vozňov daného typu.

Link priamo na článok : http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=453

Ďakujem za prečítanie
08.01.2011 (17:02)  
Nevidel by som to nijako dramaticky, toto sa stáva. Akurát sa zďaleka o každom prípade neinformuje.
registrovaný uživatel laik8 
08.01.2011 (15:52)  
tiez by ma zaujimalo, kde udelali soudruzi chybu
08.01.2011 (15:38)  
Jak zvláštní! Není to snad ani měsíc po výjezdu a hoří podvozek. Doufám, že si na to pánové z Trnavy dají pozor, protože co se vnitřní kvality týče, je Bdghmeer luxus. Kde všude najdeme v kupéčku rozkládací stolky naproti sobě jako má BDghmeer? Já vím pouze o Německu ( ICE + modernizované vozy Arriva 1.třídy ), Chorvatsku ( jen v 1.třídě ) a snad v nějakých bussines třídách. Z toho vyplývá, že ,,rozkládačky" ve dvojce jsou velký luxus, takže nezbývá než doufat, že se nehody tohoto typu stávat nebudou.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko