..: PONT: Poukázky na jízdenky Českých drah za poloviční cenu :..

Reklama Pont na jízdenky ČD, foto: Josef Petrák Praha/Hradec Králové/Ostrava — Letošní rok bude zřejmě patřit v oblasti železničních tarifů všemožným poukázkám na jízdenky Českých drah, které nabízely různé prodejní řetězce. Pokud pro vás není cesta cílem a nechali jste si ujít jak ČD Net v prodejnách Lidl a Elfíkovy krabičky s poukázkami na jízdenky SoNe v supermarketech Kaufland, stále máte hned několik možností jak ušetřit proti zákaznickému jízdnému. Psali jsme o supermarketech Globus, který v létě nabízel poukázky na zpáteční jízdenky v jakékoliv trase za smrtelně nízkou cenu. Ta se nakonec ukázala chybou jednoho z řadových pracovníků generálního ředitelství. Poukázky aktuálně v nabídce Globusů nejsou. Přesto nemusíte zoufat, že byste už museli přejít na zákaznický tarif. Bez povšimnutí zůstal poslední z distributorů – prodejny občerstvení a potravin Pont. Ty nabízí poukázky na jednosměrné jízdenky Českých drah s možností výměny do konce roku 2010; nyní však s 50% slevou.

V nabídce čtveřice prodejen Pont jsou poukazy na jednoduché jízdenky na jednadvacet různých železničních relací. Zakoupit je můžete výhradně na prodejnách v Praze na chodovském kancelářském komplexu The Park v budově, kde sídlí společnosti Sony a Oracle, na Ústředním autobusovém nádraží Praha–Florenc, v Ostravě na svinovském nádraží a také v Hradci Králové ve fakultní nemocnici. Kromě toho je možné si poukázky rezervovat přes internet a vyzvednout v sídle společnosti v Praze–Michli. Zajímavé se stávají díky listopadové nabídce „dva poukazy za cenu jednoho“ — např. zpáteční jízdenku Praha – Brno tak zakoupíte za cenu 200 korun. Proti nejlevnější nabídce Českých drah, eLiškám zakoupeným v předprodeji, tak ušetříte celou stokorunu. Kompletní seznam nabídek, mezi kterými najdeme krajská města České republiky, najdete na webu prodejce.

Slevová nabídka 1 + 1 je nabízena pouze v listopadu. Uvítají ji zejména ti, kteří potřebují cestovat v pracovních dnech a nechtějí stát frontu u pokladen – poukazy lze vyměnit nejen na pokladnách ČD, ale i přímo u průvodčích ve vlaku.

Zdroj: PONT/JP Servis


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 8.11.2010 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel SzKT  mail  
10.11.2010 (12:51)  
M: Tohle nemá cenu, jen tolik dodám, že čísla hovoří jasně. Tržby ČD stagnují (zatím, pravda, neklesají, ale už nerostou), což v roce, plném marketingových slev je opravdu úžasný výsledek! No a jelikož příští rok bude hůř (stačí, aby EC vypadly ze systému závazku veřejné služby a ten zbytek dráhy s dnešními penězi od cestujících i veřejné správy dráhy neufinancují), zbývají pouze 2 cesty: ta první je ceková reorganizace systému slev, ta druhá je zdražit všechno ostatní, aby mohli šetřílkové kupovat super akční jízdenky do Brna za 200 Kč (teď jsem v tom PONTu byl a po celé té diskuzi jsem se nejdřív domníval, že si dělají srandu, neb za tyhle peníze tam dojedu kdykoliv si zamanu a bez všech obstrukcí se Slevou spojenými"). Pak máme ještě třetí možnost, zrušit většinu vlaků, protože jak z naší polemiky vyplývá, jediné, co je u nás na dráze konkurenceschopné, je úsek Praha- Pardubice, tedy můžeme s klidem zbytek zrušit. Proč má stát platit spoustu jedoucího plechu, když to vlastně k ničemu a pro nikoho není, není-liž pravda? O žádné čtvrté možnosti nevím- leda by se našel nějaký výstřední miliardář, který by začal dráhy charitativně dotovat...
registrovaný uživatel Oto 
10.11.2010 (12:31)  
Oto - takze by duchodci i deti platili cenu pro dospele jako jedinou cenu?

Tohle jsem někde psal? O důchodcích jsem se zmiňoval jen u toho mého návrhu relační slevy Praha-Plzeň za 90 Kč. Cena pro důchodce i děti je a musela by zůstat zhora omezená 50% z regulovaného jízdného MD ČR. Takže 73 Kč, což je méně než 90 Kč.

Kdybych uznal za vhodné, mohl bych důchodcům snížit i tu relační cenu, ale ani bych nemusel. Vše kromě cen regulovaných ministerstvem je cena komerční a mohu si jako dopravce dělat co chci.
registrovaný uživatel M 
10.11.2010 (11:59)  
Neverim, lzes! Mana to povidala. A SzKT taky!
registrovaný uživatel Mozek 
10.11.2010 (11:39)  
jakožto cestující využívající regulérních slev, dostupných na nádraží a na internetu
Dnes je, bohužel, stále hodně lidí (nejen důchodci), pro které jsou slevy z internetu nedostupné.

protože jedy a podřadné blafy v Lidlu normálně nekupuju a s tím "povinným nákupem" bych měl asi dost práce udat to příbuzenstvu
A tak tady už je někdo opravdu trapný, ale jasně, jsou to jedy :-)

Mimochodem, také po mně nikdo žádný povinný nákup nechtěl, zaplatil jsem 149,-Kč, a odešel s účtenkou (jízdenkou) / poukázkou. To samé v Rakousku, ani jsem si nebral vozík a šel rovnou k pokladně, kde mi prodali „dvojjízdenku“ za 39,- EUR.
(A ještě mě napadá: že ti Rakušáci udělali ty samé chyby, co my , když nabízeli jízdenky v řetězcích na tamní poměry rovněž pod cenou.)
registrovaný uživatel Oto 
10.11.2010 (11:26)  
No právě. A lidi, kteří se nechali "nachytat", si pro příště setsakramentsky rozmyslí, jestli budou riskovat příště.

Tarif, který bych tímto zavedl, by už ale nikoho nenachytal. Prostě by žádná slevová karta s platbou předem už nikdy nebyla a nikdo by už riskovat nemusel. Je tomu tak ve většině zemí.

Já osobně nic, ale nepěkné články v novinách by se jistě objevily.

Z těchto článků by bylo ovšem také vidět, že teď má slevu vlastně každý. InKartu má pár set tisíc lidí, ale obyvatel ČR je 10 mil.

Podle Tarifu mám nárok na 25 % slevu z jízdného. Nově bych měl 25 % jenom na papíře, ve skutečnosti nula. Myslím, že se tomu říká klamání spotřebitele.

Pro právnické šťouraly bych obyčejné jízdné v tarifu klidně nechal + slevu dával každému. Pokud soud za klamání spotřebitele nebyl po zavedení Budapešti za 19 EUR, nebude ani teď.
registrovaný uživatel M 
10.11.2010 (11:15)  
SzKT - Pockat, jaky propad trzeb? Prece, kdyz se prodava levneji, tak trzby vzrostou a je treba konkurovat cenou, ne? Ty to navrhuje "plosne" - to jako nemas strach, ze to zpusobi propad trzeb?
Tem celkovym trzbam je uplne jedno, jestli slevu ma Pepa, co lita mezi hypermarketama nebo Jirka, kterej lita na internetu... Ale souhlasim s tim, ze NEKDO ten propad trzeb zaplatit musi. A zajima mne to, ze pokud ti vadi slevy pro Pepu (ktere je treba zaplatil), tak jak muzes navrhnout "slevu" pro uplne vsechny. Kdo to zaplati?

eLiska - v cem spociva ta loterie? A v cem je nevyhodna? eLiska je drazsi nez zakaznicke jizdne? Kazdopadne, jestli je nevyhodna, tak si ji nikdo nekoupi a na te loterii nikdo neeprodela, tak kde je problem?

Znamej - mas nejaky znamy i v Nemecku? Na jakou trasu bys byl schopny dostat lidi v vlaku tam? Trochu ti poradim - to, ze lidi dostanes do vlaku jedine do Pardubic, to nijak nesouvisi s cenou. To souvisi s tim, ze toto je jeden z mala useku, kde vlak jezdi rychle, kvalitne a ciste. Cena je pritom vsude stejna a lidi dostanes do vlaku jenom tady. Takze cim to asi bude...


Oto - takze by duchodci i deti platili cenu pro dospele jako jedinou cenu?
10.11.2010 (11:10)  
Už mnohokrát byly zavedeny nabídky
No právě. A lidi, kteří se nechali "nachytat", si pro příště setsakramentsky rozmyslí, jestli budou riskovat příště. Já jsem si InKartu kupoval, protože jsem věděl, že se mi do půl roku vrátí, delší období bych asi neriskoval.
co byste teda pak v "neklidu" udělal?
Já osobně nic, ale nepěkné články v novinách by se jistě objevily.
protože se vám jízdné vlastně vůbec nezdražilo
Podle Tarifu mám nárok na 25 % slevu z jízdného. Nově bych měl 25 % jenom na papíře, ve skutečnosti nula. Myslím, že se tomu říká klamání spotřebitele.
registrovaný uživatel Oto 
10.11.2010 (10:54)  
S touto akcí začnou být pontenky zajímavé i pro mne, starého eliškáře, který v údajné loterii zatím soustavně vyhrává :)

Ano, mám také zkušenost, že eLišky po posledním zdražení "vždycky jsou". Speciálně tu II. cenovou úroveň jsem vyprodanou neviděl nikdy.
registrovaný uživatel Oto 
10.11.2010 (10:51)  
Pokud bych si dneska koupil InKartu za 990 a od zítřka by si mohl koupit zákaznické jízdné každý i bez karty, tak by to jen tak v klidu rozhodně neprošlo.

Už mnohokrát byly zavedeny nabídky, na které je vám InKarta k ničemu. A zůstala by vám možnost používat RailPlus a 3% či 6% bonus, což je vlastně taky sleva.

Mimochodem, co byste teda pak v "neklidu" udělal? Přestal byste snad tím vlakem "na truc" jezdit? Myslím že ne. A i kdyby jste jezdit přestal, moji a SzKTovi známí by to dráze vynahradili, protože bychom jim konečně mohli doporučit vlak.

Nejsem právník, ale protože se vám jízdné vlastně vůbec nezdražilo, ani byste neměl nárok na odškodné. Byl byste v situaci, jako když si koupíte rohlík za 2 Kč a další den je akce rohlík za 1 Kč. To vám taky nikdo nic nedá.
10.11.2010 (10:39)  
Pokud provedu tu změnu tak, že majitelé InKarty nebudou jezdit dráž, tak proč by si měli stěžovat.
Pokud bych si dneska koupil InKartu za 990 a od zítřka by si mohl koupit zákaznické jízdné každý i bez karty, tak by to jen tak v klidu rozhodně neprošlo.
  1 2 3 4 5 6 ... 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko