..: Přímý vlak Moskva - Nice bude jezdit přes Česko :..

ilustrační foto; ČS-7 028; Moskva, Běloruské nádraží, foto: Trainman Moskva — Ve středomoří sice pozvolna končí letní sezóna, přesto 23. září 2010 vyjede na svou první cestu nový dálkový spoj RŽD z Moskvy do Nice. Jeho trasa je postavena následovně: Moskva (Běloruské nádraží) – Vjazma – Smolensk – Orša – Minsk – Brest – Terespol – Varšava – Katovice – Zebrzydovice – Bohumín – Břeclav – Vídeň – Linec – Innsbruck – Bolzano – Verona – Miláno – Janov – San Remo – Bordighera – Ventimiglia – Menton – Nice. Vlak bude jezdit jednou týdně — z Moskvy bude vyjíždět každý čtvrtek v 16.17 a svou cestu ukončí v Nice v sobotu v 19.12 h. Zpět se vydá v neděli v 19.22 a svou cestu zakončí v Moskvě po 52 h 55 minutách v úterý ve 23.17. Průměrná rychlost je něco málo přes 75 km/h. Uvedené časy se mohou ještě mírně změnit, protože se dolaďují s jednotlivými železničními správami. Možná se podaří urychlit průjezd uzlem v Milánu. Předpokládá se ale, že se v budoucnu podaří jízdní doby výrazně zkrátit.

Vlak bude sestaven ze 12 vozů, z toho budou dva restaurační. Ceny jízdenek začínají na 306 eur ve 2. třídě, první třídou můžete cestovat za 459 eur a dáte-li přednost vlastnímu oddílu (třída VIP) budete si muset připravit 1.050 eur. Sleva se poskytuje seniorům starším 60 let (225,3 / 337,8 / 777 eur) a dětem do 12 let (171,5 / 257 / 595 eur). Tomu, kdo bude mít objednán celý oddíl, bude povoleno přepravovat psy, ptáky či jiná drobná zvířata bez příplatku. V ceně jízdenky je zahrnuta přeprava zavazadel do hmotnosti 35 kg, pro děti je snížena na 15 kg.

RŽD tak rozšiřují spojení s evropskými velkoměsty. Dosud vedly jejich přímé spoje do Mnichova, Vídně, Benátek, Varšavy, Bukurešti, Budapešti, Berlína a Bazileje.

Zdroje: interfax; visahouse - RZD launches new route Moscow-Nice; RIA-NOVOSTI


Vlad Poslat mail autorovi | 10.9.2010 (17:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Evropa


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
02.10.2010 (16:18)  
Neviem, kto bude ten vlak platiť, ale myslím, že také vlaky jasne ignorujú význam a novodobú úlohu železnice. Kebyže ste ruský boháč a chcete ísť na dovolenku do Nice, asi pôjdete lietadlom a nebudete sa musieť tlačiť s FIPkármi zo strednej a východnej Európy. Kebyže ste z Ostravska a chcete sa odviezť do Břeclavi, asi sa nebudete spoliehať na takýto vlak, pretože pravdepodobnosť meškania je obrovská.
Z rovnakého dôvodu ma štve Avala, lebo jediné, čo z toho mám, sú zafajčené vozne (v Srbsku sa asi fajčí všade) a každodenné meškanie. Keby vlak začínal v Budapešti, bolo by to oveľa príjemnejšie.
Registrierter Benutzer kobros 
27.09.2010 (10:38)  
jsem se dival sem:http://pass.rzd.ru/isvp/public/pass/isvp/public/rzd/express?schd_id=3&action=submit&layer_id=4924&train=017%D0%91&src=
a nevite nekdo, co ten vlak, probuh, dela trictvrete hodiny v Zebrzydowicich a tri ctvrte v Bohumine? A ta Varsava Wschodnia s temi 49 minutami je taky kouzelna. Vzdyt vymenit lokomotivu a cetu se snad da zvladnout za 15 minut, ne? Nejak totiz nemyslim, ze by na ten vlak prechazely jeste jine vozy. Snad jen to, ze veze polsky jidelni vuz. Ale tam myslim, ze jej veze z Brestu ci z Terespolu.
Editor oder ŽP Admin Vlad  mail  
27.09.2010 (7:12)  
22.09.2010 (9:40)  
http://pass.rzd.ru/isvp/public/pass/isvp/public/rzd/express?schd_id=3&action=submit&layer_id=4924&train=017%D0%91&src=[2000000]%D0%9C%D0%9E%D0%A1%D0%9A%D0%92%D0%90+|%D0%9C%D0%A1%D0%9A%7C&STRUCTURE_ID=735&date=14.10&schd_ref_id=1&dst=%D0%9D%D0%98%D0%A6%D0%A6%D0%90&refererLayerId=4922
14.09.2010 (18:28)  
TTtrain: Ale samozřejmě, zjednodušeně se dá říct, že okolí každého většího sídla má kolem sebe průmyslovou zástavbu a o jejím půvabu rozhoduje hlavně průmysl, který se v dané oblasti usadil. Při toulkách po Nordrhein-Westfalen není scenérie horší než na Ostravsku nic výjimečného.
13.09.2010 (21:55)  
Jak píše quenya, tento vlak jezdil již před 100 lety a vozil ruskou šlechtu na zimní sezonu na Riviéru (z jejich hlediska tam bylo příjemné teplo). Nynější verze je určena pro novou ruskou "šlechtu", která má na taxíxy, resp. pronájem luxusního auta na místě a nepotřebuje na "svém" vlaku přílepek českých FIPkařů s fabirmi mnnaloženými konzervami...
Nu,molodci, už starý Karl Marx napsal, že svět se vyvíjí ve spirále. Jsem zvědavý, jestli to také bude mít vůz pro služebnictvo...
Registrierter Benutzer kobros 
13.09.2010 (9:20)  
Pro trainman:Problém by mohl vzniknout, pakliže například občan státu EU má jen běloruské tranzitní vízum a tudíž je mu jakýkoliv styk s "běloruskou zemí zakazán". V Brestu to například obnáší projití ze "západní"(normálněrozchodné) na "východní" (širokorozchod) část,
Vy jste v tom Brestu v zivote nebyl. Na beloruske tranzitni vizum samozrejme muzete z toho vlaku vystoupit. Pri zadosti o nej zajima beloruskou ambasadu jen ruske vizum a proti nemu Vam daji 48 h vizum do Beloruska. Jak je v Belorusku stravite, nikoho nezajima. Jen nesmite zapomenout v Brestu strcit uz beloruskemu celnikovi ruskou migracni kartu, aby Vam na ni dal stempl. Mezi Beloruskem a Ruskem uz totiz zadny celnik neni.
A co se nadrazi tyce. Tak tam neni rozdil vychod/zapad, ale sever/jih, presneji Vrasavska a Moskevska strana brestskeho nadrazi.
Registrierter Benutzer quenya 
12.09.2010 (23:56)  
Tento vlak už jezdil před sto lety.....
12.09.2010 (21:58)  
Pekny vlacek. Prilepit k nemu v Linci z jeden ubytovaci a jeden autovuz z Prahy by v sezone nebylo vubec od veci. :)

Milano je tam kvuli frekvenci, nebo to jinudy nejde rozumne objet?
Registrierter Benutzer Rohlick  mail  
12.09.2010 (20:33)  
Díky za jízdní řády, hledal jsem to dlouho a nikde nic. Pěkné , ještě kdyby byla možnost si vzít vozíko s sebou.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko