..: Vykolejení Os 9910 v Řevnicích; nehoda nákladního vlaku v Táboře :..

ilustrační foto Akualizováno 18:15 – Dnes ráno došlo v Táboře ke srážce nákladního vlaku s odstavenými osobními vozy. Nehoda se obešla bez zranění. Krátce po jedenácté hodině dopoledne také došlo při vjezdu do stanice Řevnice k vykolejení soupravy vlaku Os 9910 jedoucího z Prahy do Karlštejna. K vykolejení došlo na dobřichovickém zhlaví, kde se také konala výluka 2. traťové koleje z důvodu svařování na výhybkách. Tím došlo k úplnému přerušení provozu a vlaky musely být vedeny objízdnou trasou. Vlaky R 1247 a 1248 byly odkloněny přes Rudnou u Prahy.

Provoz na trati v úseku Dobřichovice - Řevnice byl zastaven cca do 13 hodin, kdy byla předčasně ukončena výluka 2. traťové koleje. Další vlaky již stanicí projížděly sníženou rychlostí 10 km/h. Zpoždění u některých vlaků dosahovalo až 120 min. Při nehodě, při které vykolejily poslední dva vozy elektrické jednotky řady 451, nebyl nikdo zraněn, nicméně celková škoda přesáhla jeden milion korun. Byla vyčíslena na 650 tisíc korun na vlaku a 500 tisíc korun na poškozené trati, návěstidlu a trakčním vedení. Odklizení nehody a obnovení provozu v 1. traťové koleji se předpokládá dnes večer. Příčiny nehody jsou stále v šetření.

Srážka nákladního vlaku

Ve středu 5. srpna v 0.57 hodin najel v Táboře nákladní vlak jedoucí směrem od Českých Budějovic na 4 odstavené osobní vozy Btax. Příčinou bylo projetí cestového návěstidla s návěstí zakazující jízdu. Při nehodě nebyl nikdo zraněn, dva z osobních vozů vykolejily. Škoda byla vyčíslena 800 tisíc na vozech, 60 tisíc na poškozeném trakčním vedení a 10 tisíc korun na trati. Přívesné vozy budou pravděpodobně zrušeny. Provoz na trati nebyl přerušen. S největší pravděpodobností se jednalo o selhání lidského činitele, nicméně příčiny nehody jsou stále ještě v šetření.

Zdroj: ČD: omezení provozu, Drážní inspekce


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 5.8.2009 (12:21)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
05.08.2009 (13:57)  
To je právě ono - jednotka stojí na přejezdu a ten je od půl dvanácté uzavřen...
05.08.2009 (13:54)  
Josef Bořík: Ono s těmi autobusy to není zase tak lehké. Nevím jak byl pantograf moc natažen přes přejezd, ale pokud se nedalo přes něj jezdit a objíždělo se podjezdem, tak tam bus nenarveš. Leda by se lidi vysadily před přejezdem a do stanice došli pěšky. Jak moc vyřadí takováto událoste celou stanici nevím, takže lze těžko soudit, jestli se tam dalo vjet vlakem od Berouna.
05.08.2009 (13:47)  
171 JEDE !!!!! http://www.cd.cz/index.php?action=section&id=222&ide=610 . Zpožední dosahují až 120 minut ( zdrojem zpožední je Babitron ) . Asi jim to bude chvilku trvat než doženou svoje zpoždění .
05.08.2009 (13:45)  
Indi : Tak to nevim , ale vím že kdyby zavdeli NAD tak to maj nádherně na průjezd protože Řevnice - Dobřichovice po silnici kousek .
Co jsem mluvil se členem mojí rodiny trčícím v Berouně na nádraží , tak z Berouna do Karlštejna prý vlaky taky nejedou . A co ted kukám na Babitron jak zjevený : skoro cleá 171 červeno - žlutá , vypadá to že se vlaky rozjely a nebo točí turnusy : Ber - Kar a Pha - Dob . Pokud ještě bude čas skočím se z dálky čumnout na nádraží . Josef Bořík , zpravodaj ŽP : Karlštjn Berounské zhlaví .
registrovaný uživatel Indi  mail  
05.08.2009 (13:15)  
Jenom nerozumím tomu, proč je, jak psáno na webu ČD, provoz na 171 os zastaven. Proč na úseku Praha Hl.n. - Dobřichovice nejezdí os alespoň v 30 minutovém taktu?
05.08.2009 (12:55)  
To je ta slavná 171 dyt tyhle prázniny sotjí už po třetí nebo po kolikáté . Alespon se něco děje .
05.08.2009 (12:44)  
Na naší trati nikdy není nuda vážení přátelé. To se ví už dlouho. A dnes se zase daří no, bude hůř.
05.08.2009 (12:42)  
Trať 171 poslední dobou boduje: v Černošicích rády hoří bardoty, žáby vypovídají službu na trati čím dál častěji, kdekdo strhává trolej (včetně vichřice)... a zrovna tady se každá mimořádnost dost špatně vyjíždí - ono taky provozovat vlaky v desetiminutovém intervalu v každém směru na trati s báboblokem a několikakilometrovými mezistaničními úseky...
05.08.2009 (12:33)  
Zrovna sem to sem chtěl napsat . Diesly jezdí odklonem , elektro prý sotjí .
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko