..: Požár lokomotivy v Černošicích zastavil dopravu :..

Ilustrační obrázek - 749.244, foto: Jirka PetrákČernošice — Kromě počasí komplikují dopravu v Česku další mimořádnosti: pravděpodobně požár lokomotivy 749.244 na rychlíku 1254 z Prahy přes Písek do Českých Budějovic zcela zastavil provoz na trati 171 za Černošicemi. Nehoda zasáhla do již tak komplikovaného dne v úseku Řevnice - Beroun, kde se většinu dne jezdilo jednokolejně. Provoz za Dobřichovicemi byl obnoven po 21. hodině, od 22.00 je pak po obou traťových kolejích průjezdná i trasa Řevnice - Zadní Třebaň. Situace na celé síti SŽDC se průběžně stabilizuje.

Zdroj: zpravodaj ŽelPage


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 25.7.2009 (0:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
25.07.2009 (11:48)  
Jirka Panther : z důvodu jednokolejného provozu mají vlaky skutečně jen nějakých 20 minut zpoždění.
To, že se že se čeká na nějaké lokomotivy je další vliv, který zpracovatel informace vycházejí z "jednokolejného grafikonu" samozřejmě nemůže znát, tím spíše, že to nemůže vědět ani zpracovatel "jednokolejného grafikonu".

Nápad vzít "nějakou" zálohu je zajímavý, ale kde ji vzít ? V Praze modré nejsou. Rovněž je zajímavý námět vzít mašiny od osobáků Beroun – Plzeň, ale pak musíte sehnat další strojvedoucí, protože na rychlících jezdí strojvedoucí DKV Praha a Plzeň, resp. PJ Rakovník PP Beroun. Takže sice máte lokomotivu, ale nemáte strojvedoucího. Spíše si lze položit otázku, proč se v případě "nedostatku" modrých provážejí vlaky modrými až do Stříbra, ačkoli je v Plzni dostatek času na výměnu lokomotivy, u řady vlaků (všech, které personálně veze DKV Praha a několika dalších) se tam
střídají strojvedoucí... Stějně tak by se nemusele jezdit modrými do Klatov.

Samozřejmě, že turnusový obrat v Plzni 352/967 za 18 minut je stupidní a divím se, že tohle mohl někdo schválit. Přitom od 758 se točí 761 (13.51 - 16.08), takže předělat oběhy se dají.

Altermativní jízdní řád 171 : tak to byste musel mít asi tak 22 varianty obsahujících oběhy souprav, personální turnusy lokomotivích čet a obsluhy vlaku a to podle okamžiku vzniku mimořádnosti ... navíc alternativu pro pracovní dny a víkendovou dopravu.
25.07.2009 (11:39)  
Jo, a za ty Číčenice nemohla kupodivu 749.146 (i když je to šrot). Došlo tam k výpadku zabzař...

Jinak u tý infrastruktury by snad nedokončení ani nevadilo (ono výpravčí už stejně pro ČD obvykle nehnou ani prstem), kdyby byla stanovená zodpovědnost. Ta chybí jak ze strany dopravců vůči infrastruktuře, tak především ze strany SŽDC vůči dopravců.
SŽDC je takto bohužel vysoce u zadní části těla, co poskytuje.
25.07.2009 (11:37)  
Dusanh:
Ne, to je problém neoddělení ČD od státních vlivů a zájmů, kdy se může nakupovat jen od zpřízněných firem za přemrštěné ceny.
registrovaný uživatel Dusanh 
25.07.2009 (11:13)  
To oddělení je zpackané - protože nebylo dotaženo do konce. Takže se potýkáme s kočkopsem, o jehož efektivitě se každou chvíli přesvědčujeme.

A co se týče závažné poruchy na 40 let staré mašině - která byla nade vší pochybnost posledním kamínkem - je to snad chyba oddělení infra a provozu, že se jezdí se šrotem?
25.07.2009 (11:08)  
Chcete snad někdo zpochybňovat oddělení infrastruktury od ČD?

Bohužel to oddělení je zpackané a teď sklízíme ovoce. :(
25.07.2009 (10:01)  
Jirka Panther: O zoufalé situaci na trati 171 se diskutuje už druhým rokem. Jediné co se však děje je to, že se průběžně na objednávku Ropidu přidávají další a další nové vlaky, zatímco neutěšený stav trati a báboblok vesele zůstavají dál. Všichni kdo na této trati pracují vědí své. A slyšel jsem také, že na tuto trať přijde na tel. linku nebo maily ČD v průměru nejvíce stížnosti. Situace začíná být neudržitelná, což se nyní ukázalo v celé nahotě. Jakákoliv mimořádnost (a jsou skoro každý den nějaké) mívá většinou tzv. dominový efekt, a už se to sype.
Bohužel, nevěřím na nějakou brzkou změnu. Začíná to být takové, že provozní zaměstnanci se bojí chodit na tuto trať sloužit neboť mají práce nad hlavu a ještě navíc to pokaždé slíznou od cestujících.
registrovaný uživatel Dusanh 
25.07.2009 (9:50)  
No tak prostě lidi postupně přesednou do gumokolů. Jak prosté...
25.07.2009 (0:57)  
Za 244 byla vystavena 749.146 (po 170 asi největší vršovický šrot), jenže té se asi pak moc nechtělo u Protivína, takže hrstka cestujících přijela do Budějc +250...
24.07.2009 (23:45)  
No v podání jiného dopravce bych očekával, že to bude horší, protože nebude mít žádné provozní zálohy.

Tady však je evidentní naprostý pokles akceschopnosti ČD, která se rozložila na tři nespolupracující prvočinitele. Ještě před nějakou dobou kdyby k něčemu došlo, tak se vzaly dvě mašiny z nákladů. Dneska už to nejde, tak je pořád možné vzít dvě mašiny z Os Plzeň - Beroun a jejich dvacetiminutové sekyry odchrchlat zrezivělými Brejlovci.

Jde hlavně o to, že si pražský burani neuvědomují, že za Berounem ještě někdo bydlí. Včera, kdy tam mohli otočit tři soupravy, tak na sebe tři hodiny čuměli a kvůli nim nejel jediný rychlík na západ od Berouna, protože to neměl kdo schválit. Nakonec to nacpali do čtyřvozového Osobáku, což byl první vlak, který projel po 5 hodinách demarkační čárou.

A dneska - nechat tisíc lidí čumět hodinuapůl, když den předem vím, že nebudu mít mašinu - to je výsměch cestujícímu substrátu. Ovšem taky by někdo mohl pak šlápnout někomu do úsměvu...

Jo a těch +70 bylo minimum a ne maximum - tedy ve směru do Plzně.
24.07.2009 (23:16)  
Jirka Panther:
Ale prd. Velmi rád bych viděl, jak by to vypadalo v podání jiného dopravce. V tomhle chlívu to moc líp zvládnout nešlo.
Pokud má někdo máslo na hlavě, tak ČD možná tak trochu za uchem...
Dost opatření na 171 bylo provedeno, těžko asi chtít víc. Kdyby se pouze prováželo vše dle JŘ, měla by většina vlaků +200 a ne do +70 maximálně.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko