..: 9 let ŽelPage s krokodýlem :..

M286.1032 se soupravou , foto: Petr Majerník Brno — Mezi již tradiční akce ŽelPage patří narozeninové jízdy, takzvané 810 Tour. Účastníci těchto akcí se vypraví po zapadlých českých, moravských či slezských lokálkách, aby si rozšířili své cestovatelské obzory a společně oslavili další rok existence portálu. S těmito vlaky se železniční fandové setkají i v roce 2010. Tentokrát bude ovšem použito vozidlo mnohem lákavější, půjde o „historického krokodýla“ M 286.1032 sdružení Hrbatá Máňa. Znalci jistě vědí, že tento motoráček je deponován v Brně. Proto se i naše jízda uskuteční po jihomoravských tratích. Pojeďte s námi oslavit 9. let existence ŽelPage na lokálkách bez pravidelné osobní dopravy, jako je trať z Vranovic do Pohořelic, nebo z Čejče do Uhřic u Kyjova.

Vlak vyjede z brněnského hlavního nádraží v 9:40. Čas byl zvolen tak, aby mohli cestující z Prahy využít spoje SC 73 Smetana, mysleli jsme také na účastníky z Ostravska — ti mohou přicestovat s R 732 Radegast. Naší první zastávkou bude stanice Vranovice, odkud se vydáme do Pohořelic po trati 253, na které byla osobní doprava zastavena v roce 2008. Cestou podnikneme několik fotozastávek, které jistě uspokojí každého železničního fotografa. Možnost focení bude samozřejmě i v koncových Pohořelicích. Odtud se vrátíme do Vranovic, abychom pokračovali do Šakvic a následně do Hustopečí u Brna. Zájemci o fotku ani zde nepřijdou zkrátka.

Po opuštění Hustopečí se vrátíme do Šakvic, odkud pojedeme do Čejče. Zde přichází na řadu pomyslná „třešnička na dortu“, jízda do Uhřic u Kyjova po trati 256 Čejč – Ždánice. Osobní vlaky po této trati jezdily do roku 1998, od té doby jsme na ní mohli potkat pouze vlaky nákladní. I tato doba je již za námi, jelikož byla trať v roce 2003 úředně zkrácena pouze do Uhřic, a i tomuto úseku hrozí definitivní zrušení. Vlak ŽelPage tak bude pravděpodobně jednou z posledních příležitostí k projetí této trati. Po cestě budeme dělat fotozastávky, na jízdu po 16 km dlouhém úseku bude proto pro každý směr vyhrazena přibližně hodina a půl. Po návratu do Čejče se vydáme do Hodonína, odkud se přemístíme do Břeclavi, výchozí stanice trati do Lednice. Jako vždy, i zde bude krátká zastávka, po které se vrátíme zpět do Břeclavi, z níž se vrátíme zpět do Brna, kam přijedeme přibližně v 17:30.

V průběhu cesty bude k dispozici nenáročné občerstvení, zájemci si budou moci koupit jakékoliv zboží z našeho eShopu. Cena jízdenky je 400 Kč. V případě zajmu si musíte místa rezervovat přes elektronický rezervační systém ŽelPage. Akce se bude konat pouze v případě, že se do konce ledna přihlásí alespoň 40 platících zájemců. Z důvodů finančního krytí nákladů dopravci vás prosíme o platbu předem na účet ŽelPage, o.s.

Shrnutí

Aktualizováno 31. ledna

Datumsobota 27.2.2010, 9:40 - 17:30
TrasaBrno - Pohořelice - Hustopeče u Brna - Uhřice u Kyjova - Lednice Kyjov - Brno
SoupravaHistorický motorový vůz M 286.1032 "Krokodýl" + Bmx + M 240.0113 "Singrovka"
Datumneděle 28.2.2010, 9:00? - 17:30
TrasaBrno - M.Bránice - Hrušovany u B. - Břeclav - Lednice* - Hodonín - Čejč - Uhřice u Kyjova - Zaječí - Brno
* jízda do Lednice jen v případě možnosti
SoupravaHistorický motorový vůz M 286.1032 "Krokodýl"
Cena400 Kč za 1 den, platba předem na účet ŽelPage: 2483863001/5500 u Raiffeisenbank

Na viděnou se těší pořadatelský tým ŽelPage.


Samir Lepara | 3.1.2010 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky ŽelPage

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
13.01.2010 (21:52)  
Budou se ještě navyšovat místa???? Chtěl jsem se alespoň jednou podívat na ždánku, na které v roce 1998 zastavili provoz a já jsem neměl možnost ji projeet protože mi tehdy bylo 7 a nevěděl jsem ani co je to vlaak
11.01.2010 (8:38)  
dával jsem si ve čtvrtek večer přes moje uživatelské jméno přhlášku ještě pro kamaráda..myslíte že je pro něj ještě šance na místo?
09.01.2010 (19:02)  
Proboha vždyť 050001 nyní jezdí s 742ama coby náhrada 854 na Jihlavu a je zasviněný za všech stran odshora dolů zapředu zezadu. Vyčistí to v Heršpicích nebo na to zorganizuje někdo brigádu?
registrovaný uživatel JirkS  mail  
07.01.2010 (20:48)  
Chápu to dobře, že došlo (nebo se o tom aspoň jedná) ještě k dalšímu rozšíření kapacity, kromě krokodýla a singrovky? To pojede ještě navíc vůz Blm? Nic jiného mě nenapadá. Ale i tak bude na akci určitě dost veselo, sejde se kolem 100 fotičů - aspoň se pobavíme, jak na sebe budou někteří pořvávat. Většina je slušných, ale i dva tři dokážou svou komedií pobavit ostatní :-)
05.01.2010 (17:14)  
Prosím, poraďte. Zarezervoval jsem se a přišel mi mail, že mám čekat na potvrzení. Tak čekám. Ale zde na webu už je napsáno, že mám potvrzeno a dokonce jsem si mohl výzvu i vytisknout, znamená to, že už můžu do banky zadat příkaz a nebo ještě mám čekat na zaslání výzvy? Zvlášť když čtu, že kapacita je navýšená.
registrovaný uživatel Snickers  mail  
05.01.2010 (15:58)  
Ta signrovka "jede" sotva dejchá. :-)
05.01.2010 (15:11)  
Tak, zvýšená kapacita je potvrzena. Druhým vozidlem bude Signrovka M240.113 (http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/820046.jpg). Je volných posledních 15 míst ze 100. :-)
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
04.01.2010 (23:06)  
Honnzok, Pepa, čtěte laskavě pozorně, Petr Majerník reaguje na Špáňu, který uvažuje o výhodách krokodýla a singrovky ve smyslu vratné soupravy, s jistou nevýhodou spočívající v té čtyřce u Kryšpínova čísla ;-)
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
04.01.2010 (21:46)  
Petr Majerník: A proč sedemdesát po korytě nebál bych si tvrdit že nejméně 90 zvládne krokodýl hravě, maximální rychlost byla 110 km/h přeci.....
04.01.2010 (12:58)  
Konkurentem JHMD a.s. je majitel druhého zařízení z bývalé výrobny jízdenek. Jeho dodací lhůty jsou po dohodě.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko