..: Výluka v Dejvicích končí, začne menší v Jenči :..

714_Jarov, foto: Vítek_V Praha — Z důvodu výstavby části městského silničního okruhu na území Prahy 6 byla od 18. května zavedena výluka v úseku Praha Masarykovo nádraží – Dejvice. Zítra, tj. v pátek 31. července 2009, tato rozsáhlá výluka, která zasáhla do provozu vlaků na tratích 093, 120, 121 a 122, končí. Od soboty bude ukončen zesílený provoz přes Pražský Semmering, zrušena provizorní zastávka Gymnasijní a vlaky budou opět zajíždět na Masarykovo nádraží, kde je pohodlný přestup na tramvajové linky a metro. Vzhledem k některým nejasným okolnostem o konci výluky uvádíme pro upřesnění, jak budou vedeny některé vlaky v noci z pátku 31. července na sobotu 1. srpna 2009.

Jako první vlak v úseku Praha–Gymnasijní — Praha Masarykovo nádraží pojede Os 9845. Z Prahy Masarykova nádraží odjede jako první v tomto úseku Os 9800 do Kladna–Ostrovce, tento vlak ještě zastaví na provizorní zastávce Praha–Gymnasijní pro cestující, kteří by o ukončení výluky něvěděli. V sobotu ráno pojede také ještě výlukový Os 35712 z Prahy hl. n. do Kladna–Ostrovce. Všechny další vlaky budou již od soboty 1.8. jezdit podle pravidelného jízního řádu a nebudou tedy zastavovat na zastávce Praha–Gymnasijní. Od 1. do 10. srpna 2009 je naplánována další výluka na trati 120, tentokrát z důvodu výstavby mostu v obci Jeneč budou upraveny časové polohy u vlaků Os 9802 a Sp 1879. Os 9807 bude po dobu konání této výluky zrušen a bude nahrazen posunutým Sp 1879, který pojede každý den. Upravené časy těchto spojů najdete v přiloženém výlukovém jízdním řádu.

Bližší informace o výlukách a výlukových opatřeních naleznete na www.vyluky.cz.

Příloha: výlukový řád trati 120 pro 1.–10.8. 2009

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 31.7.2009 (7:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

More from ČR Praha ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
05.08.2009 (21:13)  
Pokud jde o Vindobonu, tak když v letech 1969 až 1973 jezdily soupravy M 296.1 + Aam + BRam + Bam + Aam + M 296.1, tak se na hlaváku půlka soupravy střídala. Při cestě z Berlína do Vídně střídala se měnila část M 296.1 + Aam + BRam, při cestě opačným směrem zase část Bam + Aam + M 296.1. Vložené vozy zůstávaly na hlaváku, motorové vozy po vystřídání odjížděly do libeňského depa, odkud druhý den zase jezdily střídat na hlavák.
03.08.2009 (22:19)  
Jen bych upřesnil, že na Masně bylo zabzař mechanika ve Dvoraně a elektromechanika na Hrabovce a v Karlíně.

Ostatní tu bylo řečeno, snad jen to, že Masaryčka byla domovská stanice vozů a u každého rychlíku hlavně v zimě se "mr..lo" s vozama. Podle starých pardů, kteří jsou už dnes v důchodu to sice mělo svoji krásu, ale i tak to stálo za 2 věci.

A jak už tu někdo poznamenal nebyl 15 minutový tak do Libně apod.
Registered user stoupa  mail  
03.08.2009 (17:19)  
2 MZ:

Ano. 1976 při změně TV na Hl. n. snad dva dny stálo vše. Byl na to nezapomenutelný pohled z rampy nad muzeem.

Ano i na přehazování souprav v Praze. Nevím, jaký v tom byl řád, nemyslím, že o bylo pokaždé, ale Vindobony (DR) se v Praze Hl.n. potkávaly a tak mohly i střídat. I Vindobony ČSD údajně i střídaly. Ale to jsem tak akorát mohl fasovat občanku .... Zažil jsem a viděl, že do Vídně jela jednotka sólo, do Berlina 2. (Ale já pamatuju i stříbrné jednotky Ganz na této relaci - za Veselím, směr Třeboň, jim to obzvláště slušelo..) Tehdy ovšem důsledně - vnitrostátní přeprava vyloučena - a na jízdu do Berlina nic moc dobrá časová poloha.

Koleje na Masně - pokud vím, tak skutečně jen dvě měly obé - délku a zároveň možnost výjezdu na most (Bubny) i na Hrabovku. A vyjezilo se to.

A omlouvám se za ono "couvání Vindobony". Jistě, dělala úvrať a druhý fíra byl na opačném čele. Ale po tu dobu "všechno stálo" to jsem měl na mysli.
03.08.2009 (16:32)  
Pavel Q. : ale napadlo, když se dělala rekonstrukce trakčního vedení na hlavním nádraží, tuším podzim 1976, tak se na jeden den HLN komplet zavřelo, vyklidilo a všechny vlaky jely mimo. Takže Vinda, tehdy s Delfínem jela na Masryčku a pak přes Malešice do Tábora a naopak.

Twix : viz níže, na jaké koleje se mohlo současně od Buben a do Hrabovky. To byl výrazně limitující prvek.
03.08.2009 (16:19)  
karosa: No vždyť to Pavel Q. tak myslel, z Masaryčky přes Libeň a Hostivař na Tábor. Podle mě byl hlavní problém s kapacitou této jednokolejné spojky, a navíc tuším Vindobona v Praze střídala motorové vozy (vždy jeden z nich) a k tomu bylo asi hl.n. způsobilejší.
Registered user karosa  mail  
03.08.2009 (11:30)  
pavel Q: A čeho by se tím dosáhlo? Vindobona totiž v té době ještě jezdila do/z té Vídně přes Tábor, Veselí a Č. Velenice.
02.08.2009 (15:49)  
Ad Vindobona: Je o hodně offtopic, ale že nikoho nenapadlo jet z Masaryčky nákladními spojkami Libeň-Hostivař...
01.08.2009 (20:12)  
stoupa : Vindobona nikdy "necouvala" z Hrabovky na HLN. V době motorových jednotek (souprav) byl na obou čelech vlaku motorový vůz. Když se začalo jezdit klasickou, tak na Vindě z Berlína jel na konci k službě pohotový brejlák, který pak soupravu vyvezl na HLN, v opačném směru jezdil na Hrabovku nejdříve brejlák depa ČB, když budějické rychlíky skončily v Benešově, tak Vindu vozily na Hrabovku pražské bobiny. Mám pocit, že jeden rok tu Vidu z HLN na Hrabovku vozily dokonce E 458.x jezdící na osobních "Éčkách".

Jediné, so se mohlo přepravovat v "sunutém" stavu, byly do doby otevření Holešovického nádraží kurzovní vozy Berlín – Vídeň, které jezdily z Prahy na "Sanssousi". Z Berlína na Masaryčku vozy přijely na nějakém "půlnočním vlaku", ta čísla i jména se měnila, takže si to už dobře napamatuji, ale tuším že před cca 30 lety to vycházelo an dvojici 378/379, tehdy se jednalo ISTROPLITAM jezdící v Bratislavě na Nové Mesto.

Podle historické literatury vlaky z Berlína jezdící na hlavní přijely na Masaryčku "pod halu", pak jely cestou posunu do Hrabovky a "čelně" na hlavní. Podobně to bylo s vlaky do Berlína.

Problém byl s délkou vlaků, protože svého času se mohlo od Hrabovky a současně do Buben "ve dvoraně" jen na 3. a 4. kolej, Takže délka vlaků i jejich sestava byla silně limitována. Takže nějaké posily se prostě nevedly a pokud měly být vedeny, tak se prostě musel v Děčíně vlak rozdělit a jely vlaky dva.

Z tohoto pohledu bylo otevření "holešovické" přeložky pro Masaryčku "darem z nebes".

Letní německé separáty k Balatonu případně k Černému moři se přepřahaly z Bubenči, když se otevřela "nová Libeň", tak se přepřahalo v Libni.
01.08.2009 (8:18)  
Ona ta výluka v Jenči spočívá jen v nemožnosti křižování v této stanici. No a křižovali se tam vlaky jen v ranní špičce proto ta změna se dotkla jen 3 spojů. Dva spoje do Prahy sloučili v jeden a jeden z Prahy je posunutej tak aby se křižoval jinde.
Jinak tohle bylo i nějakou dobu před výlukou Masaryčka - Dejvice a samozřejmě i během ní. Takže to nic nového není. Během té výluky Masaryčka - Dejvice s tím ve výlukovém řádu počítali tak to pro cestující ani jako výluka či omezení uváděno nebylo.
Registered user milos  mail  
31.07.2009 (21:46)  
ta vyluka v jenci - to mam chapat, ze se tyka jen toho jednoho vlaku??
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko