Černošice — Kromě počasí komplikují dopravu v Česku další mimořádnosti: pravděpodobně požár lokomotivy 749.244 na rychlíku 1254 z Prahy přes Písek do Českých Budějovic zcela zastavil provoz na trati 171 za Černošicemi. Nehoda zasáhla do již tak komplikovaného dne v úseku Řevnice - Beroun, kde se většinu dne jezdilo jednokolejně. Provoz za Dobřichovicemi byl obnoven po 21. hodině, od 22.00 je pak po obou traťových kolejích průjezdná i trasa Řevnice - Zadní Třebaň. Situace na celé síti SŽDC se průběžně stabilizuje.
Zdroj: zpravodaj ŽelPage
Související zprávy
24.07.2009 (22:49)
Nejlepší ze všecho je ovšem web Českých drah, kde ti debilové tvrdí, že aktualizují a přitom tam od rána visí upozornění, že kvůli jednokolejnému provozu budou mít vlaky do DVACETI minut zpoždění. Průměr byl bohužel STODVACET. Průměrných DVACET měly celý den Os 78XX z Berouna do Plzně. To ostatní nelze komentovat slušnými slovy.
A samozřejmostí těch blbů bylo, že železnorudské rychlíky, které přijely do Plzně včas čekaly na mašinky od R35X 60-90 min. K tomu si pak přihodili těch 30 za vrbičky na trati a skutečně ČD předvedly, jak jsou shnilým molochem, který ani po 15 hodinách od mimořádnosti není schopen vytáhnout nějakou zálohu a snažit se něco dělat.
Je evidentní, že na 171 chybí pravidla pro případ mimořádnosti. V okamžiku, kdy se něco podělá tak si normální člověk spočítá, že neprovezu současně půlhodináč rychlíků i žabotlamů, tak prostě to proškrtám na hodináč a jezdím. Lidi od Příbrami v Desirech prostě budou v Berouně čumět 30 minut. Ne díky inteligentům čumí všichni hodinuapůl do osmi večer, než grafikon prořídne sám od sebe.
Omlouvám se za tři silné výrazy, ale výpravčí u nás jich použil tak 10x více a to je obrovský flegmouš.
A samozřejmostí těch blbů bylo, že železnorudské rychlíky, které přijely do Plzně včas čekaly na mašinky od R35X 60-90 min. K tomu si pak přihodili těch 30 za vrbičky na trati a skutečně ČD předvedly, jak jsou shnilým molochem, který ani po 15 hodinách od mimořádnosti není schopen vytáhnout nějakou zálohu a snažit se něco dělat.
Je evidentní, že na 171 chybí pravidla pro případ mimořádnosti. V okamžiku, kdy se něco podělá tak si normální člověk spočítá, že neprovezu současně půlhodináč rychlíků i žabotlamů, tak prostě to proškrtám na hodináč a jezdím. Lidi od Příbrami v Desirech prostě budou v Berouně čumět 30 minut. Ne díky inteligentům čumí všichni hodinuapůl do osmi večer, než grafikon prořídne sám od sebe.
Omlouvám se za tři silné výrazy, ale výpravčí u nás jich použil tak 10x více a to je obrovský flegmouš.
24.07.2009 (22:42)
Hlavne to tam predcasne nedesirujejte. Cetujici jsou lacni za original taborackove originalni origos vozidla - no mozna staci 843 nebo 854.
24.07.2009 (22:33)
dnes je 170 celá nějak prokletá, kromě ranní R 750, která ještě jela bez komplikací, mají všechny sudé rychlíky na Cheb 90 - 150 minut...
24.07.2009 (22:02)
To jo , fakt nezávidim . Další barča v tahu .
24.07.2009 (22:00)
Chudáci výpravčí, jako by nestačilo, že se celý den jezdilo z Řevnic do Karlštejna jednokolejně.
24.07.2009 (21:57)
zdnek84:
To bylo na jiným vlaku a vinou sražené troleje.
To bylo na jiným vlaku a vinou sražené troleje.
24.07.2009 (21:57)
hořela viz: http://www.zelpage.cz/zpravy/7148
24.07.2009 (21:52)
neshořela už před ní na tom rychlíku jedna?
24.07.2009 (21:45)
Jan Dvořák: Bohužel honit tuhle babičku na krev na těchto výkonech je prostě dneska blbost. Tím nechci říct, ať tam okamžitě koupí Desira, ale něco modernějšího (cokoliv) by to chtělo.
24.07.2009 (21:41)
no tak to je špatné, další zamračená to má zřejmě spočítané, škoda.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko