..: Vykolejení Os 9910 v Řevnicích; nehoda nákladního vlaku v Táboře :..

ilustrační foto Akualizováno 18:15 – Dnes ráno došlo v Táboře ke srážce nákladního vlaku s odstavenými osobními vozy. Nehoda se obešla bez zranění. Krátce po jedenácté hodině dopoledne také došlo při vjezdu do stanice Řevnice k vykolejení soupravy vlaku Os 9910 jedoucího z Prahy do Karlštejna. K vykolejení došlo na dobřichovickém zhlaví, kde se také konala výluka 2. traťové koleje z důvodu svařování na výhybkách. Tím došlo k úplnému přerušení provozu a vlaky musely být vedeny objízdnou trasou. Vlaky R 1247 a 1248 byly odkloněny přes Rudnou u Prahy.

Provoz na trati v úseku Dobřichovice - Řevnice byl zastaven cca do 13 hodin, kdy byla předčasně ukončena výluka 2. traťové koleje. Další vlaky již stanicí projížděly sníženou rychlostí 10 km/h. Zpoždění u některých vlaků dosahovalo až 120 min. Při nehodě, při které vykolejily poslední dva vozy elektrické jednotky řady 451, nebyl nikdo zraněn, nicméně celková škoda přesáhla jeden milion korun. Byla vyčíslena na 650 tisíc korun na vlaku a 500 tisíc korun na poškozené trati, návěstidlu a trakčním vedení. Odklizení nehody a obnovení provozu v 1. traťové koleji se předpokládá dnes večer. Příčiny nehody jsou stále v šetření.

Srážka nákladního vlaku

Ve středu 5. srpna v 0.57 hodin najel v Táboře nákladní vlak jedoucí směrem od Českých Budějovic na 4 odstavené osobní vozy Btax. Příčinou bylo projetí cestového návěstidla s návěstí zakazující jízdu. Při nehodě nebyl nikdo zraněn, dva z osobních vozů vykolejily. Škoda byla vyčíslena 800 tisíc na vozech, 60 tisíc na poškozeném trakčním vedení a 10 tisíc korun na trati. Přívesné vozy budou pravděpodobně zrušeny. Provoz na trati nebyl přerušen. S největší pravděpodobností se jednalo o selhání lidského činitele, nicméně příčiny nehody jsou stále ještě v šetření.

Zdroj: ČD: omezení provozu, Drážní inspekce


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 5.8.2009 (12:21)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
06.08.2009 (11:37)  
Podle toho, co jsem viděl v TV, to vypadá na vidlicovou jízdu na výměně č. 5. Pokud se jelo z Dobřichovic po nesprávné (tedy 1.) traťové koleji, čili na PN, mohlo skutečně dojít k podhození výměny, i když, vzhledem k její poloze přímo před stavědlem, by asi nebyl signalista zcela při smyslech. V Řevnicích je klasická elektromechanika s drátovodnými přestavníky a světelnými návěstidly, na celé trati Praha - Beroun snad už jediná, všude jinde už jsou elektromotorické. (Dobřichovice, Karlštejn). Ve Třebáni je ústřední stavědlo a výměny na Berounském zhlaví mají trojstavné přestavníky.
05.08.2009 (17:34)  
Ty Btaxy budou sice zrušeny,ale skončí v parsu na regionovy.
05.08.2009 (14:35)  
Miroslav Zikmund:Ono jem taky pochroumané návěstidlo ...
To návěstidlo je dle těch fotek celé urvané a drží ho prověšená trolej...
05.08.2009 (14:21)  
Karel Chýla: Jenže to odstranili jen to co už skutečně spadlo. To ostatní teprve při nejbližší příležitosti na pád čeká. 171 je poslední dobou jak šípkové království a evidentně to ani po těch posledních průserech nikoho netrápí, nebo snad ano?
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
05.08.2009 (14:16)  
Bylo nutné odstranit větve, které toto mohly zopakovat, proto ta včerejší nepředpokládaná výluka
05.08.2009 (14:14)  
Miroslav Zikmund: Kdyby si jen poškodil, tak by to bylo ještě dobré, ale pár hodin se tam kvůli tomu jezdilo jen jednokolejně, nebo i přes Krč.
05.08.2009 (14:05)  
Včera si zase 9954 poškodil sběrač o větve mezi Smíchovem a Radotínem.

Ono jem taky pochroumané návěstidlo ...
05.08.2009 (14:01)  
Jinak foto by nebylo ?
05.08.2009 (13:58)  
Pavel Z : do řevnic jezdím skoro denně a od přejezdu je to do nádraží kousek .....
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko