..: Výluka v Dejvicích končí, začne menší v Jenči :..

714_Jarov, foto: Vítek_V Praha — Z důvodu výstavby části městského silničního okruhu na území Prahy 6 byla od 18. května zavedena výluka v úseku Praha Masarykovo nádraží – Dejvice. Zítra, tj. v pátek 31. července 2009, tato rozsáhlá výluka, která zasáhla do provozu vlaků na tratích 093, 120, 121 a 122, končí. Od soboty bude ukončen zesílený provoz přes Pražský Semmering, zrušena provizorní zastávka Gymnasijní a vlaky budou opět zajíždět na Masarykovo nádraží, kde je pohodlný přestup na tramvajové linky a metro. Vzhledem k některým nejasným okolnostem o konci výluky uvádíme pro upřesnění, jak budou vedeny některé vlaky v noci z pátku 31. července na sobotu 1. srpna 2009.

Jako první vlak v úseku Praha–Gymnasijní — Praha Masarykovo nádraží pojede Os 9845. Z Prahy Masarykova nádraží odjede jako první v tomto úseku Os 9800 do Kladna–Ostrovce, tento vlak ještě zastaví na provizorní zastávce Praha–Gymnasijní pro cestující, kteří by o ukončení výluky něvěděli. V sobotu ráno pojede také ještě výlukový Os 35712 z Prahy hl. n. do Kladna–Ostrovce. Všechny další vlaky budou již od soboty 1.8. jezdit podle pravidelného jízního řádu a nebudou tedy zastavovat na zastávce Praha–Gymnasijní. Od 1. do 10. srpna 2009 je naplánována další výluka na trati 120, tentokrát z důvodu výstavby mostu v obci Jeneč budou upraveny časové polohy u vlaků Os 9802 a Sp 1879. Os 9807 bude po dobu konání této výluky zrušen a bude nahrazen posunutým Sp 1879, který pojede každý den. Upravené časy těchto spojů najdete v přiloženém výlukovém jízdním řádu.

Bližší informace o výlukách a výlukových opatřeních naleznete na www.vyluky.cz.

Příloha: výlukový řád trati 120 pro 1.–10.8. 2009

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 31.7.2009 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Bovlk 
31.07.2009 (17:59)  
Pikehead: Neni to vzadu tunel Blanka? :-)
31.07.2009 (17:47)  
Zajimava ilustracni fotografie :)
31.07.2009 (14:45)  
M 474 003: No jo, ale v roce 1983 nebyl půlhodinový takt na Kladno, Kralupy, Nymburk a Úvaly, plus téměř každou hodinu rychlík do Děčína. Jinak jsem zvědavý, jestli cestujících do Kladna bude pořád tolik (jestli bude zase na konci rychlíku jezdit ta hrůza 021+714), protože ta Gymnasijní byla vážně dokonalá vyháněcí akce.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
31.07.2009 (14:40)  
2 M 474 003:

Masna v pohodě mezinárodně - prostě s ohledem na délku souprav ve výhybkách byly "dřevěné podlážky" a cestujícím při výstupu i nástupu dráha bez příplatku umožňovala zvyšovat si fyzickou zdatnost na hranici adrinalinového sportu. Mašiny (páry) točily často na trianglu Negrelláku, přes který šla tehdy i veškerá "levobřežní" nákladní doprava, pak zbrojily i na Bubnech - na Masně bylo "elektricky". A ta vůně dýmu i strojního oleje! Tuhle slast CitySlon nenabídne .... Fujtajbl bylo snad hlavně, když "motorová" Vindobóna točila úvratí na Hrabovce a couvala na Hlavní. To stálo všecko. ZabZař - elektromechanika. A jezdilo se, halelůja!
31.07.2009 (14:09)  
To budou zase na Praze Mas. zmatky. Byl takový klid, žádné příjezdy na obsazenou kolej a protlačování se mezi cestujícími kteří nastupují do obou vlaků za které jsme přijeli. Nejde mi do hlavy jak tohle nádraží zvládalo i mezinárodní dopravu do roku 1983. Přitom to probíhalo s menšími zmatky než dnes regionální. Snad od příštího GVD bude zase klid, rychlíky mají všechny jezdit na Hlavní.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko