..: Výběrové řízení na 50 osobních vozů pro RegioJet prodlouženo :..

Desiro RegioJet (čelo), foto: Josef Petrák Brno — Minulou sobotu, 7. srpna 2010, se mělo uskutečnit otevírání obálek s nabídkami na 50 osobních vozů pro plánovanou dálkovou dopravu společnosti RegioJet. Potencionální dodavatelé si však vyžádali spoustu dodatečných informací pro zpracování nabídky a společnost RegioJet se rozhodla prodloužit termín pro podávání nabídek do 31. srpna letošního roku. Regiojet potřebuje pro start své první dálkové linky mezi Prahou a Ostravou se zajížděním některých spojů do Třince a Žiliny celkem 30 vozů na sestavení šesti pětivozových souprav. Podle informací provozního ředitele společnosti Jana Paroubka si prozatím vyžádalo zadávací dokumentaci celkem 12 firem. Tento počet ovšem ještě nezaručuje, že stejný počet firem nakonec podá svou nabídku. Například při výběrovém řízení Českých drah na 33 nízkopodlažních motorových vozů nakonec podal svou nabídku jen jediný uchazeč z 11, kteří si zadávací dokumentaci vyzvedli. České dráhy také dnes, podobně jako Regiojet u výběrového řízení na 50 osobních vozů, prodloužily termín jednoho ze svých výběrových řízení. Termín pro odevzdávání nabídek na 8 dvoupodlažních jednosystémových elektrických jednotek byl posunut z 23. srpna letošního roku o zhruba měsíc, na 27. září.

Zdroj: iDnes.cz, IS VZ US


JiříK. | 10.8.2010 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel rpet  mail  
11.08.2010 (20:59)  
ja jsem myslel, ze CD Cargo patri do skupiny Ceske Drahy, jejiz soucasti je (krom VUZ, TTS, CD Telematika a jinych, je jich celkem sedm) i matka CDC, CD a.s. takze CD a.s. realne provozuji nakladni dopravu prostrednictvim dcery CDC. nebo to nechapu?
11.08.2010 (20:03)  
Miroslav Zikmund: ČD nákladní dopravu provozují - jsou největším přepravcem substrátu v republice.
registrovaný uživatel tarten 
11.08.2010 (20:00)  
MZ:
A proč by nemohla? Nepřekvapilo by mě to, když se marginálně zaobírá mj. i autobusy, bankovnictvím a gynekologií. A nákladních vozů s logem ČD (nikoli Cargo) se tu courá dost.
11.08.2010 (19:55)  
tarten : to jako že by ČD, a.s měly provozovat nákladní dopravu ? A kdo by to jako dělal ... Ledaže byste za nákladní dopravu považoval přepravu kol, protože to jsou věci ...
registrovaný uživatel tarten 
11.08.2010 (18:09)  
Kdo mi označil příspěvek
Jistě ano. Jestli tedy ČD a.s. neprovozuje marginálně i nějakou nákladku.
coby nevhodný, ať laskavě napíše důvod, já na něm nic závadného nevidím.

(Možná si ale někdo zas plete závadnost/přínosnost s nesouhlas/souhlas.)
11.08.2010 (16:08)  
Tomáš Palíšek) :-) To by mě zajímalo, jak důkladně jsi hledal a co jsi našel za výrobce, hmm?
11.08.2010 (16:05)  
George_Couser: A myslíš, že ti dneska někdo prodá úplně nový vagon za 25 mega se zásuvkami, klimatizací, předsuvnými dveřmi atd. o délce 26,4 metrů s rychlostí 160 km/h? O mikom nevím. Když do toho pan Jančura chce dát tak málo peněz, tak opravdu lepší řešení jsem nenašel...

Miroslav Zikmund:
Ten Bussines Abteil mne velice zklamal, mnohem méně pohodlí než nejen v klasickém jedničkovém oddíle, ale i standardní rakouské kupátkové dvojce.

Přesně. Doufám, že Jančura se tomuto typu sedaček vyhne ( pokud něco koupí ).
11.08.2010 (14:33)  
JP: Může být. Neříkal bych hloupá otázka - spíš k zamyšlení.
11.08.2010 (14:11)  
Hloupá otázka – myslíte, že RegioJet chce uvozit 100 % cestujících na teto relaci, aby své IC dimenzoval trvale na špičkovou frekvenci a to ještě tak, aby uvozil i ty lidi, co s ním pojeodu jen když by se na to ČD vykašlali a oni museli? 5vozovka může být dobrý kompromis, aby bylo dost míst, ale zase nevozili půl týdne víc vzduchu.
11.08.2010 (13:58)  
Tarten: Samozřejmě. Prostě mi jde jen o to, že se mi zdá pětivozová souprava na relaci Praha - Ostrava dost málo. Vím, že takhle jezdí například Ex Beskyd, ale zdá se mi to málo. Počítám, že RJ bude chtít jezdit v nějakých dobrých relacích, tak aby jim nějaký anti-fanoušek nezničil novou soupravu a nakonec nejely jen tři vagony na Prahu či Ostravu. :-D
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko