..: České dráhy budou nabízet letní tarifní výhody až do prosince :..

ČD v pohybu Praha — Tarifní podmínky do konce platnosti grafikonu, zhodnocení obchodní strategie Léto 2009 a vyhodnocení prodejnosti elektronických mezinárodních jízdních dokladů eTiket, to byly hlavní témata včerejší tiskové konference Českých drah. Vyhodnocení nabídek, novinky a podzimní výhody médiím představili náměstek generálního ředitele Českých drah pro osobní dopravu Antonín Blažek, výkonný ředitel pro marketing a komunikaci Aleš Ondrůj a vedoucí oddělení cenotvorby a prodeje Tomáš Čech.

Zhodnocení se týkalo zejména sezónní nabídky Léto 2009, která dle zástupců drah přilákala během letních měsíců až dva miliony cestujících, což ve výsledku činí meziroční růst tržeb o 150 milionů korun, tedy zhruba o 5 %. K využití balíčku zvýhodněných a zajímavých nabídek pro cesty vlakem logicky přispělo období letních prázdnin a dovolených. Jednalo se především o síťové jízdenky SoNe+ pro regionální vlaky, které platily nejen o víkendu, ale i během pracovních dnů či svátků. Snížená cena jednodenní jízdenky REGIONet dle vyhodnocení do vlaků přivedla až 25 tisíc nových zákazníků.

Některé ceny produktů z programu Léto 2009 budou zachovány až do 12. prosince 2009, kdy se bude měnit jízní řád.

  • REGIONet, který byl v létě zlevněn z 150 Kč na 99 Kč, si uchová svou sníženou cenu i nadále
  • SONE+ ve variantě pro regionální vlaky (Os, Sp) bude platit i nadále nejen v dny pracovního klidu, ale také ve dny pracovní.
  • Kritizované omezení, kdy majitelé In–karet nemohli v pátky, resp. pondělí uplatnit slevu Rail+ na místenky ve vlacích SuperCity, které jedou v době dopravní špičky, bude již zrušeno. Svou místenku tak pořídíte do všech spojů SC bez rozdílu za 100 Kč u pokladny, resp. za 97 Kč přes eShop ČD; samozřejmě s jedinou výjimkou – kontingentem místenek za 0 Kč pro spoje na tzv. jižní větvi, které jsou vystaveny do vozů č. 6 a 7, na relace Praha — Brno, resp. Břeclav, a podmíněny vlastnictvím platného vnitrostátního dokladu na tuto trasu.

Za letní období bylo prodáno na 13 tisíc eTiketů do zahraničí v celkové hodnotě 7,8 milionů korun. Z globálního pohledu bylo za prvních 8 měsíců letošního roku pak zhruba 26,7 tisíce low–cost jízdenek za 16,4 milionů korun. "Po odečtení nákladů předpokládáme za letošek čistý zisk 15 až 20 milionů Kč," říká Aleš Ondrůj.

Kromě již uvedených novinek, resp. zachovaných cen z léta 2009 dopravce chystá balíček výhod spojený se dnem železnice, tj. 26. 9. 2009. Každý, kdo daný den pojede vlakem s jízdenkou REGIONet, má možnost koupě KMB s 20% slevou, tzn. za 1600 korun.

Do připravovaných projektů budou zahrnuty nabídky určené na pevná data. 28. října bude možné prostřednictvím zatím nespecifikovaného obchodního řetězce zakoupit jednodenní síťovou jízdenku ČD Net. 17. listopadu bude zahájen prodej jízdenek do západních evropskýc destinací. Přesné informace o těchto projektech zatím nebyly uvolněny.

Zdroje: České dráhy, ŽelPage


Vítek_V | 3.9.2009 (17:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Tarify

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
09.09.2009 (9:59)  
radekedar: To je pravda, ale zase na RN se nedostanu do Ústí n.O. Mě šlo ale o to, že u IREDA je sice o malinko menší hranice platnosti, naproti tomu se dá jezdit i autobusem.
Registered user kevin 
07.09.2009 (10:01)  
Regionet za 99 je dobrá věc a jsou relace,kde může být velmi výhodný.Jsem zvědav,co se stane po 12.12.
Registered user M 
06.09.2009 (2:33)  
Kolchoz je dobry pojmenovani "inkognito-skupinovky". Jako tam, kde je smer taknak danej je to podle mne celkem dobry, ale cekat v Praze, Brne apod. na nekoho, kdo jede stejnym smerem...:-)
Kazdopadne co mne uz napadlo je trebas kdyz nekdo jede sam na SONE, tak mozna tech 10 minut u pokladny zkusit muze kvuli kilcu... Druha vec je, ze dalsich 10 minut by mohl stravit tim, nez tomu "spolucestujicimu" vysvetli, o co jde a na to ten druhej nemusi mit naladu a rovnou rekne nechci, aniz by vlastne vedel, o co jde:)
05.09.2009 (23:59)  
Jako velký problém Regionetu vidím to, že tam, kde rychlíky fungují především jako lokální doprava, není odbavení jako ve spěšňáku. Funguje to v rámci IDS, kde je možno jet rychlíkem, ale už ne dál. Typicky například Praha-Rakovník, (Praha-)Zdice-Č.Buděj., možná i Praha-H.Brod-Brno, apod.
Jet z Prahy do Lužné (a zpět) a být omezen na vlak jednou za dvě hodiny zrovna moc lidí nepřitáhne.
Editor or ŽelPage Administrator Radek Papež  mail  
05.09.2009 (22:22)  
Mám v živé paměti reportáž TV Nova ze dne, kdy byla skupinová sleva zavedena. Bylo to z hradeckého hlavního nádraží, a někdo sháněl druhého člověka, co jede do Pardubic, aby mohli jet levněji... Takže to asi i tak někde funguje :-)
Correspondent or Member of ŽelPage mouka  mail  
05.09.2009 (21:40)  
Josef Nos: Myslíš jako s někým cizím se domluvit, jestli náhodou nejede tam kam já a koupit si skupinovku? Zajímavý nápad.
05.09.2009 (19:17)  
Mne fascinuje, jak se nedovede pár lidí domluvit a jít do kolchozu - pak plně využít skupinových slev, místo toho nadávají jak je dráha drahá, na rozdíl od stavu před deseti lety.
Correspondent or Member of ŽelPage mouka  mail  
05.09.2009 (16:28)  
JK ml: Kolín - Praha dojíždí snad téměř všichni R, IC, EC, kde ale regionet neplatí.
Registered user Bpee  mail  
05.09.2009 (14:18)  
Díky těmto "výhodným" nabídkám jsem začal opět jezdit autobusem. Světe div se, za mnohem míň peněz jsem objevil komfortnější možnosti cestování pohodlnými klimatizovanými autobusy. Takže ČD, díky.
Registered user JK ml. 
05.09.2009 (13:11)  
810.563: Jako ono ten zlevněný regionet použitelně bude konkurovat různým síťovým předplatníkům na delší vzd. v různých IDS obecně. Příkladně ODIS: pro případy co jezdí výhradně vlakmo Opava - těšín je pak (v případě že po těšíně a opavě nepoužívají mhd) výhodnější regionet pro ms kraj než odis měsíčník. Protože ono předplatíte 2 peníze měsíčně - nemaje v kešeni 20 a kousek peněz na ročního in golda - pak onemocníte a zaplacený měsíčník si mužete dát maximálně do lihu že....Netuším jak na tom takové dojiždění Kolín - Praha....
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko